6+

115 9 6
                                    

În urma lui o luaserăm și eu am mers și mam așezat lângă Ana când deodată îl auzim pe Domnul Dombledore.

---Dragi elevi Anul acesta vom organiza un bal vă puței alege partenerei și veți merge pentru a face cumpărături orele se suspendă pana Luni.

Am aplaudat deja ii auzeam pe uni dintre ei imvinduse între ei la bal eu știind ca nu voi merge la cumpărături pentru ca partener nu voi avea și abia voi avea timp sa învăț unele poțiuni.

---Emma tu cu cine ai vrea sa mergi.

---Eu nu merg.

---De ce? Amândouă în cor.

---pentru ca nu vreau și acum dacă ma scuzați am ceva de făcut.

Am ajuns în bibliotecă era goala din fericire am luat loc la ultima masă unde era aprinsă o lampa am mers și mi-am luat cărțile necesare și am luat loc la masa după ceva timp o văd pe Luna venind spre bine.

---Hei ce faci.?

---învăț.

---Am să-ți dau o veste.

---uitându-mă nedumerita la ea.

---Nevile ma invitat la bal.

---Serios ma bucur pentru voi.

---Și tu vei merge cu draco. Zambindu-mi și inghiontindu-ma.

---Ne-am despărțit.

---Ce?

---exact ce ai auzit.

---Îmi pare rău. Vrei sa te ajut cu ceva sau. O întrerup

---Nu, Sunt bine.

---Ști ca sunt aici pentru tine. Venind și imbratisadu-ma.

---Și nu vei merge la bal?.

---Nu.

---E primul tău bal asa ca nu-l rata mă voi supăra dacă nu vei veni.

---Luna înțelege nu vreau sa vin te rog.

---Bine. Și plecă supărată.

Eu rămasă în bibliotecă tristă citind și scriind despre vraji și poțiuni după ceva timp am adormit simt cum cineva ma cară în brate ii simțeam mirosul stiiam cine era dar nu mam indurat să mă zbat pentru ca furia și tristețea îmi consuma energia seara ma trezesc târziu și ma uit în cameră să văd dacă draco este spre fericirea mea nu era asa ca am stat un pic sa ma gândesc dacă sa plec sau sa rămân în cameră asa că voi rămâne dar nu-l voi lăsa pe draco sa ma atingă asa ca după ma ridic și îmi caut pijamalele dar îmi aduc aminte ca sunt în camera Lunei.

---Și eu acum cu ce mă îmbrac.

Văd o bufniță cu o cutie la geam o deschis și o iau iar ea se făcu nevăzută văzusem un bilele pe cutie era de la draco decid să-l deschis.

Uite ți-am cumpărat  niște pijamale pentru ca celelalte ți le-am trimis la curățătorie, eu sunt în camera la Goyle voi dormi aici o perioadă pentru vreau sa dormi în camera noastră să ști că îmi lipsești foarte mult îmi este dor să te sărut sper să mă poți ierta într-o zi te iubesc baby

Cu dragoste al tău Draco

Ochi mi se umezesc si eu gândindu-mă la Blondul meu care îmi furase Gândurile sunt gata să-l iert dar încă sunt supărată asa ca îl voi mai lasă puțin. Deschid cutia și îmi iau pijamale erau verzi închise din mătase.

~Iubire fără sfârșit~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum