Jimin zavart, ideges, és izgult, amikor megpillantotta a démont, úgy festett mint aki szobor és csak arra a helyre faragták.
Sötét öltözete nagyobb kontrasztot adott újonnan festett szőke hajának, mely a rövid kifejezéshez, elég hosszú volt.
Kezében egy ketté hajtott kékszalag pihent, bár Jimin nem tudta mire kell neki, azt úgy fogta mint valami nagyon értékeset.
Démon bájosan elmosolyodva végig vezette veszélytől csöpögő tekintetét, intett hogy menjen oda hozzá, közelebb és közelebb.
Jimin nem mert ellenkezni, szavak nélkül megértette óhaját.
Csupasz lábával a padlót, hideg jégapályának érezte. Ebben a házban nem igazán volt fűtés.-Vegyél le minden ruhadarabot.-utasította lágy hangon.
Jimin nagy levegővétel után kibontotta a magán lévő gombokat, remegő ujjai bár nem segítettek rajta, mégis húzza az időt ezzel.
Jungkook újjai fényleni kezdtek a selyem szalag körül, és ez időben az anyag elindult Jimin dereka felé, hogy majd körül fonja azt. Jimin nagyokat lélegzett a csiklandós érzésre ahogyan a selyem súrolta a bőrét. Az anyag, talán túl szorosan tekeredett rá, fájni viszont nem fájt.
-Illik hozzád, ez a szín.-tovább legeltette rajta hűvös, fagyott tekintetét.
A démon keze ami még tegnap tűzforró volt az mostanra jéghideg lett, megtapasztalta Jimin amikor Jungkook megragadta felhevült bőrét. Hirtelenjében megkapaszkodott a másikban, lábai feladták a szolgálatot.
-Szeretnéd hogy levegyem?-oly halkan mondta ezeket a szavakat a fülébe hogy Jimin is alig hallotta.
Mielőtt levette volna magáról, Jimin mancsaival megakadályozta ebben, szerette volna ő véghez vinni, bátortalan volt és félénk, többször is felkeltette szívverésével a démon figyelmét.
-Nincs baj, nem kell ilyen zaklatottnak lenned. Ember vagy és törékeny, mint egy rózsa vöröslő szirma, megóvlak-mondta a gonosz, az ártatlan lénynek.
Innentől minden úgy történt ahogy a démon mozgatta a dolgokat. Jimin a báb, Jungkook a bábmester. Együtt, egyikük sem az aki, ha egyedül van.
Remélem, tetszett a rész❤️
أنت تقرأ
♛ 𝐴 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑖𝑓𝑒 | 𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘
رعب"A démon huncut mosollyal befeküdt mellé, és a mellkasához húzza a kisebbet."