Část osmnáct

92 7 3
                                    

Louis:
Začal jsem tedy já..
"Ehm har-harry?"
"Áno princezno?"
"Ehm.. proč si to-to udelal.. "
"Nelíbilo se ti to.? Promin.. já se o-omlouvám jestli se ti to nelíbilo nebo já.. proboha je mi to-"
"Ne."
"Ne? Jakoze se ti to nelíbilo? Uhm.. dobre.."
Bylo vidět ze se boji.. už pustil mou ruku a zvedal se.. nevim kam by šel.
"Líbilo a moc.. jen nevim proč si to udelal.. libim se ti? Nebo me chces jen využít..nebo Sazka? Nechapu proč by jsi líbal ty, někoho jako jsem já.. sázka je pro me rozumný vysvětlení.."

"Kdyby jsi se mi nelíbil, neudělal bych to. Využít tě rozhodne nehodlám. Na to jsi až moc roztomilej a nadhernej a nevinnej.."

Při jeho začínajícím proslovu už ležel zase zpátky na posteli a Koukal mi do očí, asi abych věděl ze to mysli vážně..

"A žádná sázka proboha! Líbíš se mi a moc.. nevíš jak moc.. vážně moc! Už od doby co jsi přišel k nám na školu jsem nikoho neměl.. ale to ze se mi libis jsem si přiznal až před lyzakem.. jsi dokonalý! Mas nádherné oči které vždy pohltí vše okolo a když do nich koukám nic jiného nevnímám.. jakoby se zastavil cely svět. Tvoje vlasy jsou neustále takový neupravený, tebe to určitě musí vytáčet ale je to nádherný. A tvoje postava? O té nemluvím. Proste dokonalost sama. Jsi jako chodící bůh."

"Co-cože?"
"No ano no... nedělej jakoby ti nikdy nikdo neřekl ze jsi nádherný a nedal ti pusu.."

"Nemam co dělat.. nikdy se to nestalo. Nikomu jsem se nikdy nelíbil. Jak bych taky asi mohl. A nikdo mi nikdy nedal pusu.."
Poslední větu jsem zašeptal až neslyšně.
"Takže já byl tvůj první?" Když to řekl tak se ušklíbnul. To už jsem ale neměl odvahu mu koukat do očí tak jsem se zadíval na naše ruce, které jsme si zase propletly.

Byl to hezky okamžik. Potom jsem ucitil prsty na mé bradě a a za chvilku už jsem se mu Koukal znovu do oci.
"To mě těší"
A potom se zase přisál na moje rty. Tohle bylo ale jiný. Jiný druh polibků. Byl takový vášnivý, chtivý a dravý.. nedokážu to popsat..
**
"Dobry den."
"Ale ale.. Styles a tomlinson.. Byli jste dneska lyžovat? Ze jsem vás neviděla.."
"Ehm a-ano.. m-my-"
"Paní učitelko lyžovali jsme ale ne moc dlouho.. protože nějak grázl srazil Louiho na sjezdovce a bolel ho kotník."

"N-no jo.."

Harry:
Do teď jsem nepochopil proč je lou tak stydlivý.. já jsem třeba vždy ten nejhlasitější ze skupiny a vystupuju jako sebevědomý člověk.. ale i když to tak mozna vypadá.. já nejsem rozhodne sebevědomý člověk. Já mám dost problému. Nikomu to neříkám. Nemusel by to pochopit. A navíc by me přemlouval at nedelam to co delam, ale to je teď jedno..Kdyby jsme byly ve světě kde je to rozdělené na Alfy a omegy.. byl bych alfa. To je jasný. A lou by byla moje malá omega.

"Něco vám přijde k smíchu stylesi?"
"Ehm. Ne ne.. nic pani ucitelko"
Já si ani neuvědomil ze jsem se usmál.

V noci se mi zdál sen.. zdálo se mi ze me lou políbil.. přesně jak se stalo! A potom jsme spolu chodily, nakonec měli svatbu a adoptovali si dítě. Vim ze je možný aby otehotněl chlap.. ale v našem případě bych chtěl adopci. Sám nevim proč ale nechci aby se o nás někde psalo.. proste adopce u gayů je nejlepší možnost.. a nebo náhradní matka. To by taky šlo.

