"Betul ke ni Ustazah Sharifah?"
''Ye ummi, memang betul. Ye la, Salwa tu la, yang sama sekolah dengan kita dulu tu....dia kan sebaya dengan I, 31 tahun. Dia mengajar sekolah tahfiz dekat Sijangkang sekarang ni. Dengarnya laki dia pun ustaz kat tahfiz tu jugak. Kan situ banyak sekolah pondok dan agama."
" I pun terkejut jugak bila dia contact I....Tak..tak..dia tak cakap pulak dari mana dia tau pasal Pondok Muslimah ni...Tapi dia ada sebut la nak bawak sekali 3 orang ustazah join kita, seorang umur 28 tahun. Yang tu tengah bunting 7 bulan lebih, sama macam Ustazah Kamariah. Yang lagi 2 orang pulak ustazah muda umur 25 dan 24 tahun, dua-dua belum berkahwin. Dengar cerita sorang tu dah bertunang, nak kawin hujung tahun ni. Nak cari duit untuk belanja kawen la tu kot, hihihi" panjang lebar Ustazah Sharifah membebel di telefon dengan Puan Haslinda, salah seorang founder Pondok Muslimah.
"....Hhmmm menarik sungguh ni.... Seingat I Salwa tu dulu antara junior yang paling cantik dan lawa di sekolah kita , sebab tu ramai budak-budak lelaki angkut dia..kira antara bohsia paling laku lah, ...siap kena passing2 lagi, sampai cikgu Ali pun dapat..tak sangka ye jadi Ustazah akhirnya...." Puan Haslinda mengimbau cerita lama, terkenangkan junior sekolahnya itu yang kini merupakan ustazah di salah sebuah sekolah tahfiz.
Ternyata walaupun menjadi ustazah dan berkahwin dengan ustaz, tapi perangai jalang sahabat lama mereka itu sukar diubah. Berbeza dengannya yang kini merupakan entrepreneur dan pengasas produk kecantikkan serta memiliki syarikat kosmetik sendiri.
Pondok Muslimah kini mempunyai seramai 12 orang 'bidadari' yang kesemuanya adalah berstatus ustazah di mata masyarakat. Ini termasuklah pengasanya sendiri, ustazah selebriti dan pendakwah bebas terkenal, Ustazah Sakinah beserta Haifa Zahirah, anak perempuan Ustazah Sakinah sendiri dengan kakak iparnya Hidayatul Zahra yang bunting 5 bulan, menantu kepada Ustazah Sakinah. Setakat ini, Haifa merupakan antara bidadari di Pondok Muslimah yang termuda. Selain itu terdapat seorang lagi yang sarat mengandung iaitu Ustazah Kamariah, yang kini hamil masuk 7 bulan.
Bagimanapun disebabkan keadaannya yang sedang sarat, Ustazah Kamariah mengambil cuti dari sebarang job sehinggalah dia selamat bersalin dan habis berpantang nanti. Manakala rakan kongsinya, Puan Haslinda, seorang businesswoman Melayu yang berjaya lebih bertanggungjawab dari segi pengurusan para bidadari dari segi logistic, tempat, security dan mencari client VVIP.
Dari segi logistic, kebiasaan para bidadari ini akan dijemput sendiri oleh pelanggan dari tempat yang ditentukan, atau mereka akan pergi sendiri ke hotel yang telah ditetapkan. Pondok Muslimah juga menyediakan seorang pemandu khas bagi kemudahan urusan para bidadari ini.
Yang menjadi pemandu mereka ialah Encik Bala, 40 tahun. Bala sebenarnya adalah bekas banduan setelah di penjara 6 tahun dan 3 sebatan atas kesalahan mencabul dan merogol budak-budak perempuan sekolah rendah Melayu. Dia merupakan kenalan dan skandal Puan Haslinda.
"Ustazah Sharifah, pasal Ustazah Salwa dan kawan2 dia tu nanti I akan panjangkan pada Ustazah Sakinah ok. Rasa macam payah sikit kalau calon ustazah yang tengah sarat 7 bulan tu, tapi InshaAllah kalau ada rezeki dia tu, adalah. Yang lagi dua orang tu I rasa takde masalah, kalau diaorang nak start hari ni pun boleh sebab memang ada customer nak pakai dua orang ustazah serentak. Pasal petang ni pulak, nanti macam biasa Bala akan jemput you dekat tempat biasa lepas you habis mengajar, ok?"
