Ez a fiú most egy könyvet olvasott, aminek dőlt betűin, és kopott, sárgult lapjain látszott, hogy nem mai a könyv. Jungkook észrevétlenül föléje hajolt és fekete kávé színű szemével végig futotta a sorokat, amiből rájön mit olvashat a tünemény.
A Négy lovas a Háború, a Betegség, az Éhínség és a Halál megtestesítői.Ebből a pár szóból Jungkook már jól tudta mit olvas ilyen buzgón. Ott volt az eseményen, igaz nem kapott meghívót de ott volt.
JeonGuk azt is nagyon jól tudta hogy ez csak egy tévhit volt, és egy ürügy arra hogy remény szálljon a üldözött keresztények szívébe.-Úgy látom szeretsz olvasni.- hangját oly rég nem használta, idejét látta erre a mai nap folyamán.
A fiú megijedt és ültében ugrott egyet, és lássunk csodát JeonGuk illedelmesen ki is nevette az ijedt fiút.
-A fasznak kell megijeszteni! -mordult rá a válla fölött.
Meglepte az ördögöt is, eddig magát tartotta a föld legjobb emberismerőjének, erre itt van ő aki ártatlannak tűnő kinézetével ily módon beszél.
-Na, vigyázz a szádra mert bevarrom. -mondta halál komolyan, igazából komolyan is gondolta.
-Ki vagy te, nem ismerlek. -forgatta meg a szemeit, flegma stílusával Jungkook-ban fellobbant a tűz.
-Akkor ideje megismerned engem, a pokol utca 113-ból jöttem. -vetette viccre a dolgokat.
Erre a kisebb termetű hangosan nevetni kezdett, engedve köztük lévő feszültségen.
A cél ez volt, se több se kevesebb.-Park Jimin. Na és téged, hogy hívnak kedves idegen? -kuncogta el a végét, máris más szemmel nézett beszélgető partnerére.
-Jeon Jungkook. Személy szerint azért jöttem, hogy kínozzalak egy kicsikét. -próbálta megtalálni a másikkal a szemkontaktust, de az nagy ívben kerülte.
Jimin ugyan nem vette komolyan ezeket a szavakat, amiket JeonGuk komolyan mondott, hiszen a szándékai biztosak voltak.
-Miért olvasol ilyeneket, hmm?- bökött a papírra.
-Mert érdekel? vonta fel a szemöldökét.
-De amit benne írnak az mind egy baromság, erre egy példát az hogy Gábriel arkangyal egy köcsög, egy álszent fasz.
-Mégis honnan veszed ezeket, mi vagy te sátánista, vagy mi?
-Hasonló, inkább mondanám magam kétszarvú ördögnek, viszont a sátánista is megfelelő jelző.-javította ki magát.
Jimin félve arrébb húzódott tőle, gondolataiban ez az egy szó szerepelt: Elmebeteg.
أنت تقرأ
♛ 𝐴 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑖𝑓𝑒 | 𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘
رعب"A démon huncut mosollyal befeküdt mellé, és a mellkasához húzza a kisebbet."