Floor's pov
Eindelijk gaan we naar Engeland precies gezegd Londen.
Ik en Sophie wachten daar al weken op en morgen is het zo ver.
Gelukkig wou Sophie me helpen mijn koffer in pakken want daar ben ik rampzalig in.
Ik moet nog een half uur wachten tot Sophie hier is dus ga maar tv kijken.
Maar het was zonder succes want er was niks op, dus ga ik maar op mijn telefoon spelletjes doen.
Naar een paar spelletjes gespeeld te hebben hoor ik de bel gaan,ik sta op en loop naar de deur en daar staat Sophie.
We lopen meeteen door naar boven en beginnen in te pakken.
Als we klaar zijn is het al half 6 en vraag of Sophie blijft eten want mijn ouders komen laat thuis.
We lopen naar beneden 1 pizza salami en een pizza Hawaï.
Na een half uur wachten komt de pizzabezorger onze pizza's brengen.
Als we de pizza's op hebben gaat Sophie naar huis en ik na boven slapen.
Je denkt vast ga je zo vroeg slapen maar ik en Sophie moeten morgen om 2 uur op het vliegveld zijn.🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 volgende dag
Sophie's pov
Ik zit nu met me vader in de auto op weg naar Floor om haar op te hallen,
Ik hoop dat Floor net zoveel zin heeft als ik heb maar denk dat dat wel het geval is.
Als we aan komen zie ik Floor al staan wachten op ons.
Als ze ons ziet komt ze meteen naar ons toe de moeder van Floor wou ook dus die loopt achter haar aan.
Na een tijdje in de auto hebben gezeten zijn we op het vliegveld en lopen naar de incheck balie en we laten onze kaartje zien, we zwaaien nog een keer naar mijn vader en de moeder van Floor en lopen naar ons vliegtuig.
We moeten in het vliegtuig nog een kwartier wachten en dan stijgt het vliegtuig op en val ik langzaam in slaap.
Floor maakt me wakker dus denk dat we er zijn.
Als we op het vliegveld staan zien we direct Starbucks en lopen er na toe.
Floor en ik bestelen alle bij een frappuccino en gaan aan een tafel zitten en kletsen tot we het op hebben en lopen naar buiten.
Als we helle maal buiten zijn belt Floor een taxi en die brengt ons naar ons huisje. Als we in de taxi zitten zit de man de hele tijd naar ons te kijk met een hele grote grijns, gelukkig duurt de rit niet zo lang dus kunnen we snel de auto uit. Als we er zijn lopen we naar de receptie en checken we ons in en krijgen we huisje nummer 16.
Het zijn hele schattige huisje.
We lopen naar ons huisje en kijken of we buren hebben volgens mij hebben we die maar de gordijnen zijn dicht.
"Wat Engen zeg" zegt Floor.
En ik knik en lopen naar binnen.
Het is super knus van binnen en best groot veel groter dan dat je denkt als je de buiten kant ziet.
Ik zie dat Floor heel moe is van de vlucht dus ik maak wat te eten.
Na heten eten verdelen we de kamers, pakken uit en gaan slapen
--------------------------------------------_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-____________
(A/N)
Hooi dit is mijn eerste boek dus het is een wat klein hoofd stuk
Dussss
Bye
JE LEEST
Love Story
FanfictionFloor en Sofie gaan op vakantie naar Engeland. Daar ontmoeten ze 5 jongens en 3 meisjes. Genaamd Niall, Liam, harry, Louis, Zayn, perrie, Eleanor en Rianne. Ik liep door de arena ik hoorde dat het voorprogramma aan het spelen was. Ik liep tegen iema...