Část pátá

122 9 1
                                    

Louis:
Pokoje jsou nejvíce po 2 lidech.. já nemam kamarády?! S kým budu!?

Kdyby nás bylo na pokoji více mohl bych se vytratit vždy do koupelny nebo kamkoliv. Koukal jsem ze tam mají čtecí koutek to zní náhodou docela zajímavé. KAŽDOPÁDNĚ když budu s někým tak se nebudu moct vytratit a večer si určitě bude chtít povídat.

To nezvládnu.. nemůžu jet?!

Přemýšlel jsem nad tím tak dlouho až jsem usnul. Vlastně vůbec netuším jak jsem se dostal do postele ale ráno jsem se v ni probudil.
**********
Naštěstí jsem se dnes probudil včas a do školy dorazil jako obvykle.

Dneska máme biologii.. ta učitelka me nenávidí! A navíc na ni musím sedět s harrym což je vážně divný..

Ne ze by to jako bylo nějaký špatný ale nemáme si co říct a on se mnou sedět určitě nechce..
Neustále kouká na zayna pohledem kterým si myslim říká něco jako "Pomoc"..

Nádherně ale voní.. ano zní to divně že k němu čuchám ale proste se stalo..naštěstí si toho ale nevšiml..

Teď se ale musím na chvíli začít soustředit a přestat přemýšlet o takovychlech blbostech. Máme totiž fyziku a učitel nám vysvětluje novou látku.. potom ale máme tu biologii tam se soustředit nemusím.

****BIOLOGIE****

Přišel jsem do třídy a viděl lavici kde obvykle sedím. Sedl jsem si a viděl vchazet harryho. Nepřisedl si..byl jsem trochu zklamaný.. PROBOHA! Kde se ve mne bere ten pocit zklamanosti?! Vždyť ho nesnáším?!

V tu chvíli ale do učebny vešla učitelka a nedala mi další možný prostor o tom přemýšlet. Už už jsem si říkal ze si na tu druhou polovinu dam věci abych měl vic místa.. to se bohužel nepovedlo..
———————————————————-
To máme vše pro dnešní kapitolu❤️

Názory?

Doufam ze se vám to libi.. tato je jen z pohledu našeho lou ale příští bude z pohledu harryho!❤️

JOLIE🦩

Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat