Part 20😁

4.6K 206 4
                                    

ဆေးရုံ၌ဖြစ်သည်...။

ကျန့်လေးစျာပနကျင်းပဖို့အလောင်းကိုလာသယ်ချိန်ကျန့်ရဲ့အလောင်းမှာပျောက်ခြင်းမလှပျောက်နေသည်...တယောက်ယောက်ခိုးသွားတာများလားဆိုလဲမဟုတ်အရေးထဲcctvကပျက်နေသည်...ထိုထက်ပိုဆိုးသည်ကမွေးကင်းစကလေးခန်းထဲကသားလေးလဲပျောက်နေတာပင်.............
ရိပေါ်ကလဲဝမ်ချင်နဲ့ဘယ်သွားကြမှန်းမသိ..ဖုန်းကလဲမကိုင်..အဘိုးဘွားတွေကလဲဘာလုပ်လို့ဘာကိုင်ရမှန်းမသိကြ....ရိပေါ်သာသိရင်ပေါက်ကွဲတော့မာပဲ..ကျန့်လေးဆုံးသွားပြီဆိုတာအမှန်တကယ်မို့ခေါင်းတွေလဲခြောက်နေကြသည်....အလောင်းကိစ္စထက်ကဖလးကိုတော့ခိုးသွားတာဖြစ်နိုင်ခြေရှိသည်...ဝန်ကြီးရဲ့မြေးဖြစ်သည့်အပြင်နာမည်ကြီးရှောင်လုပ်ငန်းရဲ့မြေးလဲဖစ်တာမို့.....

ဝမ်ပါး။။။။ "ကဲဘယ်လိုလုပ်ကြမတုန်းရဲစခန်းကိုလဲအမှုဖွင့်ထားပြီးပြီ..အရေးထဲကလေးအဖေကဘယ်ပျောက်နေမှန်းမသိပါဘူး.....

ရှောင်ပါး။။။။ "ဟုတ်ပ့..သားတယောက်လုံးဆုံးရှုံးထားလို့ကြေကွဲတာကမပြေသေး...ခုမြေးပါထပ်ပျောက်သွားပြန်ပြီ..သမက်ကလဲဘယ်သဝေထိုးနေမှန်းမသိ..ဘယ်သူ့သွားအားကိုးရမတုန်း.......

ရှောင်မား။။။။ "အီးဟီး..ကျမမြေးလေးတွေ့အောင်ရှာမှဖြစ်မယ်..ခုမှမွေးကာစပဲရှိသေးတာ...မြေးသာတခုခုဖြစ်ရင်သားကျန့်ကိုဘယ်လိုမျက်နှာပြရပါ့........

Flash back
....
ည၁၁နာရီပင်ရှိပြီ...

ကိုက်ခဲလွန်းသည့်ခေါင်းနှင့်အတူခန္တာကိုယ်တခုလုံးလှုပ်မရအောင်ထုံကျင်နေသည်
မျက်လုံးကိုဖြည်းဖြည်းချင်းအားယူဖွင့်တော့မှောင်နေသည့်နေရာတခုပြတင်းပေါက်ကဲ့သို့နေရာတခုမှအလင်းခပ်မှိန်မှိန်လေးမြင်နေရသည်.....အပေါ်မှာလဲမီးရောင်ဖျော့ဖျော့ထွန်းထားတာကခြောက်ခြားဖွယ်အတိ......

"ငါ...သေ.သွား.ပြီလား...ဒီနေရာကဘာပါလိမ့်..ဝတ္ထုတေထဲမှာတော့ယမမင်းတို့ကိုယ်စောင့်နတ်တို့နဲ့မီးခိုးငွေ့တွေရှိပြီးလင်းနေတာပဲဖတ်ဖူးတာပါ..ခုကတော့တခြားစီ....

ရှောင်းကျန့်အားယူထလိုက်ပြီးအလင်းရှိရာလျှောက်သွားတော့...
"ဟင်..ဒါကဆေးရုံလိုပါလား..နတ်ပြည်လဲမဟုတ်ဘူး😖
အပြင်ကိုလှမ်းကြည့်တော့ဆေးရုံစောင့်တွေသူနာပြုတဉီးနှစ်ဉီးလျှောက်သွားနေကြတာမို့အံသြခြင်းနှင့်အတူသူမသေမှန်းသိလိုက်ရသည်......

မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)Where stories live. Discover now