𝙈𝙚𝙯𝙩𝙚𝙡𝙚𝙣𝙪̈𝙡

1.6K 129 6
                                    

-Annyira imádom az embereket, tudatlanok aztán ha rájönnek az igazságra az úgy bassza őket pofán hogy csak na. -nevetett fel ne túlságosan vidáman Jungkook.
Nem is értette, most miért lett ennyire ideges.

-Nem értem mire gondolsz, de kérlek menj innen vagy hívom a rendőrséget. -Jimin hangja elcsuklott.

-Ja és mit mondasz nekik, ide jött egy sátánista jóképű pasi, ráadásul nem is láthatnak, te kis hülye!- akadt ki teljesen, Jimin tudatlan vele kapcsolatban, ez viszont Jungkook-ot oktalanul dühítette.

-Én..én sajnálom de most mennem kell.-faképnél hagyta, az démon pedig hagyta hagy menjen.

Félt, egyenesen rettegett, többször is maga mögé lesett, nehogy kövesse őt az az alak.
Jimin egészen a távolabbi kis boltig szaladt, viszont ott már nem bírt tovább szaladni, levegő szintje a nullát súrolta.
Lassan sétálni kezdett haza felé, többször is hátra nézve, hogy nem követi-e senki sem őt.

-Megjöttem anya!-kiáltott a bent tévéző anyjának, köszönt aztán vissza is fordult a készülék felé.

Felment a szobájába és levetette magát az agyára, emlékezetébe vésődött a titokzatos férfi markáns arc. Szíve, lelke és minden egyes porcikája szűz volt még, nem volt sosem szerelme. Azt sem tudja hogyan kell hozzáfogni egy kapcsolathoz.

Hisztizve elmormolt magának egy "hülye vagy" aztán fürdésre kényszerítette magát.
Megvárta míg meleg nem lesz az elsőként kifolyó víz, aztán oly lassan kezdte el lehúzni magáról a ruhákat.
Ez külső szemmel egy erotikus filmben illő jelenet lenne, meztelenül a tükör elé lépett, és a nagy gőz miatt kénytelen volt törölni a párából ha látni akarta magát.

Jungkook-ot látta pontosan maga mögött. Mint mindenki más is tenné hátra nézett, feleslegesen mert semmi nem volt ott, szíve a félelemre heves dobogással reagált.

-Áhh biztos csak beképzelem az egészet, és te nem vagy ott.- el akarta hinni, miszerint képzelete sző ilyen nevetséges tévképzeteket, valójában Jungkook nincs ott.
Ő pedig egyedül van a fürdőszobában.

-Ilyen jó fantáziád nincs, drágám.-döntötte oldalra a fejét, és úgy szugerálta a pink hajút.

Jimin ezzel mit sem törődve, belépett a zuhanykabinba, ahol azóta is hagyta hogy a víz peregjen, ahogy a víz eláztatta a haját, a világos színből, sötétet csinált.

-Ez a szín árnyalat, hmm..jobban áll. -jegyezte meg Jungkook,  időközben kilépett a tükörből, lezseren megállt a kabin előtt.

-Mi a szar?!-döbbent le Jimin.

-Én JeonGuk vagyok, nem pedig szar, ne kicsinyíts le ennyire de azért köszönöm az igyekezetedet, értékelem.-ciccegett rosszallóan, ez végképp nem derítette kedvre, az amúgy is borús hangulatát.

Jimin takargatni kezdte magát, de kívülről úgy festett mint aki egy rosszul betanult koreográfiát mutat be a cél közönségnek.

-Ki mennél az isten szerelmére, legalább ha már betörtél hozzánk!-emelte fel a hangját.

-Fújj, ne említsd meg a nevét!- fintorodott el majd mintha nem hallotta volna a másik kérését, leült a csukott wc tetőre, a tárgy elhelyezése miatt teljes rálátást nyert, Jimin meztelen, víztől nedves testére.

-Amúgy meg istennek nincs is szerelme.-tette hozzá, keresztbe font karokkal a démon.

Jimin kezdte idegesíteni Jungkook jelenléte. Míg a démon azt leste hogyan fürdik a másik, Jimin balszerencséjére, nem volt még egy függöny sem,  hogy azt el húzhassa.
Viszont lelke mélyén élvezte, valaki éppen őt nézi, szó szerint minden mozdulatát.

-Aishh, mikor végzel már, egy fél órája itt vagyunk. -nyüszített mély fájdalommal a hangjában.

-Majd mikor kellően kiáztattam magamat.-felelte fel sem fogva, hogy a démon a háta mögött áll. Jungkook olyan gyorsasággal tudott mozogni, ezt az emberi szem képtelen érzékelni.

-Ha ilyen szemtelen vagy, ne csodálkozz ha legközelebb az ondómban fogsz ázni.


♛ 𝐴 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑖𝑓𝑒 | 𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora