Part 26😁

5.1K 229 17
                                    

တီတီတီ.....📲📲

ရိပေါ်.အချစ်ကိုရင်ခွင်ထဲထည့်ပြီးအိပ်နေတုန်းဖုန်းသံကြောင့်နိုးလာခဲ့သည်...အချိန်ကတော့ညနေ(4)နာရီခန့်ရှိပြီ.....

ဖုန်းကိုကြည့်ကြည့်တော့....ကျဲ.....ဆိုတဲ့နာမည်ကြီးကပြူးလို့....ဒီမိန်းမတော်တော့်ဖြစ်နေတာပဲ........

သူကိုင်ရမလားစဉ်းစနေတုန်းရင်ခွင်ထဲမှအကောင်ပေါက်ကလူးလွန့်ပြီးမျက်လုံးလေးပွင့်လာသည်....

"ကိုကို..အ့တာဘူလဲဟင်.....

"ဟိုဝမ်ချင်ဆိုတဲ့မိန်းမပါ..........

"အော်...ကိုင်လိုက်လေ...သူကကိုကိုမှတ်မိနေတာသိအုံးမှာမဟုတ်ဖူး.....

"ကိုယ်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့အချိန်တွေကိုသူ့ကိုခွဲမပေးနိုင်ပါဘူး....ကိုတကယ်ပင်ပန်းနေပြီ..သက်သေတွေစုံဖို့စောင့်​​နေရတာ....အလုပ်များတယ်လို့ဖြေရှင်းလိုက်မယ်..ခုတော့မကိုင်ဘူးကွာ.....

ရိပေါ်ဖုန်းကိုsilantလုပ်လိုက်ပြီးပြန်အိပ်ဖို့ပြင်တယ်......

"ကိုကို..ဘာလို့ပြန်အိပ်နေတာလဲ..ညနေပဲရောက်နေပြီ...

"အချစ်လဲပန်အိပ်..ပင်ပန်းနေတယ်မလား....

"ကိုကိုလို့...

"အင်း.....

"သူများကိုစားထားပြီးထမင်းကျမကျွေးဘူး...သူများကဗိုက်ဆာလို့သေတော့မာပါဆို..နာကလဲနာရသေး...အီးဟီး..လူဆိုးကြီး..ဗိုက်ဆာတယ်လို့.......

အယ်..ဟုတ်သားပဲ..အချစ်ကဘာမှမစားရသေးဘူး.ပဲ..မေ့နေလိုက်တာကွာ....

"ဟီး..ဟုသားပဲ..ခဏစောင့်..ကိုမုန့်သွားမှာပေးမယ်..အချစ်ဘာစားမလဲ....

"ဟွန့်ခုမှ...အင်း...ပီဇာရယ်..ဟော့​ပေါ့အစပ်ရယ်...ကြက်ကြော်ရယ်...ကိုလာ...ပုဇွန်ကင်🥺

"ဟက်အစားပုတ်လေး..ခဏစောင့်..ကျန့်စားချင်တာအကုန်ကိုမှာပေးမယ်...

"အား..ချစ်လိုက်တာနော်...ကိုကိုကအကောင်းဆုံးပဲ....

"ဟုတ်ပါပီ..ခုနတုန်းကတော့လူဆိုးကြီးတဲ့..လူလည်လေး......

"ဟီး..😁

မိနစ်အနည်းငယ်ကြာတော့မှာထားတာတွေရောက်လာပြီ..အစားပုတ်လေးကစားပွဲပေါ်ဇွန်းလေးကိုက်ပြီးစောင့်နေလေရဲ့......

မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)Where stories live. Discover now