Part 27😁

4.9K 214 7
                                    

ရန်လင်းအရမ်းမူးနေတော့အနီးနားကဟိုတည်မှာပဲအိပ်ဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်သည်...အခန်းကတော့နံပါတ်(၆၉)ဖြစ်၏......

သူမူးမူးနဲ့အခန်းတခုထဲဝင်လိုက်တော့လူတယောက်မြင်မိသည်...သူလဲအခန်းတံခါးပိတ်ပြီးကုတင်ဆီသို့လျှောက်လာတော့...

"ဟာ.ခင်ဗျားကဘယ်သူလဲ..ကျွန်တော့်အခန်းထဲဘာလို့ဝင်လာရတာလဲ......

ရွှမ်းလုတယောက်အရက်ရှိန်ကြောင့်အိပ်ချင်လာပြီး..သူတည်းနေတဲ့ဟိုတည်အခန်းဆီဝင်သွားပြီးအနားယူလိုက်သည်...မကြာခင်မှာပဲတံခါးဖွင့်သံကြားတာကြောင့်လှည့်ကြည့်မိတော့လူတယောက်ဝင်လာပြီးရီဝေဝေအကြည့်များဖြင့်သူ့ကိုကြည့်နေသည်....

"ကျန့်ကျန့်........

"What. .ဘယ်ကကျန့်ကျန့်လဲ..ဒီလူကဘာလဲဟ..မြင်ဖူးသလိုတော့ရှိသား....

သူကြောင်တောင်တောင်နဲ့ရေရွတ်နေတုန်းထိုလူကသူ့ကိုကုတင်ပေါ်လှဲချလိုက်ပြီး.....

"ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်..ကျန့်ကျန့်.......

"ခင်ဗျားဘာလုပ်တာလဲ..လွှတ်နော်..ကျွန်တော်ကအဖြောင့်ဗျ......

သူ့စကားနားမထောင်ပဲအတင်းနမ်းလာတော့မျက်လုံးအပြူးသားနှင့်တွန်းဖယ်နေမိ၏.....

"အွန်း..လွှတ်..လွှတ်နော်..

"ချစ်တယ်....

"ခများမလုပ်..အား.....!!!!!!!!!!!

ရွှမ်းလူလေးခမျာတော့အသည်းကွဲတာတရက်မပြည့်သေး...ဘာမှန်းမသိသူစိမ်းယောကျ်ားတယောက်ဆီသိမ်းပိုက်ခံလိုက်ရလေသည်....🤭🌚🌚

(သွားပါပြီငါ့ရဲ့လူပျိုဘဝလေး..ခများကြီးကိုမုန်းတယ်လို့...အီးဟီး😭😭😭😭😭)

..................................................................

"လွှတ်..ငါ့ကိုလွှတ်နော်..

"မင်းသမီးဝမ်ချင်..အသာတကြည်လိုက်ခဲ့ပေးပါ.....

"ငါဘာအပြစ်မှမလုပ်ထားဘူး...မင်းတို့..ငါ့အသားမထိနဲ့...

"ကျွန်တော်တို့မှာသက်သေတွေရှိနေပါတယ်..အစစ်ဆေးခံရပါမယ်..ဝန့ခံရင်အပြစ်လျှော့ပေးပါတယ်.....

မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)Where stories live. Discover now