Část devatenáct

74 7 0
                                    

Louis:
Harry nic nedělal. Proste ve mne jenom byl a laskal můj krk polibky. Když ustala ta prvotní bolest políbil jsem ho na rty.
"Můžu?"
"J-jo myslím ze ano."
Harry se rozpohyboval a žádnou bolest jsem už necítil. Byl jsem v nějaké jiné realitě s absolutně jsem nepochytil slova co říkal..

Potom jsem cítil, pro mě naprosto neznámý, pocit v podbříšku a s výkřikem harryho jména jsem se udělal.

Harry se udělal chvilku po mne a já cítil teplo uvnitř sebe.
_______
Dva dny co se to stalo. Můj první sex byl hezký. Já jsem si ho nijak nepředstavoval takže neměl jak zkazit nějaké me očekávání, protože žádné nebylo.

Líbilo se mi to a za tu bolest co teď prožívám to stálo. Ležím s Harrym teď v posteli a do konce lyžáku máme už jen 3 dny. Harry me zatím lyžovat nenaučil. A nemyslím si ze se mu to povede, ale on se nevzdává. Dneska me tam prý vezme a proste to sjedu..
*
Učení na lyžích nebylo tak lehké. Já si to samozřejmě uvědomoval, ale Harrymu jsem byl jen pro srandu. Neustále jsem padal a když jsem se chtěl zase zvednout tak mi většinou lyže poodjela a já ležel zpátky na zádech. A takhle pořad dokola.

Už, už jsem to chtěl vzdát když mi hlavě najednou něco přeskočilo a já sjel celou sjezdovku bez spadnutí.

"VÝBORNĚ!!"
Křičel Harry a běžel ke mne s otevřenou náruči.
"Dekuju Harry."
" za co princezno?"
"Za co asi?" Uchechtl jsem se.
"Za to lyžování rozhodne nemusíš. Vlastně jsem ti nepomohl nějak moc.. nejvíc si udělal ty lasko!"
"Aw, už se zase červenám..! Ale i tak dekuju"
"Tím pádem nemáš za co" políbil me a ruku v ruce jsme se rozešli k chalupě. Lyže nesl samozřejmě Harry.. i ty moje. Já mu říkal ze to zvládnu, ale on me má rad jako submisiva, chce mi pomáhat.
**
"Lasko?"
"Ano?"
"Vis.. jak jsi to dneska sjel?"
"Jasně na to nezapomenu za dvě hodiny."
"Chtělo by to oslavit."
"Jak to myslíš"
Začínám být nadržený.
"Tak já si to predstavuješ.. ale tentokrat žádná sprcha."

Když si Harry přelezl tak ze klečel nade mnou a začal me opět líbat, nijak jsem se nebránil. Naštěstí máme pokoj zamknuty, takže bychom neměli být rušeni.

Harry si sundal tričko a hned na to sundal to moje. Já zatím jen ležel a když me líbal tak jsem hladil a tahal jeho kudrlinky. Harry začal rukama mapovat moji odhalenou kůži a pak se přesunul na moje bradavky. Nejdřív je jen mačkal a hladil. Pak se přesunul svým jazykem na jednu moji bradavku kterou následně skousnul. Nevydržel jsem to a hlasitě vzdychl. Když myslim hlasitě.. tak hodně hlasitě.

Potom udělal to samé na druhé straně kde jsem vzdychl snad ještě hlasitěji a mnohem táhleji.
V tu chvíli jsem byl už neuvěřitelně nadržený. A Harry podle všeho taky. Moje erekce až bolestné pulzovala a kalhoty mi začaly být roste těsné.

Harry si toho naštěstí všiml a hned mi je sundal i s boxerkama. To same jsem udělal já jemu.
***
Ahojky.. rozhodla jsem se to nějak dopsat takže pokud to někdo budete číst tak hodně štěstí.. je to strašný a lepší už to nebude🤣 každopádně. DEKUJU ZA 1K PRECTENII❤️
Jinak už jen 3 dny directioners..
Jolie🔥

Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat