Rianne's POV
Ik sta voor de spiegel in de badkamer. De jongens zijn naar het stadion (in Londen 02 arena) waar ze vanavond een concert geven en doen nu de soundcheck. Ik voel me echt kut. Ik keek naar mijn arm. Drie sneetjes. Ze gaan nooit meer weg, of tenminste ik krijg littekens ervan. Gisteravond nadat harry naar me toe was gekomen zijn we naar bed gegaan. Hij zei dat ik er maar een nachtje over moest slapen en dat alles dan weer goed kwam, maar vanochtend hebben harry en ik geen woord tegen elkaar gezegd.
F: ben je bijna klaar Rianne? De jongens wachten.
R: wacht ik ben bijna klaar.
Floor weet niet wat er gister avond is gebeurd. Alleen Louis, Harry, Niall en ik. Eigenlijk moet ik nu heel boos zijn op Louis want hij had beloofd het niet te zeggen, en nu heeft hij het niet alleen tegen harry gezegd maar ook tegen Niall. Eigenlijk zei hij het niet tegen Niall maar hoorde hij het gewoon.
F: Rianne schiet nou eens op. Ik weet dat meisjes er soms lang over doen om zich klaar te maken, maar dit ben ik niet van je gewend.
Ik grinnikte. Ik ben inderdaad niet dat soort meisje dat super lang doet over zich klaar maken, maar ik heb gewoon geen zin om harry te zien. Wat nou als hij heel boos op me is dat ik dit gedaan heb. Het ging net weer goed tussen ons.
F: Rianne kom j....
R: jaja.
Ik lachte. Ik liep de badkamer uit en glimlachte naar Floor.
F: waarom deed harry eigenlijk zo chagrijnig toen hij Niall kwam halen?
R: weet ik niet. Misschien heeft hij zijn dag gewoon niet.
F: ik hoop dat er niks met hem is.
R: het kan niks ergs zijn, want ik ben altijd bij hem in ik heb niks gemerkt of gezien.
Ik zucht. Floor is mijn beste vriendin. En het voelt echt kut om tegen haar te liegen.
F: waarom zucht je zo?
R: wat?
Ze Grinnikt. Ik zo in gedacht ik had echt niet door dat ze iets zei.
F: ik vroeg waarom je zo zuchtte.
R: ik ben gewoon bang dat er iets is met harry.
F: wees maar niet bang als er iets met harry aan de hand is had hij het al lang aan je verteld.
Ik glimlachte naar haar.
F: waarom heb je eigenlijk een trui aan het word heel warm vandaag.
R: oh, ik had het koud dus daarom deed ik een trui aan vanmorgen.
F: heb je het nu niet warm dan.
R: nee hoor het wel lekker zo.
Als ik gezegd had dat ik het warm had dan zou ze waarschijnlijk zeggen dat ik hem uit koest doen. Ik had onder mijn trui namelijk een t-shirt aan, maar als ik mijn trui uit doe kan ze de sneetjes zien en dat mag echt niet.
F: kom we gaan.
Floor trok me mee naar buiten en we stapte in haar auto.
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
De jongens waren nu best song ever aan het zingen. Het was al half 11 s'avonds en dit was het laatste liedje van het concert. Floor heeft me het hele concert ondervraagt waarom harry en ik zo afstandelijk doen.
F: eehhm. Ik weet het! Jullie hadden bijna echt bijna sex maar toen heb je harry gestopt omdat je niet wou.
R: Floor alsjeblieft hou eens op er is niks tussen harry en mij.
F: jawel anders zou je niet zo boos reageren.
R: hou je gewoon bezig met je eigen zaken.
F: ik weet je bent zwanger!?
R: nee
Riep ik hard
N: wie is zwanger?
De jongens kwamen aan lopen.
F: Rianne
Mijn ogen werden groot. Ik keek naar harry en hij keek ook erg geschrokken.
Z: harry waarom had je dat niet vertelt ik ben zo blij voor jullie.
Harry liep naar mij toe en trok mij mee. We liepen een kleedkamer in en hij deed de deur op slot.
H: ben je echt zwanger?
R: nee tuurlijk niet!! Je weet toch dat je sex moet hebben om zwanger te worden.
H: ja maar misschien had je... Euhh.. Met iemand anders je weet wel.dit klinkt zo dom.
R: nee, harry, ik heb geen sex gehad met iemand anders.
H: dus je bent niet zwanger?
R: nee.
H: ik schok al.
Harry gaf me een knuffel. Dit voelde zo goed. Ik miste hem echt okal deden we nog niet zo lang afstandelijk.
H: ik hou van je, als je dat maar weet.
R: ik hou ook van jou.
L: gaat het goed daar binnen?
Harry liep naar de deur en deed hem open. Louis kwam binnen.
L: want gaan jullie nu doen? Ik bedoel ik denk dat een kind niet zo handig is na wat er gister gebeurd is.
R: Louis, ik ben niet zwanger Floor is gewoon stom bezig.
L: wat? Liam was al helemaal aan het stressen wat jullie moesten doen als we weer op Tour moesten.
Ik begon te lachen
R: kom we gaan naar de andere
We liepen terug naar de rest.
L: Floor ik weet niet hoe je er bij komt maar Rianne is niet zwanger.
Ik grinnikte. Harry sloeg een arm om me heen.
H: het zou wel leuk zijn.
Fluisterde harry zachtjes in mijn oor en gaf een kus op mijn wang.Ik begon te lachen. Gelukkig deed harry weer gewoon of er niks was gebeurd. Dat was misschien ook wek beter dan de hele tijd afstandelijk doen. Harry ging op de bank zitten en trok mij op zijn schoot.
N: harry er is gewoon genoeg plek Rianne kan ook gewoon zelf zitten.
H: laat mij lekker Niall, ik ben verlieft daar kan ik niks aan doen.
Ik glimlachte. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Soms deed harry gewoon te schattig.
JE LEEST
Love Story
FanfictionFloor en Sofie gaan op vakantie naar Engeland. Daar ontmoeten ze 5 jongens en 3 meisjes. Genaamd Niall, Liam, harry, Louis, Zayn, perrie, Eleanor en Rianne. Ik liep door de arena ik hoorde dat het voorprogramma aan het spelen was. Ik liep tegen iema...