---te ador scumpo.
Ana se uita mirata si se preface inecanduse inghiontindo pe Madison.
---Și ce vrei sa facem azi iubito având în vedere ca mâine avem școală.
---Vreau sa merg în biblioteca să studiez, trebuie să le învăț draco,Ana Madison voi ce faceți.
---Eu merg cu tine Emm,si eu mai am de studiat niște poțiuni altfel domnule Snape sigur mă va trimite în pădurea interzisă.
---Eu trebuie sa ies cu Dani avem planuri.
---Iar sa va giugiuliti, și după să dor în cameră cu luna?
---De data asta îți promit ca nu se va întâmpla nimic, doar vom ieși atât.
Nu spun nimic și mă uit la draco și el la mine.
---Pai bine scumpo ai grija nu vreau ca retardatul acela să-ți facă ceva sau ști ce gata mam hotărât stau cu tine abia te-îl întrerup.
---Draco dute voi fi bine plus ca vor fi și Ana cu luna.
---Dar nu-îl întrerup iar.
---Dute de dragul meu.
---Bine scumpo ma sărută pe frunte și pleacă.
Ne-am ridicat și am mers spre luna.
---Luna vrei sa mergem la bibliotecă.
---Scuze nu pot trebuie - o întrerup
---Ana te superi dacă te las cu Nevile puțin, trebuie sa vorbesc ceva important cu Luna, mă întorc imediat.
---Bine nui nimic
Ne-am dus pe hol într-un loc mai retras.
---Luna știu ca ești supăra pentru ca nu mai petrecem asa mult timp împreună.
---Emm.
---Și da știu de când sunt cu draco nu prea mai vorbim.
---Emm.
---Te rog Iartă-mă dacă te-am supărat.
---Emm acum na lași să vorbesc.
---Da..
---Nu sunt supărată pe tine chiar ma bucur ca ți-ai găsit pe cineva ca el plus ca nu credeam cal vei cuminți pe Malfoy, și apropo sunt cu Nevile împreună.
---Serios?
--Da.
Ne luam de mâini și sărim în sus țipând.
---Și ne-am sărutat.
---ooooo.
---Ști ce dor îmi este să stam în camera ta pana târziu și sa povestim despre băieți și școală.
---Și mie mi-e dor, dar se pare ca ne-am îndrăgostit.
---Emm chiar dacă ne vom despărți de băiatul iubit noi două tot împreună vom rămâne, nimic nu ne poate despărți .
Sar și o iau în brate sărutându-o pe frunte.
---Te iubesc ști asta.
---Și eu mai mult decât orice pe Lume.
După ne-am întors înapoi am luat-o pe Ana și am plecat spre biblioteca acolo când am ajuns era și Hermione.
---Hei ce faci
---Tocmai plecasem, RON vrea să-mi facă o surpriză.
Eu cu Ana apropiindune ooo ce ar putea fi spunând râzând.
---Fetelor?
---Da
---Bine am plecat fără a mai pune întrebai mie frica de răspunsul vostru.
---Hei nui frumos
---Haha foarte amuzant Hermione.
După ce a plecat am rămas studiind împreună cu Ana după ceva timp eram obosită.
---Emma cred ca ar fi bine sa mergem.
---Dute tu eu mai rămân puțin sa studiez și după vin și eu. Și dacă te întâlnești cu draco ii spui ca vin și eu. imediat.
---Bine.
Își ea cărțile și pleca eu fiind rămasă ultima am adormit cu capul pe masă dar după ceva timp simt mâna cuiva în parul meu stiiam ca este Draco asa ca nu mam sfiit să mă ridic.
DRACO POV
Mam dus sa o iau pe Scumpa mea iubita sa o duc în camera dar o vad cum îl ea de mână pe Ian și pentru ca ma apucase o criză de gelozie ii întrerup.
---Foarte bine Emm
Mă ridic și văd cum Îl țineam pe Ian de mână.
---Draco nu e ceea ce crezi.
---Ba da iubita mea cu noul băiat ținându-se de mână.
---Credeam ca ma iubești Emm.
---Pai te iubesc mai mult decât crezi.
---Cât romantism îmi vine sa vărs.
---Tu să taci spunând amândoi în cor.
---Aporpo mia plăcut sa te ating la bal ți-am zis ca o sa ne mai revedem.
---Emma ce a vrut sa spună prin mia plăcut sa te atingă la bal și cum adică revedere, voi vă cunoașteți?
---Nimic.
---Emm cum nimic tu de auzi ce spui. Și cu tine nu am terminat-o se duce agresiv spre el și ii da un pumn.
---Dracooo.
---Ce draco o merita.
Se uită la mine și plecă din biblioteca spre camera eu urmandul și strigând ul dar nici semn de vriun cuvand pana când ajungem în cameră.
---Ți-ai tras-o cu el?
---Ce? Nuu draco, niciodată nu te-aș înșela ești prima mea iubire și sper ca si ultima. Te iubesc prea mult ca te înșel cu un asemena dobitoc.
---Vreau să-mi povestești tot.
Cu lacrimi în ochi iam povestit tot.
---Și tu lai lăsat în seara balului sa te atingă.
---Credeam ca ești tu.
---Se pare ca nu ma cunoști îndeajuns.
---Draco nu vorbi asa. Spune-mi ceva
---Ce să-ți spun Emm ce să-ți mai spun mai aveai puțin și ți-o trăgeai cu el dacă nu te întorceai sa vezi cine e plus ca erai și beată ți-am spus să o lași mai moale dar tu nu.
---Adică e vina mea?
---Nu am vrut sa spun asta.
---Atunci ce draco.
---Vreau sa fiu lăsat singur.
---Draco.
---Emma am spus ca vreau sa fiu singur.
Ies pe hol plângând și ma așez într-un colt lipinduma de el și lăsându-mă în jos cu genunchii la piept și capul aplecat când deodată simt mână cuiva.
---Gata păpușă nu mai plânge te voi face sa uiți de el.
---Lasă-mă în pace dacă nu apăreai în viata mea nimic din toate astea nu sar fi întâmplat.
---destinul ne vrea împreună.
---Nui niciun destin ești un obsedat care nu ma lasă în pace. Spunând asta în timp ce ma ridic și să plec.
---Ooo dacă vreau ceva îl obțin și nu ma las pana ce nu te voi avea.
Simțeam o mână pe talia mea și una la gura cu o batista și un praf mă zbăteam dar el era mai puternic ca mine simțeam cum praful își face efectul adormimduma, simt cum sunt purtată în brate auzind ce spune dar putere nu aveam pentru a da semne ca sunt în pericol
CITEȘTI
~Iubire fără sfârșit~
Roman pour AdolescentsEmma este o fată de 17 ani curajoasă dar și timidă nu-i place să facă lucruri mărețe în văzul tuturor, își iubește părinți mai mult decât orice pe lume are o prietenă învață la Hogwarts (Școala de vraji) Emma încă nu și-a primit scrisoarea și se îng...