Ne-am dus în sala de clasa dar eram singuri pentru ca ceilalți erau la masă.
---Mai mai se pare ca suntem singuri.
---da asa se pare.
Mam pus în a doua banca și el în spatele meu.
---Ce crezi ca faci.
---Vreau sa fiu mai aproape de iubita mea se apropie și când sa ma sărute am fugit.
---Ți-am zis ca acel sărut din cameră e ultimul. Spun râzând.
---Aa daa ea stai tu asa.
---No no.
Am început sa ne alergam prin clasa fără să spargem nimic altfel Snape ne-ar fi dat pedeapsa plus ca piciorul meu îmi trecuse nu mai simțeam durere, dar la un moment dat vin și colegi, Eu și draco începem sa râdeam și ne așezăm în bancă, când deodată o vad pe luna strig la ea și ii fac semn sa vina lângă mine.
---Neața.
---Neața.
---Ești supărată pe mine.?
---Nu pentru ca știu ce ai pățit și sper sa îți țevi.
---Serios de unde?.
---pai draco mi-a spus.
Mă uit în spate și el îmi face din ochi eu încep sa râd și îmi dau ochi peste cap.
---Luna trebuie să-ți spun ceva, ști ca te iubesc și îți spun orice pentru ca doar tu ma înțelegi și sper sa nu ma judeci.
---Emma ce sa întâmplat?,mă speri.
---pai - ma întrerup Ana și Madison.
---Neața.
-Neața.
---Fetelor sa va fac cunoștință cu Luna cea mai buna prietena a mea.
După ce au făcut cunoștință intrase și domnul Snape în calsa ora a decurs bine, în pauză Luna mia făcut cunoștință cu 3 copi din Gryffindor,erau prieteni lunei am făcut cunoștință și cu Nevile băiatul pe care Luna îl place după toate asta am luat-o pe luna deoparte și iam spus.
---Luna sunt împreună cu draco.
Se uita la mine de parca văzuse o fantoma.
---Luna te rog zi ceva.
---Pai ce pot sa spun ma bucur pentru tine că în sfârșit ai un iubit sper sa te iubeasca altfel îl voi arunca de pe castel bine.
---Bine ii spun eu râzând.
---Eu încă nu iam spus lui Nevile cal plac.
---Sti ceva am o idee.
---???.
---Ai sa vezi acum hai sa mergem la ore.
Orele au decurs bine, după am mers în sala mare pentru a mânca mam așezat lângă draco dar el nu ma lasă în place deloc îmi punea mana pe picior ba în jurul taliei Dar Ana observase asa ca eu ma prefacusem ca ma înec și iam dat ghionturi lui draco ca să ma poată lasă în pace dar degeaba,după masa urc sus în cameră când ajung acolo ma schimb afara ploua asa ca nu avem cum sa ies asa ca am spus să privesc pe geam când deodată aud ușa și întra draco nu mam întors dar după câteva clipe ii simt respirația caldă pe gâtul meu și mâinile lui în jurul taliei mele după care începe sa ma sărute pe gât încet și dulce eu scot un mic geamăt după care ma întorc cu fata spre el și îl sărut flămând după care îmi ia picioarele și mi le pune în jurul taliei lui am continuat asa pana ce am ajuns pe birou și după în pat contiunse cu sărutul pana pe abdomenul meu eu scoatem mici gemate pana când auzim ca cineva bate la ușă.
---USA e încuiată nu are cum întra și va pleca ai să vezi. Spunându-mi în șoaptă.
După care mă sărut pe gât lăsându-mi mici semne cu mâinile lui umblând peste tot,dar la ușa cine era tot nu plecaseră.
---Draco ar fi bine sa terminam aici și sa te duci sa vezi ce vrea.
---Off bine era puțin nervos ce pot sa spun și eu eram supărată ca ne intrerupsesera dar simțeam ca încă nu e momentul dar totuși pentru el as fi vrut.
Când Draco deschide ușa o vede pe Pansy.
---Ce vrei Pansy.
---Vreau sa vorbim,si ce căuta sânge-mâl aia la tine în pat.
---Bună și ți-e Pansy.
---Are piciorul luxat și doamna Pomfrey mi-a cerut sa am grija de ea.
---Si tu chiar ai grija de ea?
---Da pentru ca domnul damboldor va veni din clipa în clipă și mi-a spus ca îmi va da pedeapsă dacă nu fac asta.
---Bine atunci ne vedem în camera comună în 10 minute.
---Da, bine.
După ce închide ușa încep sa râd atât de tare.
---Serios draco Am piciorul luxat și dacă nu ai grija de mine te pedepsește domnul Dombledor.
---Ce era sai spun, că ma oprit din a mă săruta cu iubita mea mi-e nu mi-era greu sai spun dar tu ai zis ca vrei ca relația noastră sa fie ascunsa ști ce greu îmi e ca nu îți simt buzele moi și dulci la școală măcar lasă-mă să mă bucur în privat zambindu-mi pervers.
---Of of draco ce-mi faci tu mie.
Atunci vine și ma săruta punandu-ma peste el.
---parca trebuia sa te duci sa vezi ce vrea Pansy.
---Neh am timp și plus ca o pot lăsa să mă aștepte vreau sa mai stau cu iubita mea și mirosul ei care mă înnebunește.
--- of of draco și atunci îl sărut pasional după care mâinile lui îmi umbla pe fund și îl mușc de buza.
---Dură îmi place.
---Vezi sa nu vadă fosta ta iubita ca ai buza muscata după va crede ca îmi dai altfel de ajutor medical.
Se ridica și se uita la mine pervers ma săruta și după pleacă dar după ce iese pe ușa îmi spune.
---Să nu crezi ca ai scăpat.
---Dute odată sa vezi ce vrea și aia spunând eu râzând aruncând cu perna după el.
CITEȘTI
~Iubire fără sfârșit~
Ficțiune adolescențiEmma este o fată de 17 ani curajoasă dar și timidă nu-i place să facă lucruri mărețe în văzul tuturor, își iubește părinți mai mult decât orice pe lume are o prietenă învață la Hogwarts (Școala de vraji) Emma încă nu și-a primit scrisoarea și se îng...