Bună sunt Emma Brown, am 17 ani am o prietenă care învață la Hogwarts (școala de vraji) ea și-a primit scrisoarea de la 11 ani eu însă nu și gândul îmi sta ca nu voi merge niciodată acolo dar însă o sutin pe Luna pentru ea e prietena mea si singura care ma înțelege cu adevărat ea ma ajută cu vrăjile încă de mică,dar cine știe totul se schimbă nu-i asa?.
Era o după-amiază frumoasă eu stând în cameră cu Luna vorbind despre școala Hogwarts și băieți de-acolo, Luna îl place pe Nevile un băiat din Gryffindor dar nu are curajul sa-i spună Ce pot sa spun e super și mă bucur pentru ea, în schimb eu voi muri singură pentru ca nu am avut niciodată o relație și nustiu cum e să iubești cu adevărat ii iubesc pe părinți mei dar nu în felul în care Luna îl place pe Nevile nustiu cum e să iubești un băiat cu adevărat.
---Luna eu cred ca ar fi timpul să-i spui lui Nevile că-l placi.
---Nustiu Emma mi-e puțin frică, dacă nu simte același lucru sau dacă - o întrerup.
---Măcar atunci vei ști, uite nu sunt eu expertă în relații dar găsești un băiat sau prieten cu care să-l faci gelos și asa vei ști dacă nu vrei sai spui.
---Multumesc Emma ești cea mai tare prietenă :venind spre mine inbratisandu-ma :.
De Jos mă strigă mama.
---Emma vino puțin. (Mia mama mea)
Coborând jos alături de Luna.
---Draga mea am o surpriză pentru tine. Și atunci îmi întinde un plic care îl ținea la spate.
---Nu-mi vine să cred e ceea ce cred eu că e.
---Da.
Lam luat și am fugit sus alături de luna l-am pus pe masa uitându-mă împreună cu luna la el
---Ce faci? deschide-l.
---bine, bine.
Lam deschis și în acel moment am țipat atât de tare încânt ma-u auzit și vecini.
---Luna vei avea o nouă colegă.
---Nu-mi vine să cred abia aștept să-ți arat școala, sper ca vei pica în Ravenclaw.
---Și eu sper.
După toate cele întâmple am fost și am făcut cumpărături pentru școală ca animal am ales o bufniță tata era extrem de fericit pentru mine,uite ca veniseră și ziua în care trebuia sa plec.
---Emma ești gata?.
---da mamă sunt gata.
După 20 de minute eram în fata zidului care pe partea cealaltă mă aștepta o nouă viață, am întrat prin zid și când am văzut ce era pe parte cealaltă un fior ma cuprins luna era alături de mine.
---Haide să urcăm altfel nu vom mai prinde locuri libere.
---Bine vin acum.
---Sa fi cuminte și sa ai grijă te iubim. Spunându-mi tata.
---Voi avea nu vă faceți griji.
După ce mi-am luat la revedere printr-o îmbrățișare caldă am plecat în tren luna îmi luaseră tot bagajul cu ea, când am întrat în tern erau o mulțime de copii eu ca deobicei timidă am plecat sa o caut pe Luna dar nu am găsit-o când vreau sa întru un ultimul compartiment un băiat blond înalt ma trage de mână.
---Măi mai școală are un noua eleva, și cum ar trebui sa te cheme pe tine Sânge-mâl.
Eu spunând timid cu capul în pământ.
---O caut pe Luna ai văzut-o?.
---Nimeni nu a întrebat de prietena ta oricum este un nimeni ca și tine presupun.
Când am auzit ce a spus băiatul acesta îngâmfat fără sa ma gândesc mam apropiat de el spunându-i.
---Dacă odată mai spui ceva de mine și Luna se va termina urât ai auzit măi maimuțoiule.
---uhuhuhu cineva are tupeu.
---Eu cred ca tu nu ai auzit ce ți-am spus.
Mă studiază din cap pana în picioare și după plecă spunându-mi .
---Ne vom revedea iubire. Spunând el chichotind și plecând.
Când am auzit am început sa simt un fior și mă gândeam de ce am prins curajul acela mai devreme, după și de ce ma numit asa după ceva timp Luna ma găsit am întrat într-un compartiment mam așezat și am stat cu privire spre geam și cu gândul la ce mia spus acel băiat blond.
---Emma ești bine?.
---Da ce nas fi?
---Nustiu te văd îngândurata.
Nu avem cum sa o mint dar nu puteam sai spun că mam certat cu un băiat din prima zi.
---Sunt asa pentru ca am emoții atât.
---okeyyy...
După ceva timp am ajuns nu-mi venea să cred că am ajuns aici am coborât din tern am mers cu bărcile pana la castel acolo era doamna McGonagall o ști am pentru ca luna îmi vorbise despre toți profesori din acest castel celor care erau noi veniți inclusiv eu nea povestit despre regulament și toate cele eu îl stima deja de la Luna după toate cele explicate plecam spre sala mare unde urma sortarea caselor eram emoționată, iau strigat pe toți eu fiind rămasă ultima mam așezat pe scaun și pălăria pe cap.
---Hmmm... Ești curajoasă și timidă dar știu ca vei face ceva măreț știu ca ai nevoie de răzbunare dar și nevoia de a fi iubita de cineva care te vrea cu adevărat deci vei fi în.....
CITEȘTI
~Iubire fără sfârșit~
Genç KurguEmma este o fată de 17 ani curajoasă dar și timidă nu-i place să facă lucruri mărețe în văzul tuturor, își iubește părinți mai mult decât orice pe lume are o prietenă învață la Hogwarts (Școala de vraji) Emma încă nu și-a primit scrisoarea și se îng...