ဖရိုဖရဲဖစ်နေသောအဝတ်အစားများကိုပြန်ပြင်၍အပြုံးကြီးကြီးချိတ်ဆွဲလျက်ထွက်လာခဲ့တဲ့သူမ......မျက်လုံးများကမကောင်းဆိုးဝါးသဖွယ်..ရူးနေပြီ..ဟုတ်တယ်..ရိပေါ်ကိုချစ်တဲ့စိတ်ပိုင်ဆိုင်လိုတဲ့စိတ်နဲ့အဆုံးထိရူးမိုက်နေမိပြီ....
"တို့ယုံကြည်ချင်တယ်..တို့တွေပျော်ရွှင်နိုင်မာပါ....ရိပေါ်ရယ်..ကျဲအရင်ကသိပ်မိုက်မဲခဲ့မိတယ်ထင်ပါရဲ့..အဲ့ကတည်းကအဖြေပေးခဲ့လိုက်ရမာ..ခုဆိုကျဲတို့တွေမိသားစုဘဝလေးပိုင်ဆိုင်နေလောက်ရောပေါ့....
*နောင်တဆိုတာနောင်မှရတာသိပ်မှန်တာပဲ..တခါနောင်တရဖူးရင်နောက်တခါထပ်ပြီးဆိုသည်းခံနိုင်ပါ့မလား..ဒါမဲ့..ဒါမဲ့လည်းဒီတခါတို့မှန်တယ်..မပိုင်ဆိုင်ရမဲ့အတူတူကောက်ရိုးလေးတမျှင်ဆိုရင်တောင်ဆွဲထားမိမာပဲ..အဲ့တာမင်းကိုသိပ်ချစ်လို့......*
........................................................................
ဝမ်အိမ်တော်တွင်.....
"ကိုကို...ဒီကိုလာပါအုံးဆို.......
"ဘာဖြစ်လို့လဲအချစ်ရဲ့......
"ဒီမှာကိုကို့ရဲ့သားလေ..ကြီးလာရင်ဘောလုံးသမားများဖြစ်မလားမသိဘူး..တအားကန်တာပဲ......."ဟုတ်လားပြပါအုံး....သားသားရေ..ပါပါးကိုနာအောင်မလုပ်ရဘူးလေ..ငြိမ်ငြိမ်လေးနေနော်.....
"ဟော..သူ့ဒယ်ဒီစကားကျနားထောင်တယ်..ကိုကိုပြောတာနဲ့ချက်ချင်းငြိမ်သွားတာ..သားယောကျ်ားလေးတေဆိုတာအ့လိုပဲအမေထက်အဖေကိုပိုချစ်တာ..ဟွန့်..မွေးရတဲ့သူကိုကြအရေးမလုပ်ကြဘူး.......
" မဟုတ်ပါဘူးကွာ..သားသားကကန်ရတာမောသွားလို့နေမာ...ကလေးကျနေတာပဲ..နှခမ်းလေစူနေလိုက်တာ..စိတ်ဆိုးရဘူး..နောက်ခါဆိုသမီးလေးမွေးလေ😁
"ဘာနောက်ခါလဲ..ဘာသမီးလဲ..ကိုကိုနော်..အကြည့်တွေကိုပြင်..သူ့အကြောင်းမသိတာမှတ်လို့..ဟွင်းဟွင်း....
"ဟဲဟဲ..သိသားပဲ..
"အမလေး..မသိလို့ရမလား..အထဲကဟာလေးကသက်သေပဲလေ...တကတည်း..သူမခံရတိုင်း..ကိုယ်ဝန်ဆောင်တာလွယ်တာမှတ်လို့..နောက်ခါဆိုကိုကိုမွေးရမယ်..ဟွန့်.....(အမလေးလေး..ဒီအတိုင်းဆိုမဖြစ်ဘူး..ယောကျ်ားကိုချစ်တာကချစ်တာပဲ..အဲ့လိုတော့အဖြစ်မခံနိုင်ပေါင်..ကိုယ်ကအထက်ပုဂ္ဂိုလ်ပဲ😎😎အဟဲဟဲ)
YOU ARE READING
မင်းဖြစ်နေလို့(မင်းမို့လို့)(completed)
FanfictionYizhan(uni+zawgyi)(M-preg)❤💚 အချစ်ဖြင့်ရေးသားသော........ လေပြည်ပြီးရင်မုန်တိုင်းလာတယ် မုန်တိုက်းပြီးရင်သာယာသောနေမင်းကြီးထွက်ပေါ်တယ်..........