Floor's pov
Rianne en ik hadden vandaag afgesproken samen met Niall en harry om te gaan zwemmen. Niall en ik hadden het goed gemaakt of eigenlijk had Niall gewoon sorry gezegd. Niall heeft ook sorry gezegd tegen Rianne omdat hij zo onaardig had gedaan. Niall en ik zijn nu onderweg naar Rianne's appartement. Toen we aankwamen zag ik harry al in Rianne's appartement staan. Hij stond tegen de muur an geleund. We stapte uit de auto en liepen naar binnen want de deur stond gewoon open.
H: Hoi.
F: hoi, waar is Rianne?
H: spullen aan het pakken. Ze had haar spullen nog niet gepakt.
Na even wachten hoorde ik Rianne gillen. Harry bleef gewoon staan waar hij stond
F: harry ga je niet bij Rianne kijken wat er aan de hand is....
H: nee, net toen jullie er nog niet waren gilde ze ook en toen ik ging kijken zei ze dat er een spin was in haar kamer toen heb ik in haar kamer gekeken maar er was helemaal geen spin. Nu denkt ze waarschijnlijk weer dat er 'een spin' in haar kamer zit.
Ik grinnikte. Dat is best wel stom. Rianne is ook wel een beetje kuch beetje maar kuch een raar mens.
Dan ga ik zelf maar kijken wat er is.F: Rianne wat is er?
R: ik heb honger.....
Rianne lag op de grond en was helemaal niet haar spullen aan het pakken.
F: als je honger hebt moet je eten en harry vertelde net dat je een spin had gezien dus als je hier op de grond blijft liggen dan komt die spin je zometeen halen.
R: nee dat kan niet. Heb jij de spin gezien. Zie je wel ik had gelijk er is een spin.
Rianne liep haar kamer snel uit en pakte haar tas die gewoon al klaar stond.
**********
HARRY'S POV
We zijn nu al een uurtje in het zwembad en Rianne heeft nog steeds niet gezwommen. Niall en Floor zijn nu aan het zwemmen. Ik zit met Rianne op onze stoelen.
H: Rianne waarom heb je nog niet gezwommen?
R: geen zin.
H: maar gister zei je nog dat je niet kon wachten tot we gingen zwemmen vandaag.
R: ik heb nu gewoon geen zin meer.
H: zeg gewoon wat er is!
Zei ik geïrriteerd omdat ik wist dat ze niet de waarheid sprak.RIANNE'S POV
H: zeg gewoon wat er is!
Zei hij. Hij klonk best boos.
Waarom moet ik nou zwemmen als ik in een zwembad ben? Oké dat klinkt echt dom.
Ik keek harry recht in zijn ogen aan ik zag dat hij bezorgt en bang was maar vooral zag ik boosheid in zijn ogen. Harry keek ook zo toen Alex mij zoende en harry dacht dat ik Alex zoende..
Ik sloot mijn ogen en ik zuchtte.R: kunnen we naar huis gaan?
Ik hoorde harry zuchten.
H: maar we zijn er nog maar net...
Ik keek harry niet aan. Ik naar mijn handen. Toen ik na een tijdje op keek zag ik dat harry de handdoeken aan het inpakken was. Ik stond op en harry kwam naar me toe en gaf me een knuffel.
H: ga maar vast omkleden ik ga Niall en Floor halen
Toen liep harry weg.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Harry's POV
Ik liep mij hokje uit en zag dat Rianne al wachtte. Ik liep nog even naar een spiegel om te kijken of mijn haar goed zat.
Er kwam een meisje naar me toen. Ze was fan. Ik was even met haar aan het praten.H: hoeveel je?
K: Kelly..
H: gaat het goed me je?
K: goed. Hoe gaat het tussen jou en Rianne
Ik beet op mijn lip. Net wou Rianne niet eens tegen me zeggen wat er was. Dus ik zou niet weten.
H: goed, we zijn weer samen. Gelukkig :)
K: is ze ook hier
H: ja
Ik wou naar Rianne wijzen maar ze stond niet meer op de plek waar ze net stond.
RIANNE'S POV
Ik keek naar harry. Hij keek in de spiegel hoe zijn haar zat. Er liep een meisje naar hem toe. Ze waren een tijdje aan het praten. Harry had de hele tijd een grijns op zijn gezicht. Toen begon hij op zijn lip te bijten. Hij was haar aan het versieren.
Ik liep weg. ik wist het. Ik beteken niks voor hem.H: Rianne!!!!!
Ik hoorde harry roepen. Ik stopte met lopen.
H: Rianne ik dacht dat je weg was gelopen. Er was daar een fan en ze wou met ons op de foto maar je was ineens weg.
Het was gewoon en fan. Ik ga ook altijd meteen van het ergste uit.
R: o, sorry ik had je niet gezien
H: echt
Vroeg harry nog om te weten of het de waarheid was.R: nee, ik dacht dat je haar versierde en dan weer met een ander ging.
Harry keek me aan. Toen keek hij naar de grond. Toen keek hij weer naar me.
H: wat heb ik fout gedaan om je te Laten denken dat ik zo'n klote mens ben.
Fluisterde hij.en.
JE LEEST
Love Story
FanfictionFloor en Sofie gaan op vakantie naar Engeland. Daar ontmoeten ze 5 jongens en 3 meisjes. Genaamd Niall, Liam, harry, Louis, Zayn, perrie, Eleanor en Rianne. Ik liep door de arena ik hoorde dat het voorprogramma aan het spelen was. Ik liep tegen iema...