Část sedmnáct

108 8 10
                                    

Harry:
Už jsem to prostě nevydržel a políbil jsem ho.. jestli jsem udelal spatne? Je to možné. Mozna me nebude chtit nikdy vidět. Nebo třeba uteče a bude si někomu stěžovat... nikdo neví..

Tohle vše jsem ale zapomněl když jsem cítil jak pohl rty.. mozna se mi to jen zda.. ne tohle se mi nezdá.. pohnul s nimi proti mým! Neuvěřitelný pocit..

Já jsem na skole známy, a asi ne uplne v dobrém, tak trochu jako devkar. Spal jsem s mnoha kluky ze skoly.. vlastně skoro každý den byl u me v bytě někdo. Ale ne od té doby co jsem videl louise.. přišel k nám do třídy asi před rokem. Takhle dlouho už jsem nikoho neměl. To ze k němu něco cítím jsem si ale uvědomil těsně před lyzakem.

Vlastně když jsem se dozvěděl ze budeme spolu. A k puse jsem se nijak neodhodlával. Ačkoliv na to nevypadáme dost čtu. A nejčastěji romány. V nich se prave hlavní hrdina odhodlava k dementní puse 200 stránek. Strašný. Pak jdou většinou na molo tam mají dirty chvilku a žili šťastně až do smrti. KONEEC.

Tahle pusa ale byla jiná vám rikam. Nevim proč ale byla jiná. Taková.. procitena? Mozna? Netuším..

Nikdy jsem se nelíbal kvůli něčemu jinému než sexu. To bych mu ale neudělal. Od doby co je u nás na skole jsem ho s nikým neviděl. Myslim si ze s nikým nechodil.. Pokud se nemýlím a opravdu nikoho neměl, tak líbá naprosto fantasticky. Nebo jako.. dá se to posoudit podle téhle dětské pusy? Nevim.. proto jsem to chtěl prohloubit. Skousnul jsme mu spodní ret a on potichu vzdychl do mých rtu. Tím mi dal možnost jazykem prozkoumat jeho pusu. Nebránil se. Proto jsem to bral jako dobré znamení.

Louis:
Opravdu me líbá? Je to vůbec možné? Na jednu stranu se chci moc odtrhnout s nikdy ho nevidět. Ani nevíte jak moc se bojím ze me jenom využije, ze si se mnou jenom užije jako s téma klukama co si vodí do bytu. I když. Když se zamyslim tak jsem tam dlouho nikoho neviděl. Ale na druhou stranu si tenhle okamžik vychutnávám jak jen to jde.

Ale když me kousnul do rtu tak jsem se neudržel a potichu vzdychl. A jak jinak? On toho využil. Polibek prohloubil. Panebozeee. Proč tak skvěle líbá? A jak jsem si to sakra zasloužil já? Proč me líbá? Libim se mu? Nebo.. proč? Proboha. Já nad vším moc přemýšlím. Proste to nechám osudu.. nebo času.. já nevim jak se to říká. Ale něčemu to nechám a nebudu nad vším tak přemýšlet. Nebo jako.. budu se snažit. Ale znáte jak to chodí.. budu se snažit znamená ze se mi to urcite nepovede. Jako vzdycky..

Musím rict ze líbá skvěle.. jako vážně skvele.. závidíte? Zavidte. Je dokonalej. Najednou me chytl pod zadkem a já byl opět v jeho náruči. Položil me na postel a přeskočil přeze me. Lehl si vedle me a Koukal do stropu.

Co když toho lituje? I když.. to by me asi nepoložil do Jeho postele. On je ten dominant. Spis by me vyhodil kdyby toho litoval.

Pak jsem ale cítil dotek na me ruce. Propletl si se mnou prsty, ale pořad nic nerikal.. tak jsem si řekl ze začnu já.
————————————————————
Ahojte! Jsem tu dost brzo ale měla jsem nějak tvůrčí náladu tak jsem napsala tohle. Musím vám rict ze ale nejsem vůbec spokojena s touhle povídkou😭
Mějte hezky den❤️ a priste bych chtěla vydat delší kapitoly. Ne jenom 500 slov jako do teď ale třeba 1000+.. tak se o to pokusím🔮
JOLIE

Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat