ဝမ်အိမ်တော်သို့ရောက်တော့.......
ဟိုက်ခွမ်း။။။။ "ရိပေါ်ရေ..ကောလာတယ်...ဟင်ဒယ်ဒီလဲရောက်နေတာပဲဘာဖြစ်လို့လဲ.....
Yb။။။။ "ကော..လုပ်ပါအုံးကလေးအိမ်ကထွက်သွားလို့.....
"က..ကလေးဟုတ်လား
"အာ..ရှောင်းကျန့်လေ.သူ့ကိုပြောတာ....
"ဟင်..ဘာလို့လဲ..မနေ့ကပဲလက်ထပ်တယ်လေ.....
"အဲ့တာက..ကျွန်တော်လဲမသိဘူး..ဒါနဲ့ကျဲယန်းလီကဘာလာလုပ်တာလည်း......
"ဟို..ကျဲမောင်လေးကိုလာရှာတာပါ...သူကတကယ်ထွက်သွားတာလားဟင်..ဟင့်...
"မောင်လေးဟုတ်လား....
"ဟုတ်တယ်..ရှောင်းကျန့်ဆိုတာကျဲရဲ့မောင်လေးနာမည်လေ...
"ဟာ..ကျွန်တော်နားမလည်တော့ဘူး..သူ့ကမိဘတေမရှိတော့ဘူးဉီးလေးလဲဆုံးပြီ....
"ဘယ်လို..ဉီးလေး..ဉီးလေးကခေါ်သွားတာလား..ဟင့်ဟုတ်နေပါပြီကျဲရဲ့အားရှန့်လေး....
"အဲ့အကြောင်းတေရှင်းပြလို့ရမလားအခုခေါင်းတွေရှုပ်နေပြီ....."အင်းကျဲအကုန်ပြောပြပါ့မယ်.....
Flash backလွန်ခဲ့တဲ့၁၄နှစ်က....
ရှောင်းမိန့်လျန် ။။။။ "ကျစ်..ခုဘယ်လိုလုပ်ကြမလဲ.လုပ်ငန်းတေကျဆင်းကုန်ပြီ..ငါတို့လုပ်ငန်းစုတော့သွားပါပြီ.....
ရန်ဇီ။။။။ ယေကျ်ားကျမတို့ပြန်ကယ်ဖို့နည်းလမ်းမရှိတော့ဘူးလား.....
"Xiaoလုပ်ငန်းစုဆိုတာမရှိတော့ဘူး..နာမည်ပျက်စာရင်းဝင်သွားပြီ.....
"ဟို..နိုင်ငံခြားကသီးသန့်ရုံးခွဲတေကိုပြန်ပြုပြင်လိုက်ရင်အသစ်ပြန်စလို့ရလောက်တယ်.......
"အေး..ဟုတ်တယ်..အ့ဆိုကိုယ်တို့မိသားစုတွေနိုင်ငံခြားမှာယာယီသွားနေမှဖြစ်မယ်...အဲ့လိုပဲရှောင်းမိသားစုကကားနဲ့ထွက်လာတုန်းကားအက်ဆီးဒန့်ဖြစ်သွားခဲ့တယ်.သမီးကြီးကတော့မိဘတွေရင်ခွင်ထဲမှာတင်းနေအောင်ဖက်ထားတာမို့ဘာမှသိပ်ဖြစ်မသွား...ရှောင်းယန်(ေရှာင်းပါးရဲ့ညီဝမ်းကွဲ)နှင့်သားငယ်ရှောင်းကျန့်ကတော့ဘယ်ပျောက်သွားမှန်းမသိကြ...
ရှောင်းသခင်ကြီးနဲ့သခင်မကြီးသတိရလာတော့အကုန်မှတ်မိကြပေမဲ့သားငယ်အားရှန့်ကိုမေ့သွားကြတယ်...ယန်းလီကတော့အမြဲမှတ်မိနေတယ်.....ယန်းလီပြောပေမဲ့အိပ်မက်မက်နေတာနေမာပါဆိုပြီးပဲပြောကြတယ်...အဲ့အချိန်ကစပြီးသူတို့နိုင်ငံခြားမှာအောက်ခြေကနေစခဲ့ပြီး Choung(ရှောင်)လုပ်ငန်းစုကိုတည်ထောင်ခဲ့ကြတယ်..အခုတော့နာမည်ကြီးဝမ်လုပ်ငန်းနဲ့ပူးပေါင်းပြီးယန်းလီကအားရှန့်ကိုရှာဖို့လာခဲ့ခြင်းပင်.............
...........................................
YOU ARE READING
မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)
FanfictionYizhan(uni+zawgyi)(M-preg)❤💚 အချစ်ဖြင့်ရေးသားသော........ လေပြည်ပြီးရင်မုန်တိုင်းလာတယ် မုန်တိုက်းပြီးရင်သာယာသောနေမင်းကြီးထွက်ပေါ်တယ်..........