Jimin:
-Tudod édesem hogy egy ördöggel nem szabad ujjat húzni, mert az visszavág.-csukta be maga mögött az ajtót miközben folyamatosan engem nézett gyönyörű szemeivel.
-Most félnem kéne a hatalmadtól?- incselkedve léptem egyet hátrébb, a szobája közepén elhelyezkedő ágyán.
Kicsit ugráltam rajta hogy megbizonyosodjak róla hogy elég rugalmas, kellemesen csalódtam.
Az engem szugeráló férfi idő közben levette az ingét és az itt elhelyezkedő székre dobta.-Nagyon jól teszed ha félsz tőlem.-bólintott helyeslően.
Ekközben már levetkőzésnél járt míg én csak ugráltam az ágyán mint egy kis gyerek. Nagyon tetszik nekem ez az ugrálás a démon ágyán, szitu.
-És mit akarsz csinálni?-pattogtam tovább.
-Szerintem sejted te azt.-biccentett és a szekrényhez lépett, vajon mit tart ott.
-Kook, várj pisilnem kell, egy perc és jövök.-ugrottam le a földre majd elfutottam a fürdőszobáig.
Ott a mosdóban befújtam magam Kook parfümjével mert azt egyébként is szeretem, megmostam fogacskáimat amik mostanra már fehérek, végül pedig bekentem a számat valamiféle szőlő rúzzsal.
-Itt vagyok Kook.-ugrottam mellé az ágyon de ő csak feküdt tovább mozdulatlanul és becsukott szemekkel.
Komolyan megijedtem, hogy valami baja van mert meg sem mozdult, amúgy is hideg bőre most hidegebb a megszokottnál. Rázogattam de nem vette az adást, mi van bedöglött nála a CD?
Elkezdtem pofozgatni mire hirtelen kapta el a csuklómat.
Azt hittem szívinfarktust kapok, egy nagy sikítás következtében leestem az ágyról és majdnem bevertem a fejemet is.
Ez a dög meg jót szórakozott rajtam.-Utállak!
-Jól van nyugi, gyere vissza baby.
-Nem, hagyj békén!-egyenesen az ajtó felé sétáltam és ki akartam vágni az ajtaját de Jungkook vissza rántott és így csak a kilincs maradt a kezemben.
-Te normális vagy, hogy akarsz te kilincs nélküli ajtót kinyitni majd?!-ültem fel az ágyon de ő ezt is megakadályozta azzal hogy az ajkaimat vette célba.
-Túl sokat beszélsz szépség.
-Te meg egy seggfej vagy!
-Elharapom a torkod.
-N..ne, befejeztem!
-Tudod te mi a jó neked.-csókolt tovább.
KAMU SEDANG MEMBACA
♛ 𝐴 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑖𝑓𝑒 | 𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘
Horor"A démon huncut mosollyal befeküdt mellé, és a mellkasához húzza a kisebbet."