Harry's pov
Ik vraag aan Anna wat er is.
H: wat is er Anna?
A: Eeuhh
Ze heeft een grijns op haar gezicht. Ze is zo aantrekkelijk. Niet zo aantrekkelijk als Rianne maar... Harry hou je bek over Rianne je gaat haar toch niet meer zien.
H: zeg het maar.
A: euhmm. Ik vind je leuk harry.
Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Ik zou me hier wel een tijdje op Tour mee kunnen vermaken.
En inplaats van te antwoorden druk ik mijn lippen op die van haar.Anna's pov
A: ik vind je leuk harry
Ik zie dat harry een grijns op zijn gezicht krijgt het lukt om hem in te palmen. Zo kan ik dat kutwijf Rianne terug pakken. Ja harry denkt dat ik hem niet kent maar dat bijna onmogelijk. Hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga mee in de kus. Ik open mijn ogen en kijk naar hem maar zoen wel door. Dan in mijn ooghoek zie ik Rianne ergens naar zoeken waarschijnlijk zoekt ze harry. Hahaha. Ik sluit mijn ogen weer. Na een tijdje wordt ik van harry af getrokken. Harry krijgt meteen een klap in zijn gezicht. En hoor Rianne roepen.
R: WAT MOET JIJ SLET BLIJF VAN MIJN VRIENDJE EN HARRY JIJ KLOOTZAK ALS JE MIJ NIET WIL MOET JE DAT GEWOON ZEGGEN DAG HARRY..
Met die Woorden loopt ze weg.Harry's pov
Ik sta verstijfd. Wat gebeurde er net was dat Rianne. Nee, dat kan niet.
A: nou ik ga maar weer ik heb klusje geklaard
H: w-wat.. H-had je D-dit ge-gepland.
A: dag harry.
Nu wil ik die grote grijns van haar bek af slaan. Maar ze loopt al weg. Dan komt Louis naar me toe rennen en begint mij uit te schelden.
L: jij vieze eikel. Dat je gewoon met de eerste de beste andere chick gaat zitten lebberen. We hadden nog als vergassing Rianne voor je mee genomen maar zo te zien geef je helemaal niks om haar. Wat ben jij een klootzak zeg.
Ik gaf geen antwoord ik weet het ik ben een klootzak en een eikel maar ik dacht dat ik Rianne nooit meer zal zien.
L: NOU WAT IS DAAR JE ANTWOORD OP. IK DACHT DTA JE VERANDERD VAN EN NIET MEER MET ELKE CHICK DIE JE ZIET HET BED EN ZOU DUIKE.....
H: HOU JE BEK.
L: NEE JIJ MOET GEWOON EEN....
H: IK DACHT DAT IK RIANNE NOOIT MEER ZOU ZIEN.....
H: ik hou echt van haar...
L: harry je kan zo zielig gaan doen als je wil maar ik geloof je toch niet.
H: ik meen het en Anna zei net nog dat ze dit gepland had zij wou dat ik en Rianne uit elkaar zouden gaan.
L: jahoor je hoeft geen smoesjes te verzinnen ik geloof je toch niet. Je bent nog steeds die oude harry die harry waar ik het liefst geen vrienden mee hoef te zijn.
H: maar....
L: je zoekt het maar uit harry ga maar weer naar een meisje ga maar weer een one night stand hebben en ga dan weer naar een ander meisje doe maar wat je wil. Maar weet je verneukt hier je hele leven mee en dat is ook het enige wat je doet neuken.
H: nee
L: doei harry
H: ik wil Rianne terug
L: zeg wat je wil maar je krijgt haar niet terug want dat verdien je niet.
H: waarom niet?
L: snap je het dan niet je neemt een net afscheid van Rianne en nog geen uur later sta je al weer met een of andere slet in een hoekje.
H: ik wou het niet doen.
L: waarom deed je het dan.
H: nou, ik miste Rianne gewoon heel er en ik wou haar niet kwijt en ik weet het gewoon niet. En je hebt gelijk ik verneuk mijn hele leven en ik snap snap dat je geen vrienden wil zijn net deze harry.
