---Hmmm... Ești curajoasă și timidă dar știu ca vei face ceva măreț știu ca ai nevoie de răzbunare dar și nevoia de a fi iubita de cineva care te vrea cu adevărat deci vei fi în slytherin.
Am coborât de pe scaun și mă uitam către Luna eram puțin supărată dar luna ma aplauda asa ca ma duc la masa casei mele ma așez în mijlocul mesei lângă doua fete cu privirea spre luna când deodată din stânga mea se aude un glas de băiat.
---Uhuhu se pare ca ne întâlnim din nou iubire.
---Nu-l bagă în seamă asa este el
---Cu fiecare fata sau doar cu mine.
---Cu toți cei noi veniți,apropo eu sunt Madison dar imi poți spune Madii și sa este Ana prietena mea.
---Încântată ma bucur să vă cunosc,Eu sunt Emma.
---Dacă vrei după ce despachetezi poți veni să-ți arătăm școala.
---Mi-ar face placere dar am deja pe cineva care sa oferit.
---Cine este?.
---Luna Lovegood din Ravenclaw.
---Bine nui nimic apropo stai departe de Pansy este iubita lui draco.
---Este puțin nebună. Spunând Ana în șoaptă.
După ce am mâncat fiecare sau dus în camera lor eu încă eram la masa așteptând ca cineva să-mi spună cu cine voi sta în cameră dar deodată apare o scrisoare. Numărul camerei tale este 22 și vei sta în cameră cu Draco lucius Malfoy pentru ca în camera în care trebuia sa stai fantomele și-au făcut de cap.
--Frumos măcar data mea de naștere e pe ușa asta e un început bun dar Draco nu e cumva băiatul acela oo no no, poate sunt băieți în acest castel care au numele identic
Am plecat spre cameră am ajuns în fata tabloului am spus parola fiind ca cele doua fete mi-au spus-o, am cautat camera și într-un final am ajuns când, am întrat în cameră era goală băiatul acesta nu era asa ca mi-am luat lucrurile mi le-am așezat pe toate a durat ceva timp după care îmi iau cutiuță cu bijuterii din geantă și mi-o pun sus ca nimeni sa nu ajungă la ea îmi iau doua scaune pentru că era foarte sus le fixez și mă urc când deodată se deschide ușa întra în camera Blondul și atunci mam dezechilibrat și am căzut.
---Tu ce cauți aici!. Spunând eu cu mâna pe picior.
---Asta e camera mea. Spune râzând în timp ce închide ușa.
---De ce râzi.
---pentru ca nu ști nici să te ridici pe un scaun.
Nu am mai spus nimic și am început să-mi strâng toate bijuteriile care sau împrăștiat peste tot draco vine lângă mine și îmi dă inelul care ajunseseră lângă birou după ce le-am strâns pe toate dau sa ma ridic și nu pot.
---Auu.
---Acum ce mai ai?
---Nimic.
---Cum nimic dă-mi sa văd.
---Nu.
---Nu mai fi încăpăținata și dă-mi sa vad.
---Nu am nevoie de ajutorul tău, dimineață în tern când te am întrebat dacă ai văzut-o pe Luna mai făcut sânge-mâl acum ce vrei sa îmi oferi ajutor nu mulțumesc.
---Auzi ști ceva eu nu ma rog de tine ori îmi dai să văd ce ai pățit ori ma uit singur.
Mam zbătut dar în zadar ma luat în brate și ma pus pe pat sa uita la piciorul meu care era roșu începusem sa ma speri și eu dar durerea îmi întrecea frica.
---Ma chema draco Malfoy pe tine.
---Nu te interesează.
---Uhuhu dură îmi place.
Se uita la mine și eu la el ma uit în privirea lui și ma pierd în ochi lui albaștri ca de safir după îmi aduc aminte ce mi-au spus fetele la masă sa stau departe de el asa ca îmi întorc privirea în alta parte după care el rupe tăcerea.
---Bine dacă nu vrei să-mi o să-ți spun Iubire.
---Ma cheamă Emma.
---Te-ai gândit să-mi spui cum te chemă ha?.
---Ți lam spus doar ca să ma lași în pace și sa nu-mi mai spui iubire suna prostesc plus ca nu am chef ca toata școala să-mi spună asa.
--- Bine atunci aștepta aici.
---De ce să aștept
Nu mia nai răspuns am stat în pat timp de 15 minute când deodată apare cu o femeie în vârstă și o trusă eu ma speri și spun no no no știam ca în acea trusă sunt ace și mi-e mie frica de ele dau sa ma ridic din pat uitasem complet de durere dar draco mă prinde și mă pune înapoi.
---Draco închide ușa.
---Bine.
---Ce o să-mi faceți spun eu speriată.
--- O să-ți bandaje piciorul și îți voi da niște pastile.
---Fără injecții spunând eu cu un zâmbet mare.
---Fără.
---se pare ca ție frică de ace Iubire.
---Ce?... Mie... Nu și parca ți-am spus sa nu ma mai strigi asa.
---Stiu dar îmi place când te enervezi. Făcându-mi cu ochiul.
---Mam uitat mirata la el și simțeam cu obraji mei se înroșisera.
---Gata am terminat uite ia pastilele astea și le iei de fiecare data după ce mănânci bine.
---Bine.
După toate cele spuse și făcute rămân doar eu cu draco în cameră ma ridic din pat și mă duc să-mi pun cutiuța la locul ei.
---se pare ca vrei și cealaltă picior rupt.
---Lasă-mă în pace.
Îmi iau cutia și o pun între hainele mele pentru ca sus nu mai am cum sa ajung. veniseră seara și eu tot în cameră eram draco plecase la cină mie nu-mi era foame asa ca nu nam dus, după 10 minute aud ușa cum se deschid și când ma uit îl vad pe draco cum întra cu o tavă de mâncare.
---Ți-am adus ceva de mâncare.
---WOW cum de te-ai gândit draco lucius Malfoy. Spunând eu sarcastica
---Se pare ca iubirea imi știe și cealaltă nume încep să-mi placi din ce în ce mai mult și nu poți lua pastilele pe stomacul gol.
---Ți-am spus sa nu-mi mai spui asa.
---Știu dar îmi place cum sună.
---Dacă imi mai spui asa poate tot ce ai acolo ajunge pe tine asa din greșeală spaund cu o sprânceană ridicată și cu un zâmbet mare.
CITEȘTI
~Iubire fără sfârșit~
Roman pour AdolescentsEmma este o fată de 17 ani curajoasă dar și timidă nu-i place să facă lucruri mărețe în văzul tuturor, își iubește părinți mai mult decât orice pe lume are o prietenă învață la Hogwarts (Școala de vraji) Emma încă nu și-a primit scrisoarea și se îng...