Part 19😁

4.5K 236 9
                                    

ခွဲစိတ်ခန်းထဲမှnurseတယောက်ကလေးသေးသေးလေးကိုချီပြီးထွက်လာတော့....

"သားယောကျ်ားလေးပါ......

မိသားစုတေအကုန်ကလေးကိုကြည့်ပြီးပျော်နေကြပေမဲ့ဝမ်ရိပေါ်ကတော့ဂရုမစိုက်အား....

"အချစ်..ကျွန်တော့်အချစ်ကော....
"စိတ်မကောင်းပါဘူး..မွေးပြီးပြီးချင်းဆုံးသွားပါတယ်......
"ဗျာ...😧😯
"ဟင်..သားကျန့်က.....😮😥
"ဘယ်လို..ဟင့်..မားရဲ့သားလေး..ပြန်ဆုံတာမှမကြာသေးဘူး...ဖြစ်ရလေကွယ်😭😭😭

"ခများလိမ်တာ.🙂မဟုတ်ဘူးမလား..မဟုတ်ဘူးလို့ပြောပေးပါ..ကျေးဇူးပြုပြီးတော့😭😭တယောက်ယောက်.........

ပြောပြီးသတိလစ်သွားတဲ့ရိပေါ်ရယ်ပါ.....

"သား..ရိပေါ်..သတိထားပါအုံး....
"အူဝဲ..အူဝဲ.ဗြဲ😭😭

အဘိုးဘွားတွေလက်ထဲမှသားလေးကလဲအခြေအနေကိုသိသည့်အလားတအိအိငိုတော့သည်.....

"တိတ်ပါမြေးရယ်..သားကျန့်လေး.အသက်ပေးပြီး​မွေးသွားရှာတဲ့ကလေးမို့ဖွားတို့ကတန်ဖိုးထားပြီးချစ်ပေးရမာပေါ့ကွယ်.....

လူနာကုတင်ပေါ်မှရိပေါ်သတိရလာတော့ခုနကအခြေအနေနဲ့မတူတော့ပေ...
မျက်နှာကခံစားချက်မဲ့သည့်အရုပ်တရုပ်နှယ်....
အခြေအနေတွေသိပြီးသည့်ရိပေါ်ဒယ်ဒီနှင့်ကျန့်မိဘများမှာတော့ဝမ်ချင်ကိုမေတ္တာပို့နေကြသည်...မတော်တဆဆိုသော်လဲထိုမိန်းကလေးကရိပေါ်နဲ့တမျိုးတဖုံပတ်သက်ခဲ့သည်မလား..ဤအခြေအနေမှာအကျိုးရှိဆုံးကသူမပဲလေ.....

ထိုစဉ်ဆေးရုံခန်းထဲဝမ်ချင်မျက်နှာငယ်လေးနှင့်ဝင်လာသည်..မျက်လုံးထဲတွင်တော့အပျော်တွေဖုံးမရဖိမရ.....

လူကြီးများကတော့ရွံရှာသလိုသူမကိုကြည့်နေကြသည်..သားရိပေါ်ခုလိုပုံစံကပိုကြောက်စရာကောင်းသည်..မငိုပဲတင်းခံထားခြင်းလဲမဟုတ်.လုံးဝကိုခံစားချက်မဲ့နေခြင်း...ဝမ်ချင်ရေ..အမျှ..အမျှ....

"ရိပေါ်..အဆင်ပြေရဲ့လား..ဖြစ်လာတဲ့ကိစ္စတိုင်းကကံတရားအရပဲလေ....😥😥အခုသူအဆင်ပြေတယ်မလား....
"သေပြီ..
"ဟင်...

"ခများဖြစ်စေချင်သလိုသူသေပြီလေ..ကျေနပ်ရဲ့လား🙂ဟက်ဟက်

ရိပေါ်အခြေအနေကကြောက်စရာကြီး..သူမပင်ကျောချမ်းလာရသည်...

မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)Where stories live. Discover now