Hej jakoś o 00:21 po przesłuchaniu milion "powerful songs" wzięło mnie na napisanie rozdziału więc no.
A i jak nie czytałxś poprzedniej części to idź przeczytaj bo nie będziesz wiedział/a o co chodzi.
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
Powolnym krokiem wszedłem do sali lekcyjnej. *Dzisiaj ma dojść ta nowa..* pomyślałem i zająłem swoje miejsce.
Przewróciłem oczami widząc jak zbliża się szkolny fejm.
-No cześć Amane~
-Czego chcesz Yuki?
-Chciałbyś się umówić po szkole? - wtedy zobaczyłem jak coś nagle mignęło po korytarzu w otwartych drzwiach ale jakoś nie zwróciłem na to uwagi.
-Ile jeszcze mam ci odmawiać? - znowu mignęło. Tym razem postanowiłem do sprawdzić.
-Hej! Gdzie ty się wybierasz?! - krzyknęła Yuki widząc jak wstaję z ławki kierując się do wyjścia z klasy.
-Nie twój interes.
Szedłem przez prawie puste korytarze i zobaczyłem jakąś osobę w koncie korytarza do którego, nikt nie przychodzi. Podszedłem bliżej i ujrzałem dziewczynę. Miała [k.w] włosy i [k.o] oczy. Wyglądała na zamyśloną.
-Em, przepraszam? - dziewczyna na dźwięk mojego głosu wstała na równe nogi.
-Tak?
-Co ty tutaj robisz? Wiesz że są już lekcje?
-Oh, naprawdę? Nie wiedziałam, jestem tu nowa i nie mam pojęcia gdzie się znajduje moja klasa.
-A do której klasy chodzisz?
-[klasa do której, chodzi Amane].
-Ja też tam chodze, mogę ci zaprowadzić.
-Naprawdę? Było by miło.
-Tak przy okazji jestem Amane Yugi.
-[t/i] [t/n] miło cię poznać!
W tej chwili zamarłem.
CZYTASZ
Hanako x Reader || "Niemożliwe.."
RomanceMało tego jest więc no hehe.. Przepraszam za wszystkie błędy itp. Miłego czytania!