Ontvoering hst.10

91 5 4
                                    

Rianne's pov.
We zitten nu in de achtbaan en harry zit hier naast mij te gillen als een meisje.
Met 1 hand houd hij zich stevig vast aan de reling en zijn andere hand houd hij voor zijn gezicht .
Als we uit gestapt zijn lopen we naar de uitgang het is al 21:00 uur we zijn hier de hele dag geweest. En elke keer dat we in een achtbaan wouden zat harry als een klein kind te zeuren dat hij een de draaimolen wou en uiteindelijk zijn één keer in de draaimolen geweest omdat hij van ons ook mee moest in de achtbanen.
Iedereen gaat naar zijn eigen auto.
Als we bij de auto komen hoor ik harry heel zacht iets zeggen
H: "fuck"
R: wat?
Hij kijkt meteen naar mij als die me hoort.
H: ik zij niks.
R: jawel je zij "fuck" wat ik er?
H: Eeuhh nou we moeten morgen om 10 uur op het vliegveld zijn en Eeuhh ik ben vergeten mijn tas in te pakken.
Ik begin te lachen.
R: sukkeltje.
H: ik ben geen sukkeltje ik ben een hele stoer geweldige super coole gozer en ik kan ook nog eens geweldig zingen en ben super sexy. En jij weet dat. Dus noem me maar geen sukkeltje.
R: oke, oke. Hele stoere geweldige super coole gozer en geweldige sexy zanger ik zal je voor deze keer helpen met je tas in pakken.
H: dat vind ik goed hoor beauty.
Ik wil de auto deur open doen maar dat doet harry snel voor me. Ik glimlach naar hem, en stap in. Harry stapt aan zijn kant in. En begint te rijden. Als we bij zijn huis zijn aangekomen dan gaan we naar binnen en beginnen met het inpakken van zijn tas als we klaar zijn is het al 10 minuten voor 12 uur.

Niall's pov
Ik loop met Floor haar huisje in en we gaan op de bank zitten gelukkig had ik mijn tas al ingepakt anders had ik dat nu al moeten doen.
Ik sla mijn armen om Floor heen.
N: ik ga je missen.
Fluister ik in haar oor.
F: we zien elkaar toch nog als je in Amsterdam bent daarna hoef je me past te missen, Nialler.
N: ja gelukkig. Harry en Rianne moeten morgen ochtend al afscheid nemen.
F: mischien kunnen Rianne ontvoeren en mee nemen naar Amsterdam als verrassing voor harry want het vliegtuig van Sophie en mij gaat een uur later dan die van jullie dus dan kunnen we haar makkelijk mee nemen.
N: dat is een optie, maar we kunnen dat natuurlijk ook met Rianne afspreken dan hoef je haar niet te ontvoeren.
F: dat kan natuurlijk ook.
N: dat is natuurlijk een beter idee want ik heb het bedacht.
F: bel je haar dan?
N: ja is goed.
Ik pakte mijn telefoon en zorgt Rianne's nummer en belde haar.
R: hoi met Rianne.
N: heey Rianne met Niall.
R: wat is er Niall.
N: heb je dan geen tijd om met me te praten.):
R: haha. Jawel hoor maar ik was harry aan het helpen met zijn tas in pakken.
N: oke, maar Floor en ik zaten te denken waaromga jij niet mee met Floor naar Amsterdam om harry te verassen, dan hoef je hem iets minder lang te missen.
R: maar ik heb geen vliegticket
N: dan kan allemaal geregeld worden en anders schoppen we iemand uit dat vliegtuig, maar wil je meedoen?
R: ja hoor
N: oke dan ga ik het vliegticket regelen dan moet jij morgen na het uitzwaaien met Floor mee gaan jullie vliegtuig gaat dan een uur later.
R: oke zie je morgen. Doei
N: byee
Ik hing op. Oke dat is geregeld. Dan alleen dat vliegticket nog. Ik bel liam wel die kan dat wel regelen.
Ik wist liam's nummer uit mijn hoofd dus die hoefde ik niet op te zoeken.
L: Niall wat moet je het is 11 uur s'avonds ik lach bijna te slapen
N: kan je een extra vliegticket regelen voor het vliegtuig waar Floor mee gaat?
L: Eeuhh ja hoor, maar waarvoor?
N: na het afscheid morgen gaat Rianne mee met Floor naar Amsterdam om harry te verassen als wij daar ook zijn.
L: echt weer zo'n Niall actie hoor.
N: het was Floor haar idee en Floor wou zelfs Rianne ontvoeren om haar mee te nemen.
L: ....
N: maar wil je dat doen.. Pleas liam????
L: oke Niall maar de volgende keer doe je het zelf.
N: oke papa.
L: Niall alsjeblieft doe even normaal.
N oke mama.
L: NAILL!!!!!
N: sorry opa
L: oke noem me dan maar papa dat was nog het beste.
N: jeej ddoooeeei papa.
L: jaja doei nialltje
Ik hing op. Volgens mij vond liam het niet zo leuk dat ik hem papa noemde.
Maarja doet er niet toe.
F: en kan Rianne mee?
N: ja en liam is een vliegticket regelen.
F: jeej.
N: maar alsnog ga ik je missen
F: ik jou ook.

Harry's pov
Ik lag in bed maar ik kon niet slapen. Waarom kan Rianne niet mee op Tour? Ik wil haar niet missen. Straks ontmoet ze een andere jongen en gaat ze daar mee daten.
Nee harry dat zal ze nooit doe.
Misschien wel misschien vind ze me niet eens leuk en gebruikt ze me gewoon.
Harry. NEE. Zo is Rianne niet ze zal je nooit gebruiken.
Misschien wel je zult het nooit weten. Harry hou toch een keer je bek. ze gebruikt je niet punt uit. En stop met tegen jezelf praten.
WAT ik praat niet tegen mezelf.
Jawel.
Nietes.
Zie je nu die je het weer.
Fuck.
Ik draaide om en zag dat Rianne wakker was, en ze had een grijns op haar gezicht.
R: had je een leuk gesprek met jezelf.
H: zei ik dat dan hardop?
R: ja
H: heb je alles gehoord.
R: nou vanaf Harry hou toch een keer je bek. ze gebruikt je niet punt uit. En stop met tegen jezelf praten.
H: dat meen je niet.
R: jawel. Maar harry geloof me ik zal je nooit gebruiken.
H: oke.
R: is dat je antwoord alleen oke
H: ja, ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik ga je gewoon heel erg missen.
R: ik jou ook harry. Ga nu maar slapen je moet morgen vroeg op.
H: oke welterusten.
Ik gaf haar een kus en ging slapen.
----------------------------------------------
Dit was weer een hoofdstukje.
Dit is echt officieel het langste hoofdstuk van het hele boek meet dan 1100 woorden.
En die andere zijn allemaal onder de 900.
De hoofdstukjes die ik maak zijn over het algemeen wel langer.
Maar maakt niet uit
Long hair don't care.

Xxx Rianne

Love StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu