14+

88 6 6
                                    

A doua zi dimineața.
Eu n-am trezit înaintea lui draco și am  luat-o către baie.

---Baby ești bine?

---aaaa.

Rămăsesem șocată văzând ca era treaz.

---Da sunt bine nu am nimic.

---Asta nu înseamnă nimic spunându-mi ridicând din sprânceană.

---Iubire sunt bine doar nu mi-o făcut bine ce am mâncat aseară, acum dacă ma scuzi vreau sa rămân singură.

Nu apuca să spună nimic ca ii închid ușa în nas.

---Mamă.

---Da draco ce s-a întâmplat.

---Mamă, Emma se comporta ciudat.

---Aaa. De ce spui asta.

---Pentru ca în dimineața asta a vomitat în baie și mi-a spus ca nu ea făcut bine ce mâncase aseară.

---Nustiu scumpule poate.

---Mamă?

---Ce?

---Okey...
Acum pe bune ce îmi ascundeți.

---Nimic.

---Mamă mă minți.

---Ba nu.

---Acum ce faci?

---uite draco adevărul e ca.

---Sunt însărcinată.

Draco se întoarce și îmi spune.

---Ce?

---Da exact ce ai auzit sunt însărcinată.

---Dar dacă nu-l vrei....

---Emma.

---Lasă-mă sa termin de vorbit.

---Emma vreau acest copil.

---S-serios.

Dandu-mi din cap ca da de fericire ii sar în brate după îl sărut și ne așezăm la masă după toate cele întâmplate povestundule părinților noștri despre noi am mers sus pentru a dormi dar eu nu puteam sa dorm pentru ca ma foaim pe o parte pe alta asa ca am luat o haina puțin mai groasa și am ieșit afara fără a face niciun fel de gălăgie. După ceva timp ajung în grădină unde vedeam o cărare și din nou acea lumina albastră dar de data asta aparu și silueta care devenea o femeie frumoasa cu un par creț și o piele alba ca zăpada.

---Nu te speria.

Eu nespunandui nimic.

---Vino cu mine.

---Nu.

---Din câte am auzit mama natura tia daruri un copil.

---Aaaa de unde știi.

---Nu contează.

--- Mă urmărești cumva.

---Vino cu mine și ai să afli cât de speciala ești.

---Promiți ca nu îmi vei face niciun rău.

---Cum pot face rău Alesei.

---???

---Vino cu mine.

Am urmărit-o pe ea și lumina albastra care șoptea cu ea cuvinte ce mă chinuiam sa le aud.

---Ce tot vorbiți acolo.

Dar nu primesc niciun răspuns pana într-un final ajung la un perete de spini.

--aaa și cum ar trebui sa trecem noi prin ăștia.

---Privește și taci.

Începe sa sufle un praf galben și deodată se deschide acel perete unde pe cealaltă parte se afla un loc uimitor era un rău sclipitor și mergând mai departe ajung într-un loc unde erau niște pietre mari cu un scris vechi pe ele nu știam sa citesc acele cuvinte pentru ca încă nu învățasem limba străveche.

---Ea loc aici.

---De ce.

---După ce te pui o să-ți explic.

---Bine.

---Bine, tu ești aleasa am fost trimisa aici ca să te pot proteja de Cap de mort pentru ca tu ești speciala având în vedere ca porți și un copil, tu va trebui sa ne ajuți sa readucem la viata lucrurile pentru ca cap de mort le distruge tu ai o putere pe care..

---Stai stai. Cum adică aleasa eu provin dintr-o familie care sunt vrăjitori nu zâne și asa mai departe.

---Stiu că acum nu înțelegi dar te rog ascultă-mă.

---Nu pot sa ascult pe cineva care inventează.

Când dau să mă ridic de pe piatră se face albastra și ma ridica în are

---Ce se întâmplă puneam jos acum.

---Nu pot.

---Cum adică nu poți.

---Nu pot, nu fac eu asta.

---Cum nu, tu spuneai ca faci vrăji de genul acesta.

---Nu eu sunt de vina ci forțele, au simțit prezenta ta aici acum nu te vor lăsa să pleci pana ce nu vei face exact ce vor

--Cee?

---Exact ce ai auzit.

După ceva timp simt cum somnul ma cuprinse eu fiind încă în aer dar nu-mi pasa tot ce voiam era să dorm ne știind ce se va întâmpla dar auzeam tot ce vorbeau simt cum ma pune pe ceva cald și imi pune ceva moale sub cap după care ma învelește și deodată aud o voce străină spunând ca poate sa înceapă.

---Te-ai descurcat bine Anita.

---cu placere Lordul meu

~Iubire fără sfârșit~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum