---Și dacă nu va merge ce vom face își va pierde copilul.
---Anita stai liniștită va merge, doar trebuie sa ai încredere în mine mama natura nu nea ales degeaba.
Nui spune nimic și îi dă afirmativ din cap.
După ceva timp simțeam o căldură în tot corpul dar nu una obișnuită ca și cum trupul meu era cuprins de alta persoana nu ma mai simțeam eu.
---O nu oo nu nu nu.
---Ce se întâmplă, strigă Anita agitata.
---cineva încearcă sa ne-o ea.
--Doar nu crezi ca e...
---Nu are cum ea nu-și face apariția în locuri aglomerate.
---Pai cred ca ea este....
---De unde ști..
---Dacă te uiți în spate vei vedea...
Când se întoarce piatra pe care stăteam se inverzeste și apar niște flori albastre... Și deodată din nicăieri apare chiar ea.
---Va era dor de mine...
---Ce cauți aici.
---Având în vedere ca eu vam trimis într-o misiune și nu mi-ați spune ca a-ți găsit-o am avut mici ajutoare și sa nu mai spun ca pădurea vorbește.
Nu spun nimic ai se uita unul la altul.
---Anita draga ce este.
---Avem o mică problemă.
---???
----Este însărcinată.
---ce?
---Da exact ce ai auzit.
---Nu are cum altfel as fi simțit.
---Se pare ca fata e vrăjitoare și a fost ajutata să-și ascunde sarcina.
---Cine e tatăl.
---Pai....
---Anita?
---Malfoy. draco Malfoy.
---nu cred. fiul familiei Malfoy.
---Daa....
---înseamnă că Narcisa a ajutato să-și ascunde sarcina.
----Exact.
---Și cum vom proceda având în vedere ca ea este aleasa nu putem face asta în timp ce poarta un copil.
---Aa avea o idee dar durează.
---o ascult..
---Sa așteptăm pana ce se naște copilul ai după vom acționa.
---Anita draga dacă cap de mort aude ce se întâmplă va fi extrem de fericit și asa ne va putea distruge nu te ai săturat sa ne vezi cedând sau de data asta vom putea muri.
---Nu cred ca va afla.
---Ouu sirius te rog taci..
---De-acum la voi ocupa eu în asa fel încât sa scăpăm de copil prima data și vedeți să nu dăm de bănuit ca fata lipsește
--- Cred ca familia Malfoy o caută..
---Anita nu ma stresa cu informații inutile...
---Nu sunt inutile Buble mia spus..
---E adevărat și părinți ei sunt cu familia Malfoy.
---Doar un singur lucru e de făcut
---Care.
---Ca tu sa te dai drept Emma.
---Lilia scuză-mă dar nu pot.
---Altă cale nu putem..
--- o voi face dar cu o singura condiție .
---Sa nu-l omori pe micuț.
---Bine nui voi face rău..
---sigur..
---Foarte sigur acum hai sa te transformam.
---Sirius dute s-i vezi ca nu fie prin apropiere ma tem ca narcisa ar sti unde sa vină.
---bine acum plec.
După toate cele întâmplate o ea pe Anita și o transforma după care deschide un pasaj secret și o trimite pe cealaltă parte... După ceva timp Anita ajunse lângă un copac și se sprijină pe el, aude niște pași.
---Emma iubito unde ai fost.
---D..dr..draco mi-e frig.
---Am găsit-o.
Cu toți ajunseseră lângă mine și erai îngrijorați și voiau o explicație dar draco se pune lângă mine și îmi da geaca lui landuma în brate.
---O puței întreba după ce își revine acum haideți sa ne grăbim are nevoie de odihna...
După toate cele întâmplate ajungem acasă unde sunt întâmpinată de Bella care și ea aparent era îngrijorată pentru Emma, draco mă duce sus și la așează în pat.
---Emma hai sa faci o baie calda.
--Am...
---Emma haide și după te vei odihni...
---Nu puteam face baie cu draco lângă mine dar nici sa dau de bănuit ce era sa fac decât să-l las.
---Iubito ești bine.
--Da..
Se apropie și ma săruta eu i-am răspuns sărutului și de-acolo a început nebunia am făcut baie împreună ma gândeam ca nimeni sa nu afle de asta cel puțin Emma sau Lilia.
---Ai fost Fantastica iubito nu știam ca ma vrei chiar asa de mult.
Ma apropi de el si îl sărut după care ma ea în brate și continuam pana ce ajungem în pat.
---Se pare ca în baie nu ți a ajuns.
---Sa zicem ca nu.
Dimineața.....
CITEȘTI
~Iubire fără sfârșit~
Novela JuvenilEmma este o fată de 17 ani curajoasă dar și timidă nu-i place să facă lucruri mărețe în văzul tuturor, își iubește părinți mai mult decât orice pe lume are o prietenă învață la Hogwarts (Școala de vraji) Emma încă nu și-a primit scrisoarea și se îng...