Wybiła godzina 14. [k/w]-włosa wybiegła jak najszybciej z klasy do łazienki z nadzieją spotkania zjawy. Od ich rozmowy minęło 5 dni ale od tego czasu nie widziała nigdzie Hanako i [i/ch]. Zaczęła się martwić po 2 dniu że coś się poważnego stało Hanako no bo przecież.. On jest zjawą więc w jaki sposób mogłoby mu się coś stać?
-Hej! Gdzie tak pędzisz? - czyjś głos wyrwał ją z zamyśleń.
-H-hanako? - wyszeptała. Przed nią stał chłopak, który wyglądał prawie identycznie do Hanako tylko miał na sobie mundurek. - Ja.. No cóż.. Śpieszę się na spotkanie z kimś..
-Ohm.. Jestem Tsukasa Yugi! - wystawił do niej ręke. Miał tak samo na nazwisko jak Hanako.. Wiedziała że nazywa się Amane Yugi ale woliła Hanako.
-Jestem [t/i] [t/n] - uścisnęła jego rękę.- Jesteś nowy?
-Tak! Miło cie poznać!
-Oprowadzić cie może po szkole? - zapytała bo była niemal pewna że znowu nie spotka ducha.
-Było by miło!
-Świetnie a więc tak.. - [k/o]-oka złapała chłopaka za rękę i zaczęła opowiadać mu o wszystkich salach.Jednak nie zauważyła że przechodząc przez łazienkę chłopak posłał komuś pewny uśmiech i puścił oczko..
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Przepraszam że takie krótkie ale serio nie mam weny :c
Do następnego!!
CZYTASZ
Hanako x Reader || "Niemożliwe.."
RomanceMało tego jest więc no hehe.. Przepraszam za wszystkie błędy itp. Miłego czytania!