နံနက်စောစောဝမ်အိမ်တော်တွင်အခြေအနေတင်းမာနေသည်......
"ဒယ်ဒီ..ဘာလို့ခွင့်မပြုရတာလဲ..ကျဲကကောင်းတဲ့မိန်းကလေးပါ.....
"မင်း..ကျန့်လေးအပေါ်..ဘယ်လိုလုပ်ရက်ရတာလဲဝမ်ရိပေါ်...သူဆုံးတာမှမကြာသေးဘူး......
"ဘယ်ကကျန့်လေးလဲ....မစဉ်းစားချင်ဘူးဒယ်ဒီရာ...ခေါင်းတေကိုက်လို့
"မင်းရူးနေတာလား...ဒါမှမဟုတ်ဆေးမိနေတာလား..ဟမ်..နေ့ချင်းညချင်းအပြုအမူတေကမဟုတ်သေးဘူး.....
"ကျွန်တော်ဘာမှမသိဘူး...ခုချိန်ကျဲနဲ့တူတူနေချင်တာပဲသိတယ်........
"မင်း...ငါကျန့်လေးမိဘတေကိုမျက်နှာမပြရဲအောင်လုပ်နေတာလား..သူတို့သမက်က..သူ့သားလေးသေအောင်လုပ်တဲ့သူကိုလက်ထပ်မယ်တဲ့လား...ငါ့သူငယ်ချင်းအပေါ်ငါရှက်တယ်ဝမ်ရိပေါ်........
". ..........
"အန်ကယ်..ဘယ်လိုပြောရက်တာလဲ..ဟင့်...သမီးက..အဲ့လိုလုပ်ရက်ပါ့မလား..ဟင့်......"ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ်လုံးဝခွင့်မပြုနိုင်ဘူးပဲ...မင်းကအိမ်ထောင်သည်...ခုသူမရှိတော့ရင်တောင်မင်းတို့ကိုဆက်နွယ်ထားတဲ့နှောင်ကြိုးလေးရှိသေးတယ်..မင်းရဲ့သားလေး......
"ကျွန်တော့်သားလေး........ဟက်..ဒယ်ဒီဘယ်လိုသိသွားတာလဲ..သားလားသမီးလားဆိုတာ.....
"မင်းဘာတေပြောနေတာလဲဝမ်ရိပေါ်..ကျန့်လေးမွေးခဲ့တာသားလေးဆိုတာမင်းသိသားပဲမလားး....
"လာပြန်ပြီပေါက်ကရလေးဆယ်...ကျွန်တော်ပြောတာကျဲဗိုက်ထဲကကျွန်တော့်ရဲ့ကလေးလေ.....
"ဘာ...!!!!မင်း..မင်း..ဝမ်ရိပေါ်.....
" ဟုတ်တယ်..ကလေးက၂ပတ်ရှိပြီပြောတယ်......
"အဲ့တော့..မင်းကလေးဆိုတာသေချာတယ်ပေါ့.....
". .................
"ဟုတ်...ဟုတ်ပါတယ်..မောင်..ေမာင့်ရဲ့ကလေးအမှန်ပါ....."ကောင်းပြီ...ငါခွင့်ပြုပေးမယ်..ဒါမဲ့ကျန့်လေးဆုံးတာမကြာသေးဘူး..မိဘတွေကြားရှင်းပြဖို့အချိန်လိုအပ်တယ်..အဲ့တော့1နှစ်စောင့်...1နှစ်ပြီးရင်လက်ခံပေးမယ်........
"ဒါမဲ့.1နှစ်ဆိုတာကများလွန်းတယ်..ကျဲရဲ့သိက္ခာကလဲရှိသေးတယ်လေ..ကလေးရောပဲ..ကျဲကသာမန်မိန်းကလေးတောင်မဟုတ်ဘူး..နိုင်ငံကျော်မင်းသမီးတယောက်....အတွင်းရေးမှူးလဲဟုတယ်...
YOU ARE READING
မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)
FanfictionYizhan(uni+zawgyi)(M-preg)❤💚 အချစ်ဖြင့်ရေးသားသော........ လေပြည်ပြီးရင်မုန်တိုင်းလာတယ် မုန်တိုက်းပြီးရင်သာယာသောနေမင်းကြီးထွက်ပေါ်တယ်..........