Przeraziłem się.
*jak ona tam pójdzie skoro to ja jestem Hanako!?*
Pobiegłem szybko za dziewczyną na drugie piętro potykając się o własne nogi i wszedłem do łazienki.
[t/i] pov.
Weszłam szybkim krokiem do łazienki i podeszłam do ostatniej kabiny.Zapukałam 3 razy i powiedziałam:
-Hanako-San, Hanako-San, jesteś tam?
*n-nie ma go.. *
Nagle usłyszałam czyjś męski głos.
-Tu jestem..
Odwróciłam się na pięcie i zobaczyłam.. Amane..
*Niemożliwe..*
-A-Amane?
-Tak, to ja.. Nie pamiętasz mnie [t/i]?
-oczywiście że cię pamiętam..
Narrator pov.
Minęła chwila ciszy a dziewczyna podbiegła do chłopaka i.. Przytuliła go.
-Hanako.. Gdzieś ty był przez ten cały czas.. - powiedziała dziewczyna cicho szlochając.
-To chyba ja raczej powinienem o to zapytać.. Jak- jak ty żyjesz?
-To długa historia..
-Mam czas.
-A co z lekcjami?
-Serio się teraz przejmujesz lekcjami?
-...
-chodźmy stąd, wszystko mi opowiesz.
Hanako zabrał plecak i pociągnął dziewczyne w strone wyjścia z łazienki.
-A może chociaż powiadomimy kogoś że nas nie będzie?
-Przecież są lekcje, nikogo nie ma a poza tym nie traćmy czasu. Chciałbym sie wszystkiego dowiedzieć.
-No dobrze.. - odpowiedziała dziewczyna ściskając mocniej rękę ciemnowłosego.
-Wszytsko w porządku? - zatrzymał się.
-Tak, dlaczego pytasz?
-No- Nie ważne, chodźmy już.
I ruszyli w ciszy trzymając się za ręce do domu chłopaka. Jak któreś chciało się odezwać od razu zamykali buzie.
Gdy doszli, chłopak puścił dłoń [k/w] włosej i wyciągnął klucze z plecaka po czym włożył do zamka.
-Coś się stało? - zapytała dziewczyna widząc że chłopak nadal nie otwiera drzwi.
-Czy.. Czy na pewno jesteś prawdziwa?
-Co to za pytanie?
-Po prostu.. To zbyt piękne żeby okazało się prawdziwe. - powiedział chłopak i odwrócił się do dziewczyny.
-Masz rację..
(WRESzcie otworzył te zajebane drzwi) i weszli do środka.
No więc rozgość się a ja pójdę zrobić nam coś do picia.
Dziewczyna usiadła na kanapie a po 5 minutach siedzieli razem w ciszy trzymając kubki z napojem.
-No więc może już zacznę..
><><><><><><><><><><><><><><><><
SIEMAAA DŁUGO MNIE TU NIE BYLO ZA CO BARDZO PRZEPRASZAM.
W OGOLE WTF CZEMU TO MA 300+ SŁÓW JAK JA TYLE NAPISAŁAM 😭😭
No nic, mam nadzieję że się tym zadowolicie.
I DZIĘKUJĘ BARDZOOOOO ZA 2K WYŚWIETLEŃ POD TA KSIĄŻKA OMG SERIO SIĘ DZIWIE ŻE KTOŚ JA CZYTA BO JEST BEZNADZIEJNA.
I iż mam dobry dzień, wypromuje mojego TIKTOKA i ig I TAK WIEM ŻE KIEDYŚ JUŻ PROMOWAŁAM ALE MI USUNĘLI KONTA ŻALUWA.
tiktok: eymi.chuu
ig: eymi_chuuI wpadajcie bo zasięgi mi spadły PLSS 😭😭
Nowy rozdział będzie jak będzie mi się chciało.
NO WIĘC MIŁEGO DNIA/NOCY/WIECZORU NWM SMACZNEGO ZALEŻY CO TERAZ ROBISZ I KIEDY TO WIDZISZ KCKCKCK PAPAPAP I JESTEŚ PIĘKNX PAMIĘTAJ O TYM!!!
CZYTASZ
Hanako x Reader || "Niemożliwe.."
RomanceMało tego jest więc no hehe.. Przepraszam za wszystkie błędy itp. Miłego czytania!