Ik keek op van de grond. Louis keek me best wel bezorgt aan. Nu had ik ook pas door dat de tranen over mijn wangen stroomde. Louis had gelijk ik heb mijn hele leven verpest. Ik ben een sukkel een eikel een klootzak en alles wat er nog meer voor slechte dingen bestaan. Ik wou dat ik dit niet gedaan had. Ik hou van Rianne en ook alleen van haar. En ik had Louis er van overtuigt dat ik was veranderd dat ik niet meer naar elk meisje zou gaan. Kut Tour. Als we niet op tour hoefde dan was dit nooit gebeurd dan was alles nog normaal en dan was ik nog samen met Rianne.
L: hallo, hoor je me wel
H: huh, wat
L: ik zei dat je dit moet oplossen voordat ook de andere jongens pist op je worden en one direction uit elkaar gaat.
H: dat laat ik niet gebeuren.
L: nou ik weet niet hoe je dat wou doen want je kan niet met ze praten want ze zeiden dat ze de hele tijd bij Rianne zouden blijven wat er ook zal gebeuren.
H: kan jij dan niet met ze praten... Voor mij ik kan dit niet alleen.
L: je hebt je hier alleen ingewerkt dus je lost het ook maar weer op.
Louis liep weg. Waarom heb ik dit weer. Ik pakt mijn spullen bij elkaar en regelde een taxi maar het hotel omdat de jongens al weg waren gegaan zonder mij. Ik kwam aan bij het hotel en kreeg allemaal vragen zoals: harry wat is er aan de han? of gaat het goed met je? Kut de fans konden natuurlijk zien dat ik had gehuild. Ik liep naar de Bali en vroeg waar de kamer was van mij en de jongens. Ik liep naar de lift en ging naar de goeie verdieping daarna ging ik naar de goeie kamer en ik klopte aan. Ik hoorde kei hard gelach en ik hoorde ook dat Rianne moest lachen. Vond ze het dan niet erg dat het uit was tussen ons. Zie je wel ze hielt niet van me. Uiteindelijk deed Niall de deur open.
N: wat doe JIJ hier
H: ik moet in deze kamer overnachten.
Ik hoorde Louis in de kamer praten.
L: en toen zei hij dat Anna dat bedacht had en dat hij haar helemaal niet wou zoenen.
Iedereen in de kamer begon te lachen inclusief Rianne ze lachen me gewoon uit
N: oke kom binnen maar ga maar meteen door naar je kamer. Niemand hier hoeft/wil jou zien.
H: oke
Zijn ik zachtRianne's pov
Louis was harry de hele tijd belachelijk aan het maken ik lachte wel met de rest mee maar ik vond het helemaal niet grappig het liefst had ik het nu niet de hele tijd over harry.
Na een tijdje werd er op de deur geklopt en Niall liep naar de deur. Iedereen bleef door gaan met om harry te lachen tot dat Niall binnen kwam met harry. Harry liep meteen door naar de kamer die hij had. Ik keek naar harry je kon zien dat hij gehuild had.
Het was helemaal stil in de kamer. Niemand zij wat. Na een tijdje voor ons uit staren hoorde we harry roepen.
H: FUCK!!!!!!
Nadat hoorde ik iets breken. Iedereen keek naar mij.
R: wat
Zij ik zacht.
L: niks hoor ik zat alleen te denken of harry boos zou zijn op zichzelf omdat hij zo'n enorme klootzak is geweest en dat hij daarom met dingen gaat gooien.
Ik stond op ik wou hier weg.
R: waar moet ik slapen ik ben moe.
L: Eeuhh jij zou eigelijk bij harry slapen en we hebben nu geen andere slaap plek.
R: wat?
L: je moet wel bij harry.
Ik liep naar de deur ik had mijn spullen gelukkig nog niet uitgepakt.
R: ik ga terug naar huis doei
N: NEE, Rianne jij blijft gewoon hier anders komt het nooit meer goed tussen jou en harry.
R: IK WIL OOK NIET DAT HIET GOED KOMT TUSSEN MIJ EN HARRY IK HAAT HEM.
Toen ik opzij keek zodat ik Niall niet meer hoefde aan te kijken zag ik harry staan en er stroomde heel veel tranen over zijn wangen. Harry draaide zich weer om en liep zijn kamer weer in.
Zou hij dat gehoord hebben
JE LEEST
Love Story
FanfictionFloor en Sofie gaan op vakantie naar Engeland. Daar ontmoeten ze 5 jongens en 3 meisjes. Genaamd Niall, Liam, harry, Louis, Zayn, perrie, Eleanor en Rianne. Ik liep door de arena ik hoorde dat het voorprogramma aan het spelen was. Ik liep tegen iema...