Lou do me drkl loktem. Je tak malý ze dosáhl jen na moje břicho. Nebudu lhát. Trochu to bolelo, je hubený a má tím pádem dost vystouple kosti. Au.
Každopádně jsem pochopil ze zase ziram jako dement a přemýšlím.
**
Harry:
Vstal jsem driv než Louis. Včera se nestalo vůbec nic zvláštního. Mozna by jste chtěly nás dva v jedný posteli.. ne.. to se nestalo. Přece jenom jsme se líbali a to je všechno.. a jen jednou. Samozrejme pro me Louis hodně znamená a to líbání.. well- WOW

Zvedl jsem se z postele a zamířil do koupelny. Rikam vám, takhle tichej jsem nebyl snad nikdy. Vážně jsem nechtěl louise vzbudit. Chtěl jsem ho probudit trosinku jinak.

Vyčistil jsem si zuby a trochu provedla vlasy. Sprchu jsem si nedal. Doufal jsem trochu v ranní spršku s louisem mozna? No uvidime..

Přešel jsem k jeho posteli a okamzite se mu prisal na rty.

"Dobre rano lou"
"Eh.. dobre rano hazzy"
Jeho hlas byl chraplavy a neuvěřitelně sexy. Musím si zapamatovat ze jeho ranní hlas je jedna z věci co me dokáže pohltit. Poslouchal bych ten hlas pořad. Stejne tak bych Koukal do jeho oci pořad.

"Lou?"
"Jo?"
"Mám nápad.."
Chytil jsem ho za boky a vyzvedl nad zem. On pochopil a obmotal nohy okolo mého pasu a ruce okolo krku, hlavu zaboril do mého trička.

Odesel jsem do koupelny..
"Nechceš si se mnou dat ranní sprchu?"

Louis:
No doprdele. Byl tak blízko mému uchu až jsem měl husi kůži.
"No.. jakoze.. klidne"
To nevim co pro nej znamenalo ale nestačil jsem se vzpamatovat a měl jsem dole tričko a harryho prisateho na rtech. Zajímavá zkušenost..

Nějakým, mne záhadným, způsobem jsme se dostaly do koupelny.. já jen doufal ze je zamčeno protože.. no..

Mám tenhle zážitek skoro cely v mlze.. ale vim ze už byl harry svleceny a tekla voda. Byla příjemná. Příjemně tepla..

A od téhle chvíle si zase pamatuju všechno. Nejdriv jsme se jen líbali a já si užíval ten pocit vody, a tedy především harryho, na svém těle. Potom se odtáhl a přiložil mi prsty k puse. Chvilku jsem nechápal ale potom jsem si vzpomněl na nějaké knihy které jsem četl, gay knihy samozrejme, a pootevrel pusu.

Harry:
Koukal jsem se na nej. A paneboze. Moje prsty v jeho malé pusince me donutily tak maximálně úplně ztvrdnout. Necekal jsem už na nic a prsty z jeho pusy vytáhl. Prsty jsem přiložil k jeho vstupu a zatlačil.. nejdriv jeden, ale hned na to druhy. Nemazlil jsem se s nim. Odpovědi na me dva prsty v něm mi bylo bolestné zaskuceni. Nic jsem nedělal jen jsem v něm měl prsty a čekal. Čekal na nějaký souhlas ze muzu zajít ještě dal.

Po chvilce čekání kyvnul hlavu a pousmal se na me. Políbil jsem ho na rty a začal se v něm pohybovat. Když se ze skuceni staly šťastné vzdechy, které bych mimochodem mohl poslouchat pořad, a začal prirazet sám od sebe na me prsty tak jsem do nej strčil i treti prst. A pohyboval s nimi. Chtěl jsem ho mít připraveného. Myslim si jen tak nesedne.

Ve chvíli kdy jsem byl přesvědčen ze je dostatečně připraven jsem z nej prsty vytáhl. Asi mu to vadilo protože zaskuhral. Ale než stihl cokoliv rict tak jsem si ho vyhoupl do náruče a hned ze začátku do nej tvrdě prirazil. Kdybych ho nedržel myslim ze by upadl. Nic jsem opět nedělal jen jsem čekal aj se vzpamatuje.

Louis:
Auu
Bolelo to. Ale na druhou stranu to byla ta nejlepší bolest co jsem kdy zažil. Myslim si ze je v tom dost zkušený. Já měl jen jednoho kluka. Ani vlastně nevim jak se jmenoval. Potkal jsem ho jednou v baru.. byli jsme oba dva dost opilý a rozdali si to na zachodcich v klubu. To bylo poprvé a naposled co jsem pil, a měl sex..
*******
Ahojte!
Chyběla jsem vám???
Každopádně.. mám nový telefon takže se s nim musím nějak naučit😂 a je strašně velkej.. musím si na to zvyknout.. ale čekejte nějakou aktivitu zase❤️
Tenhle díl měl být delší.. ale nechtěla jsem vás nechat dýl čekat😂

Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat