1.17

92 4 9
                                    

Witam w następnej części, mam nadzieję się spodoba!

><><><><><><><><><><><><><><><><
Pov. [t/i]

-Amane, ja.. Uświadomiłam sobie ze jestem naprawde zakochana..

-Oh naprawdę..? To cieszę się! A mogę wiedzieć w kim? Wiesz jesteśmy przyjaciółmi i w ogóle haha.. - powiedział szybko z bladym uśmiechem.

-W tobie, gluptasie! - powiedzialam lekko powstrzymując śmiech.

-Czekaj, na serio? - odpowiedział zdziwiony.

-No jasne! Tylko teraz pytanie, czy.. Odwzajemniasz moje uczucia..?

-Jeszcze się pytasz?! No pewnie, już od dłuższego czasu coś do ciebie czułem! - po chwili uświadomił sobie co wlasnie powiedział - znaczy eee No wcale nie mialem tego na mysli - powiedział zakrywajac twarz rękami.

Po dłuższej chwili gdy nikt się nie odzywał spojrzał na [t/i], która ledwo próbowała powstrzymać śmiech.

-No co?

-Nic, w każdym bądź razie ciesze się - odpowiedziałam lekko uśmiechając się

-Ja tez! A to znaczy że um.. Jesteśmy razem?

-No chyba tak..?

Chwilę była niezręczna cisza, która została przerwana przez nieznajome pukanie do drzwi.

-Zapraszałeś kogoś?

-Nie, nie mam pojęcia kto to.

Amane wstał kierując się w stronę drzwi, a ja kończyłam pić swoją (ulubiony smak herbaty) herbate.

Po chwili usłyszałam głośny głos Amane.

-Co ty tutaj robisz?!

-Amane!! Nie bylo cie na lekcjach i sie martwiłam.. - powiedziała nieśmiało Yuki po czym rzuciła mu się na szyję.

-Nie dotykaj mnie! Nic się nie stało, musiałem koniecznie wyjść ze szkoły. - odpowiedział szybko zrzucając blond włosą dziewczynę .

-Ale-! - przerwała po chwili zauważając mnie na kanapie ze zdziwiona twarzą.

-A kim ty jesteś?! - wrzasnęła podchodząc do mnie ze wściekłą miną.

Mialam coś odpowiedzieć ale Amane mi przerwał.

-To moja dziewczyna, a ty masz stąd natychmiast wyjść!

Spojrzała na niego z wrytą twarzą.

-Dziewczyna?! Pożałujesz tego svko! - wyszła trzaskając drzwiami.

-Co to było..? - w końcu się odezwałam nie czając co się właśnie stało.

-Ehh, to Yuki, tak zwany "szkolny fejm". Przylizuje się do mnie za każdym razem w szkole.. - odpowiedział zirytowany.

-Rozumiem..

<time skip - wieczór>

Pov. narrator 3 osobowy

Wybiła godzina 23, właśnie leciały napisy końcowe [nazwa jakiegoś filmu]. [t/i] lezala oparta o ramię Amane juz trochę przysypiając.

-Może pojdziemy już spać? - odezwał się chłopak.

-Dobry pomysł, jestem już śpiąca.

Po tych słowach dziewczyna wstała i skierowała się do łazienki w celu przebrania się.

*kurcze, zapomnialam ze nie mam nic ze sobą*

-Wszystko w porządku? - odezwał się głos zza drzwi.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 27, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Hanako x Reader || &quot;Niemożliwe..&quot; Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz