Část osm

107 7 0
                                    

Harry:
Nikdy jsem nebyl ten typ člověka který by si balil nějak brzo.. balil jsem vždy až v den odjezdu max jeden den před tím.. ale na lyzak jsem se těšil tak moc ze už mám týden zabaleno.

Jsem strašně nervózní. Zajímalo by me s kým budu na pokoji. Vzal jsem si do ruky telefon s scrolloval instagramem. Nic jsem neliknul. Nic se mi nelíbilo.

Absolutně jsem ztratil pojem o čase a kouknul se na čas na telefonu v domnění ze je 10 ale ono už bylo 00:12.. tak jsem zapojil telefon do nabíječky trochu naštvaný sám na sebe ze jsem si ubíral takovou velkou část spánku, zavřel jsem oči a usnul.

Louis:
Jakmile jsem vešel do třídy videl jsem nějaké dvě holky které se objimali a doufali ze budou spolu na pokoji. Taky bych chtěl mít někoho s kým bych si byl takhle blizkej.. na svoji starý skole jsem měl jednoho kluka.

Vim co si myslíte. Ale ne. Nechodil jsem s nim. Jmenoval se niall. Byl strašně hodný a vždy měl u sebe nějaké jídlo. Měl jsem ho strašně moc rad. Byl to můj nejlepší kamarád. Potom jsem se ale musel odstěhovat sem do Londýna.

Doufal jsem ze tady bude někdo jako on. Zatím jsem ale nikoho moc neobjevil. Vlastně jednoho kluka ano! Jmenuje se Liam a bydlí kousek ode me. Sice nechodí se mnou do skoly a občas spolu jdeme třeba do parku nebo si voláme. Není mi ale zatím tak blízký jako niall.

Sedl jsem si do své lavice a připravil si věci na angličtinu.

Zazvonilo a do třídy vesla učitelka, jak na anglinu tak naše třídní a s nima i ředitel. Všichni jsme se postavili a čekali co se bude dít.
———————————————————
Přísahám ze v příštím díle se už dozvíte s kým bude lou na pokoji😂
Dekuju moc za každý hlas a příště vám jsem hodím nějaké fanfikce které me moc bavili!❤️
JOLIE

———————————————————Přísahám ze v příštím díle se už dozvíte s kým bude lou na pokoji😂Dekuju moc za každý hlas a příště vám jsem hodím nějaké fanfikce které me moc bavili!❤️JOLIE

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat