Praaten hst.13 het hele hooftstuk

71 4 0
                                    

L: oke en nu gaan jullie praten.
R: mag ik hier weg?
L: wil je dan echt niet dat het goed komt hou je niet meer van hem ofzo?
R: TUURLIJK HOU IK VAN HEM MAAR NA WAT HIJ MET ANNA DEED VLAK VOOR MIJN GEZICHT HAAT IK HEM GEWOON.
H: sorry.......
L: harry zeg er dan wat van zeg dat je van haar houd. Anders komt het echt niet meer goed.
H: i-ik Eeuhh i-ik h-hou van j-je.......

Het was stil. Hij heeft het tenminste gezegt. Misschien was het dom om Rianne te halen zonder plan. Maar als harry en Rianne niet samen zijn dan gaat harry kapot. Maar hij moet het zelf oplossen.
Niall kwam binnen

N: ik weet dat harry niet wil maar we moeten naar het concert..
L: harry maak je klaar we vertrekken zo.
H: oke.

Ik stond op en trok Rianne mee.en we gingen onderweg naar het concert..

Rianne's pov

Hij zij gewoon dat hij van me hield. Zou hij het menen? Nee tuurlijk niet anders zou hij niet zoenen met Anna. Dat kut wijf door haar zijn harry en ik uit elkaar. Of gewoon omdat hij niet van me houd.

L: Rianne hoor je me?
R: wat?
L: we kunnen uitstappen we zijn bij de arena.
R: oke.
L: gaat het wel goed?
R: jahoor
L: kom

Louis trok me mee naar en kamer we gingen op de bank zitten

L: vertel wat is er
R: niks
L: ik weet dat er wat is vertel het me maar.
R: meende harry het echt?
L: wat?
R: dat hij van mij houd.

Louis begon te lachen.
L: waarom denk je anders dat hij de hele dag op zijn kamer is gebleven en de hele dag lag te huilen.
R: omdat Anna geen contact meer met hem wou ofzo.
L: ik weet zeker dat harry het meende. 200% zeker.
R: echt???
L: ja.
R: hoe weet je dat nou zo zeker?
L: ik heb met hem gepraat over jou voordat ik jou ophaalde om met hem te praten.
R: oke

Ik stond op ik geloof hem niet. Hij liegt. Als harry echt van me zou houden dan zou hij niet met Anna zoenen.

Ik liep door de arena ik hoorde dat het voorprogramma aan het spelen was. Ik liep tegen iemand aan. Toen ik naar diegene zijn gezicht keek schok ik. Het was harry. Hij glimlachte waterig naar mij. Maar toch kon ik zien dat hij probeerde niet te gaan huilen. Ik kijk naar hem hij kijkt echt heel verdrietig. Tranen beginnen over mijn wangen te lopen.

H: Don't cry babe...

Fluisterde hij en hij sloeg zijn armen om mij heen. Zijn stem. Hij klinkt zo gebroken. Doordat hij mij knuffelt begin ik Alleen maar harder te huilen. Ik krijg nu pas door hoeveel ik van hem hou en hij haat mij gewoon.

R: harry....
H: j-ja
R: haat je mij

Ik moest het gewoon weten nu ik wou het weten. Het moest gewoon. Ik wou harry aankijken maar hij had zijn ogen gesloten. Maar hij moest wel huilen.

H: nee, tuurlijk niet Rianne ik hou echt van je. kan je dat dan echt niet zien.
R: nee dat zag ik niet toen je met Anna was.
H: Rianne alsjeblieft zeg dat niet.
R: het is toch de waarheid
H: nee, ik dacht dat ik je nooit meer zou zien dus ik probeerde de pijn te vergeten. Ik voelde me gewoon heel erg kut. En we waren nog maar net onder weg ik gewoon niet zonder je.

Ik was stil. Zou hij het menen.
R: meen je dat?

Inplaats van te antwoorden drukte hij zijn lippen op die van mij. Ik zoende hem terug, maar toch was ik bang dat hij straks weer naar een ander meisje zou gaan. Dan weet ik echt niet wat ik zou doen.

Floor's pov

Ik loop met Niall door de arena om iets te eten te zoeken. Ik kijk naar mijn telefoon ineens hoor ik Niall heel zacht iets zeggen

N: O my god
Niall trok me om een hoek je.
F: Niall wat is er
N: Rianne en harry
F: wat?

Hij wijst om het hoekje. Ik kijk om het hoekje en ik zie harry en Rianne zoenen. Ik kijk naar Niall
F: o my god. Dat kan niet.
N: YES ZIJN WEER SAMEN.
schreeuwde Niall heel hard. Toen ik weer richting Rianne en harry keek zag ik dat harry heel boos weg liep. Oeps. Ik trok Niall mee naar ergens waar je kon eten waar dat ook zou zijn.

Harry's pov

Fuck Niall had mij en Rianne gezien. Nu denkt hij dat we samen zijn. Niet dat ik het erg zou vinden om samen te zijn met haar. Maar het is gewoon niet zo.
Fuck.
Ik liep boos mijn kleedkamer in omdat de jongens niet in de zelfde wouden als mij. Ik ging op de bank zitten. Ik begon te huilen ik verborg mijn gezicht in mijn handen. Ik hoorde de deur open gaan maar bestede er geen aandacht aan.

R: harry, gaat het goed?
Hoorde ik Rianne's zachte stem. Ik keek op wat ik beter niet had kunnen doen want nu ziet ze dat ik gehuild heb. Ze kwam naast me zitten en sloeg haar armen om me heen.
R: waarom huil je?
H: omdat jij me niet geloofd
R: ik...... Ik bedoel....... Sorry ik had je gewoon moeten geloven maar ik dacht dat je me probeerde terug te krijgen en dat je daarna weer naar een ander zou gaan. Ik wil je gewoon niet nog een keer kwijt en dan weer zo gebroken zijn.
H: sorry...
R: zeg geen sorry harry
H: waarom niet?
R: je hebt me verteld waarom je haar kuste. En omdat ik je begrijp.
H: echt
R: ja
H: dus je bent niet meer boos?
R: nee, harry
H: dus je gaat me niet slaan als ik je sexy noem????
Ze giechelde.
R: nee hoor
Ik bloosde ik weet ook niet waarom. Ze begon te lachen. Haar lach. Echt alles aan haar is perfect. Echt alles.

H: nou daar ben ik blij mee.
Ik weet niet waarom maar drukte mijn lippen op die van haar. Voor de tweede keer van vandaag. Ik hou van dit prachtige meisje en dat mag ze weten

Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu