Část jedna

259 11 0
                                    

Louis:
Dneska ráno jsem vstal o dost později než normálně.. normálně vstávám v 6 dnes jsem ale vstal až v 7.

Probudil jsem se a zhrozil se když jsem viděl ten čas na mem budíku.

Bezmyšlenkovitě jsem vstal z postele tak rychle až se mi zamotala hlava a rozeběhl se do koupelny.
Uhodil jsem se ale malíčkem o práh dveří a zaúpěl.

Doběhl jsem do koupelny a bylo mi jasný ze mi ujel autobus a přijdu pozdě.

Vyčistil jsem si zuby, učesal si vlasy, hodil na sebe džíny a tričko, popadl tašku.. teď se mi hodí ze jsem puntickar  a tašku si připravuji zásadně večer. Řekl jsem si sám pro sebe.. rozebehl jsem se ven ze dveří až jsem malém zapomněl zamknout.
                         ************
Měl jsem pravdu do školy jsem dorazil o 20 minut později.. vběhl jsem do třídy a všichni na me koukali.. nic neobvyklého.. posadil jsem se a pani učitelka kratinivcova (nesnáším ji) mi řekla ze mám neomluvenou hodinu a rodiče mi musí podepsat do pátku nějaký papír ze me omlouvají nebo co..

Začal jsem se koukat na konec lavice a svezl se dolu na židli aby na me nebylo moc vidět.. NEPOVEDLO SE.. stejne na me pořad všichni koukali..

Harry:
Louis ten šprt přišel poprvé pozdě.. to se nevidí často..

Rozhodl jsem se mu to o přestávce dat poradně sežrat ale nakonec jsem si to rozmyslel..

Jak sjel po té židli a zíral na stůl vypadal hodně rozhozeně a smutně..

Bylo mi ho líto ale říkal jsem si v duchu proč vždyť je divnej a trapnej proč se k němu najednou chován lip... co se dej-

"Přišel pozdě vzornak jeden" řekl zayn

Tím me zamozrejme opravdu vyděsil a odfoukl me myšlenky bůhví kam.. což bylo dobre protože me zrovna vyvolala učitelka a chtěla abych ji řekl něco o nejakejch posranejch žábách.. k čemu mi to bude!?

******
Doufam ze vas první kapitola bavila a druhou vydán co nejdříve🖤
JOLIE

Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat