Time Skip po oprowadzeniu
-No więc to wszystko! I przepraszam że się tak rozgadałam.. - ostatnie zdanie powiedziała trochę ciszej przypominając sobie o tym jak ciągle biadoliła o pierdołach.
-Nic się nie stało, przyjemnie się ciebie słucha! Dziękuję ci że mnie oprowadziłaś! - zachichotał po czym uśmiechnął się promiennie na co [k/w] zarumieniła się.
-Hehe nie ma sprawy.. Muszę już lecieć, do zobaczenia!
-Do zobaczenia!
[t/i] zaczęła biec do damskiej toalety z nadzieją że chociaż teraz spotka zjawę.
-[t/i]? - usłyszała za sobą głos. Odwróciła się na pięcie i zobaczyła Hanako.
-H-hanako? Co ty tu robisz?
-Szukałem cię!
-Szukałeś mnie? A gdzie byłeś? Bo nigdzie nie mogłam cię znaleźć od naszej rozmowy..
-J-ja.. Umm.. Musiałem coś załatwić..
-Tak długo?
-Mhm.. - mruknął.
-No dobrze ale następnym razem mnie ostrzegaj bo martwiłam się..
-Nie musiałaś! Wszystko w porządku!
-A właśnie! Wiesz może co się dzieje z [i/ch]? Jego też dawno nie widziałam..
-Mówiłem że coś z nim nie tak.
-To że go nie ma nie znaczy że coś jest z nim nie tak!
-Niech Ci będzie, ale mówię to tylko dlatego że nie chce się kłócić.
-No dobrze, ja już muszę iść, do zobaczenia jutro! - odwrócila się i zniknęła na zakręcie.
-Tsukasa.. Jak..?
-Hihihi no wiesz jakoś mi się znudziło być zjawą więc teraz będę już człowiekiem.. Na zawsze!
-Masz się trzymać z dala od [t/i]..
-Dlaczego? Czyżby ci się podoba? Ale wiesz że nie możesz..?
-Zamknij się! Po prostu się od niej odczep..
-No cóż więc mam kolejny powód żeby do niej zarywać!
-Kolejny?
-No tak! To taka drobnostka bo jeszcze niedawno jako zjawa obserwowałem ją i mi się spodobała tak samo jak tobie!
-Zostaw ją w spokoju, ona i tak ma już kogoś na oku..
-Oh.. Chodzi ci o [i/ch], prawda? Hihi mi też się on nie podobał więc się go pozbyłem!
-Co zrobiłeś?!
-Przeszkadzał mi, a przeszkody się usuwa.. Tobie też będzie przez to łatwiej!
-Pft - prychnął i poszedł w kierunku łazienki, w duchu dziękując trochę Tsukasie..><><><><><><><><><><><><><><><><
Myślę że jest ok!
Jak się spodobało to zostaw "⭐" i komentarz!
Do następnego!!
CZYTASZ
Hanako x Reader || "Niemożliwe.."
RomanceMało tego jest więc no hehe.. Przepraszam za wszystkie błędy itp. Miłego czytania!