12+

86 8 3
                                    

Dimineața am mers în sala mare după care am venit în cameră pentru a lua bagajele și a merge la tren. În tren am găsit un compartiment gol și am stat acolo la coborâre Părinți ne așteptau eu eram puțin panicata de ce o sa se întâmple.

---Ce faci draga mea, Mia fost dor de tine.

---Și mie mamă.

---Bună scumpo, Eu sunt Narcisa mama lui draco.

---Era și timpul să-mi cunosc viitoarea Nora.

---Aa ce? Draco spunând în șoaptă.

---Și eu viitorul ginere chiar e un băiat chipeș.

Nu-mi venea sa cred Chiar se înțelegeau deobicei părinți mei nu sunt asa ma așteptam la o morală ceva, după toate cele întâmplate am ajuns la Conac acolo am dat de o doamnă drăguță.

---Bună Emma  am auzit multe despre tine Eu sunt Bellatrix dar îmi poți spune Bella.

Am luat-o în brate după care.

---Voi veți dormi împreună draco conduo în camera ta.

---Pe aici Emm.

Când am ajuns sus Un dormitor mare cu draperii Negre și Cenusi nu credeam ca va fi chiar asa când ma asez pe pat simt mirosul lui draco ma simțeam atât de bine.

---Deci simtete ca acasă.

---okey.

Mam schimbat în ceva lejer iam împrumutat hainele lui draco nu se va supăra când ma va vedea doar ma iubește.

---Scumpo.

---Da iubitule.

---Alea nu sunt hainele mele.

---Ba da.

---Pe bune mai întâi patul după viata și acum hainele ce urmează să-mi iei și numele.

---Nu ar fi rău spunând eu râzând cu o sprânceană ridicata și uitându-mă în altă parte.

Si atunci îl vad ca se apropie de mine luându-mi fata în mâini .

---Asta se poate Aranja. Și parca îmi place mai mult cum sta pe tine. Apropo mama a spus ca cina este gata.

nui spun nimic în schimb mă duc să încui ușa și îl trântesc în pat punându-ma peste el și sarutandul

---Iubito sunt ai noștri jos.

---Dar ce fac, doar îmi răsfăț puțin iubitul, sau dacă vrei ma pot ridica

---Sti ca nu am vrut să-ți spun asta treci înapoi ma trage și ma pune peste el după care îmi pun capul pe pieptul lui ii simțeam Parfumul și Bătăile inimi.

---Te iubesc Draco.

---Și eu mai mult decât crezi sarutandu mă pe creștet.

Se aude o bătaie în ușă semn să coboram la masa după ce am coborât am stat de vorba am ras am glumit pana la un moment dat.

---Draco A întrebat Astroia de tine.

---Cine e Astroia?

---aaa draco nu tia spus.

---Nu. Ma uit la el în semn de nervozitate și ma in crunt foarte tare.

---Este Fosta mea iubita.

---Parca Pansy era fosta ta iubita.

---Era.

---Draco o mică întrebare, Câte iubite ai avut înainte de mine.

---Pai nustiu multe spunându-mi în semn sa ma enerveze.

---Mamă ce face Alin.

---Ca tot ai adus vorba ii este dor de tine încă se gândește la tine mia mărturisit ca te iubește după ce ai plecat tea cautat în disperare.

---Serios Ce drăguț și mie îmi este dor de el. Ii puteam simți Nervozitatea lui draco dar trebuia sa ma revanșez nui asa.

Tați noștri începeau sa râdă împreună cu mama lui draco și A mea.

---Aha deci îți este dor de el.

---Pai Apropo mamă ii poți spune Astroiei să treacă pe la noi vreau sa mai petrec timpul cu ea.

Draco ma enervase atât de tare încât am luat paharul de limonada și il torn în cap.

---Data viitoare asigurate ca nu sunt eu aici. Și plec sus.

---Emm stai.

Părinți noștri au început sa râdă și sa vorbească despre cât de amuzat o sa fie dacă ne mutam împreună.

Eu eram sus iar draco venind după mine când intrase încuie ușa.

---Iartă-mă dar nu sunt eu cea care a început.

Nu-mi spune nimic în schimb ma lipește de ușa spunându-mi.

---Nimeni nu te poate avea in afara de mine nimeni nu te poate atinge decât eu.

---Si eu as putea spune același lucru dar abia aștepți sa Apară Astroia.

---Nu înseamnă nimic pentru mine am spus asta pentru ca tu Ai spus Ca abia Abia aștepți să-l vezi pe Alin.si apropo abia aștept sa fac cunoștință cu el poate cine știe își pierde conștiința și uita de tine îl pot ajuta dacă vrei.

---Și eu as putea spune la fel de Astroia ta.

Mă săruta după care ma ea în brate.

---Nimeni și nimic în lumea asta nu o sa te înlocuiască ai înțeles pentru ca tu ești a mea și eu sunt al tău.

II dau afirmativ din cap.

---Bun.

---Ești mai dulce ca deobicei.

---Nu ma lingusi Emm.

---Eu ma referam la Limonada. Mama ta știe sa o facă.

---Serios? Pe bune și eu care credeam ca mă alinți.

---Data viitoare scumpule. Acum dute și fa un dus.

---Nu mas supăra dacă viitoarea mea soție ar vrea sa facem dus împreună.

---Ori cât de tentant ar suna sunt ai noștri în aceasta casă nu mai suntem la Hogwarts.

---Și eu care voiam să-ți arat Baia.

---Ești incredibil știai asta.

După ce întra în baie eu ma pun pe pat citind după vrio jumătate de ora iese într-un prosop.

---Draco.

---Da

---Imbracate ar putea veni oricine.

---Și ce?

---Nu am de gând sa dau explicați mamai mele.

---Nu-ți fa griji ușa e încuiată și data viitoare încearcă sa nu te mai panichezi asa știu ce fac?

După ce se schimba vine și se pune cu capul pe pieptul meu am stat asa pana ce îmi o poftă de o limonadă.

---Draco ma duc în bucătărie.

---De ce?

---Nustiu vreau o limonadă.

Am mers amândoi jos am observat ca nimeni nu era când deodată draco observa un bilet erau de la ai noștri avertizându - ne ca se vor întoarce mâine.

---Super am rămas singuri.

---Și ca eu pot termina ce am început înainte de cina. Punându-ma pe masa din bucătărie.

Nuu spun nimic ma ea pe sus și ma duce în cameră după știți ce a urmat.
Ma trezesc brusc în toiul Nopții asa ca merg spre baie vomitand.

Draco se trezește și vine la mine.

---Iubito ești bine.?

---Nu, Cred ca  limonada nu mia picat bine

~Iubire fără sfârșit~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum