-Egy maci.- hajolt a füléhez, Jimin aki még mindig mély álomban volt, fel nyüszített a zavaró tényező miatt. Elhesegette onnan Jungkook ébenfekete haját.
-Rózsaszín hajú babám, ideje lesz ébren lenni.-démoni karma, végigkarcolta az ember fedetlen gerincének nyomait.
Arra lett kihegyezve, pont az ilyen puha bőr akadálytalan felhasítására, a csontok könnyed, tű pontos elmetszésére, erek és hús vágására.
Egyszóval Isten, tökéletesen megteremtette a gonoszt, mely aztán ellene fordult, s lett a szenteknek, hibátlan kontrasztja.-Hadd aludjak még, csak öt percet.-tudatlan állapotban, semmit nem érzékelt, még azt a válóságtalanul éles karmot a hátán végig csúszni sem.
Jimin, kinek bőre akár a selyem szalag, színe mint a tej, vértől lucskosan még inkább magával ragadó lehetne. Fehér, s a karmazsinvörös, mint a téli havazásban a vörös rózsa.
Cafatokban lógva, meg alvadt vértől cserepessé válva, fényét veszve, sápadtan, rothadásnak indulva.
Fenséges látvány.Jungkook észrevétlenül a fekvő fiú mellé tette a hatalmas plüss macit.
-Aludj, én álmodom helyetted is.
____Jimin a gyönge, zsibbadt lábait alig hogy bírta mozgásra bírni, szinte alig látott valamit a félhomályban, Bár az agya nem tudott emlékképpel szolgálni sokmindenről, ellenben tudta hol tartózkodik jelenleg, kinek lakásán van, ki van még itt rajta kívül.
Megragadta a macit, kellett amivel biztatta magát, senki nem öli, kapja el ha kimegy a szobából.
Földön heverő inget felkapva azonnal az ajtóhoz lépett, kirántotta az ajtót, az engedelmesen kinyílt.-Hál istennek!- sóhajtott fel, megkönnyebbülés fogta el.
Nem igazán látta azokat a lépcső fokokat, ezért aztán hamar máshová lépett és ennek az lett a vége hogy dőlni kezdett lefelé, emberi reakció nullával indította el esélyeit, túléli a találkozást a földdel, ha a megmentője nem kapja el őt.
-Te jó ég!-kapaszkodott meg Jimin a megmentőjébe.
-Francba, szépség! Hogy lehetsz ennyire bamba!
-Ohh, ez nem sokon múlott. Hah! Mikor lettél te ilyen...?-
-Milyen?
-Ilyen...kedves.
-Képzelődsz.
YOU ARE READING
♛ 𝐴 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑖𝑓𝑒 | 𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘
Horror"A démon huncut mosollyal befeküdt mellé, és a mellkasához húzza a kisebbet."