Virág szirom az árnyékban

1.1K 98 2
                                    

-A szépség számomra az, hogyha valakinek a lelke nagyon szép.-mondta Jungkook, miközben ő is hátra dőlt a pázsiton.

Felettük csodaszép cseresznyefa virágzott és árnyékot adott a démonnak és a halandónak.
Jimin addig győzködte a démont hogy menjenek ki a szabadba hogy az végül csak beleegyezett. Mivel Jungkook nem igen szereti a napsütést ezért az árnyék védő fátyla alatt találtak maguknak helyet.

-Én hiszem hogy van lelked, hiszen sok olyat tettél értem ami jó dolog.-folytatta Jimin.

A démon csak hihetetlenül felnevetett, és ezzel a mondattal lerombolta Jimin által felvezetett világot.

-Édesem, fogva tartalak és elszakítottalak a külvilágtól, neked ez jó?

Jimin ezen elgondolkozott és be kellett látnia hogy erre még ő sem gondolt, viszont azt hogy szereti a mellette fekvő "szörnyeteget" az már mindent mentesít.

-Viszont eddig sosem bántottál. szólt halkan.

-Megtehettem volna, én sem tudom miért nem állítottam még beléd egy pengét sem.-mondta, irisze feketébe váltott.

Jimin felnevetett és oldalba könyökölte a férfit.

-Elrontod a pillanatot. -nevetett jókedvűen, szinte felszabadult Jungkook mellett.

Csak feküdtek egymás mellett csendben és szótlanul, hallgatták az egyikük dúdolását majd később az éneklését amit olyan érzelmesen énekelt hogy ha nem tudnák egyikük sem hogy nincs lelke, nem hinnék el.

-Soha sem engedsz haza?-törte meg az éneklést.

-Ha menni akarsz menj, de én akkor is követni foglak ha elutazol New York-ba, maximum akkor néha össze fekszek veled.- rántott vállat.

Jimin szíve gyorsan ver a szavak súlya jobban rá nehezedett, kezei bizseregni kezdek. Ezek a fránya hormonok.

Ebből csak Jungkook fájdalmas sóhaja szakította ki.

-Mi az?

-Ha nem ordítanának ennyire a gondolataid, hogy hol érintenéd meg a csupasz testem. Hidd el díjaznám ha nem itt izgatnál fel, a park kellős közepén.

-Ohh, hát sajnálom de így jártál.- mondta huncutul Jimin és ráült Jungkook csípőjére.

-Nem zavar hogy kisgyerekek is látják ezt?-vonta kérdőre a démon.

-Tudod eléggé puhány egy démon fajzat vagy, akár itt is megdughatnál mindenki előtt, hol van a kemény Jungkook aki felkenne a legközelebbi fára és magáévá tenne?- incselkedett tovább.

Jimin tudta hogy ha tovább folytatja akkor a feneke fogja bánni, de élvezte hogy most ő dominál.

-Tíz perced van hogy fuss, különben tényleg itt duglak meg. És ha szerencsém van meg is öllek.-szűrte a fogán keresztül.

♛ 𝐴 𝐷𝑎𝑟𝑘 𝐿𝑖𝑓𝑒 | 𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang