Am mai stat un pic și după ne-am dus fiecare în treaba lui fetele ajunseseră la mine pentru a ne pregătit pentru bal. După ce ne-am aranjat veniseră și ora pentru a merge la bal.
Aceasta era rochia care am ales-o împreună cu draco.
Fetele mi-o luaseră înainte eu mam ascuns după un colt sa vedem ce zice draco.---Emma unde este?
---Ajunge și ea acus.
Ies de după colt coborând scările și draco rămâne cu privirea fixata pe mine.
---Ești uimitoare iubito.
---Mulțumesc iubitule.
---Îmi faci onoarea de a dansa cu mine.
---Desigur.
Mă luaseră de mana și în timp ce intrăm în sala pe ringul de dans toată lumea se uitaseră la noi deja ii auzeam șoptind despre noi doi, am dansat în timp ce toată lumea se uita la noi la sfârșitul dansului ne-am sărutat fetele aplaudau și strigau '' felicitări,, urmată de toată sala dar pansy împreună cu ceilalți care nu ma suportau deloc se uitau dezgustați, după acel dans mam dus la masa cu băuturi.
---În seara asta am chef de ceva.
---As cam bănui ceva. Spunându-mi draco apropiindu-se de mine sarutanduma pe creștet.
---Și asta dar mai târziu.
---Sa înțeleg ca avem planuri. Ridicându-și sprânceana.
---Da, dar le ținem pentru mai târziu.
Iau și încep sa beau draco se uita mirat și îmi spune sa o iau mai ușor dar nu-l ascult asa ca îl indemn și pe el dar nu vrea după ceva timp voiam sa dansez dar draco plecase de lângă mine cu nustiu ce treaba eu mam dus pe ringul de dans și am început sa dansez dar deodată simt mână cuiva în jurul taliei mele credeam ca este draco dar când mam întors era Ian lam împins și am plecat pe hol, acolo erau adolescenti beți care aveau chef de prosti asa ca mam așezat pe o canapea din hol așteptându-l pe draco când îl văzusem ma dus la el și îl iau din spate printr-o îmbrățișarea.
---Unde ai fost.
---Harry voia sai facă lui Ginny o surpriză.
--- serios.
---Da, dar noi doi ar fi bine sa mergem în cameră ești cam beată și nu vreau sa faci vrio prostie sau vriun imbecil sa profite.
Mă ea în brate și ma duce în camera ajungând acolo ma lasă jos în timp ce încuie ușa eu ma apropi de geam, simt cum draco îmi mângâie spatele gol și cu sărutări mici se întinde pe gâtul meu apoi spre ureche,
---Draco te vreau.
Nu-mi spune nimic simt cum fermoarul rochiei se deschide. Eu ma întorc și ii deschid cămașă agresiv arucandi-o împreună cu sacoul imi pune picioarele în jurul taliei și ma pune pe birou daramand tot ce este acolo după care ne apropiere de pat daramand tot ce este prin jur, ma pune pe pat, Acolo simt cum coboară cu saruturi spre abdomen și după pe picioare. Ma ridic și mă urc peste el sarutandui pieptul și coborând spre abdomen după care ne saturam dominativ punându-ma sub el,simteam plăcere și printr-un geamăt destul de tare draco se simțea satisfăcut contiunase dar într-un final îmi pune mâna la gură.
---Baby chiar asa bine te simiți de scoți aceste sunete spunându-mi în timp ce continua să-și facă de cap.
---Ma faci sa ma simt prea bine iubitule. Punându-mi mâinile pe spatele lui zgarindul cu unghiile..
După toată nebunia de aseară ma trezesc cu capul pe pieptul lui și ma ridic în șezut cu o durere de cap insuportabila și rămân uimita de ce vad în jur după care vad ca pe un deget am puțin sânge puțin speriată îl tresesc ușor pe draco.
---Draco, draco trezește-te.
---Ce sa întâmplat aseară.
---Chiar nu-ți aduci aminte spunându-mi râzând.
---O mare parte da.
---Nu am sa uit în viata mea acea seară .
---De ce ce am făcut? Punându-mi fata în palme.
---Ai fost puțin beată.
---Asta ți se pare ție puțin.. Si ii arat ce prin jur.
---Da plus ce am pe spate,apropo am nevoie de ajutor medical din partea ta.
---????
Când ma uit vad urme de unghii pe spatele lui și începem sa râdeam amândoi.
---Asa agresiva am fost aseară în timp ce făceam dragoste?
---Mi-e unul mia plăcut.
---De ce spui asta ai ajuns rănit.
---Te-am satisfăcut. Spunându-mi în timp ce își pune mâinile după cap și râzând pervers, ma uit cu o privire serioasa la el și iau o pernă arucandi-o în fata.
---Aseară mă iubeai și acum ma băti.
---Meriți și mai mult.
Mă ea și ma pune peste el iar eu ma abint din a rade dar nu-mi iese.
---Te iubesc idiotule.
---Și eu te iubesc prințesa mea.
---Ar cam trebui sa ne îmbrăcăm și sa ne apucam de făcut curat oricând poate întra vriun profesor.
---USA e încuiată.
---Te-ai gândit bine aseară nui asa.
---Nu eu mi-am rupt cămașa. Tu ma doreai și eu ți-am dat ce ți-ai dorit pentru ca nu voiam sa te văd supărata.
---Vai ce drăguț din partea ta nu voiai sa ma vezi supărată spunând eu sarcastic.
Ne-am ridicat din pat după care ne-am îmbrăcat și am început sa facem curățenie eu ma uimeam la ce vedeam după ce am terminat mam dus lângă birou sa strâng lampa pe care am spart o, dar o parte taioasa mă atacă asa ca sângele începe sa curgă draco vânzând asta vine lângă mine și ma duce în baie la ghiuveta pentru a ma bandaja și spăla.
---Trebuia sa ma lași pe mine Emm.
---Mai bine eu decât tu.
---Off iubire.
---Te iubesc.
---Și eu mult de tot
După ce ma bandajeaza strânge el acele bucăți de lampă și mergem jos pentru masă ajungând acolo toată lumea se uita la noi draco punându-și mâinile în jurul meu si mergând spre masă când am ajuns acolo fetele îmi făcuseră loc mie și lui draco.
---Ești bine Emm? Madison
---Ce sa întâmplat. ANA
---da sunt, un mic incident cu lampa.
---Acum dacă o puței lasă să mănânce și sa o mai interogați?
---Draco.
---Ce?
---Doar au întrebat atât.
Draco își ridică privirea și observa ca Ian se uita la noi în special la mine draco voia sa se ridice dar eu îl prind de mână observând tot ce se întâmplă.
---Draco, te rog.
Nu-mi spune nimic și se așează sarutanduma pe frunte.
---Fac asta pentru tine baby.
---Off gelosul meu întotdeauna te voi alege pe tine întotdeauna vei fi mereu tu înțelege. Luându-i fata în mâini și sarutandul.
CITEȘTI
~Iubire fără sfârșit~
Novela JuvenilEmma este o fată de 17 ani curajoasă dar și timidă nu-i place să facă lucruri mărețe în văzul tuturor, își iubește părinți mai mult decât orice pe lume are o prietenă învață la Hogwarts (Școala de vraji) Emma încă nu și-a primit scrisoarea și se îng...