"Ok ummi, I dah bagitau suami I ada aktiviti Kokurikumlum lepas sekolah, so jadual I free sampai pukul 6 petang. Ada apa-apa yang I perlu tahu dan ready untuk customer petang ni?"
"Macam biasa je, customer request you berpurdah macam biasa, dia pesan jangan mandi sebab dia nak bau you lepas mengajar & nak mandi sekali dengan you" terang Puan Haslinda sambil menggeleng-geleng kepala memikirkan terpaksa melayan kerenah permintaan pelanggan, tapi customer is always right.
"O..ha..ye lah, InshaAllah, takde masalah"
"Oh lupa nak cakap, customer tu India tau? So memang tak sunat la, you ok kan?"
"Ala..ok je, bukan 1st time I layan batang berkulup ni ummi. Selama ni pun memang customer kita ramai Hindu kan? So I ok je..Ok ummi, I nak masuk kelas balik dah ni. Nak start mengajar dah. Assalammualaikum"
"Ok ustazah, good luck petang ni. Do your best for our customer. Waalaikummussalam"
Sebaik sahaja handphone dimatikan, Puan Haslinda termenung seketika, seolah-olah memikirkan sesuatu. Dia mendapat satu idea baru apabila mendapat tahu bekas rakan sekolahnya, Ustazah Salwa merupakan guru agama di sebuah tahfiz. Jika berjaya direalisasikan, ini akan dapat mengembangkan lagi model business Pondok Muslimah....
***************************************
Petang itu, pada jam kira-kira 2.30 PM....
Sebuah SUV MazdaCX9 meluncur laju menuju ke sebuah lokasi hotel bertaraf 5 bintang di ibu kota. Di dalam SUV tersebut terdapat 3 orang wanita selain daripada pemandu mereka, Bala. Tugas Bala pada hari ini adalah untuk menghantar dan menjemput kembali ustazah-ustazah ini sebelum dan selepas mereka melayan pelanggan masing-masing.
"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, Engkaulah teman dalam perjalanan ini agar kami selamat sampai ke destinasi. Permudahkanlah perjalanan dan urusan kami dan berikanlah kami sepanjang urusan ini tubuh badan yang sihat. Sampaikanlah kami ke tempat yang kami tujui sehingga sempurna hajat kami. Maha Suci Allah yang memudahkan perjalanan ini dan sesungguhnya kepada Engkaulah kami mengadu dan memohon pertolongan"
Doa di baca oleh Ustazah Syarifah yang duduk di hadapan disebelah pemandu, sambil di amin oleh dua bidadari yang duduk di belakang mereka. Ustazah Hasnina dan Ustazah Insyirah agak berdebar-debar kerana ini adalah kali pertama buat mereka. Mereka berdua adalah rekrut baru di Pondok Muslimah yang di bawa masuk oleh Puan Haslinda melalui kenalannya, seorang lagi pelacur muslimah baru iaitu Ustazah Salwa.
"Ustazah-ustazah jangan la nervous sangat. First time biasala macam ni, lama-lama nanti bila dah biasa ok la tu..akak dulu pun sama jugak macam u olls" ujar Ustazah Syarifah cuba mententeramkan junior-juniornya itu, sambil tangannya turut meramas-ramas kote Bala yang sedang memandu di sebelah. Berdesis-desis mulut Bala menahan sedap, tetapi masih perlu focus kepada pemanduan.
"Anggap ni sebagai pengalaman. Sebab tu ummi arrange session MFF untuk korang dengan customer ni. Customer ni pun baik orangnya, dia pernah try akak sebelum ni. So jangan risau sangat ok?"
"MFF?" tanya ustazah-ustazah muda itu. Mereka memang baru dan tidak cakna dengan istilah-istilah yang biasa diguna pakai dalam dunia perlacuran ini.
"Male-Female-Female...ala..3 some la, satu jantan henjut 2 betina..takpe, nanti akak ajar korang abbreviation ni semua. Korang kena tau, so bila deal nanti, senang. Lagipun takde la kantoi dengan orang lain nanti"
Ustazah Hasnina dan Ustazah Insyirah hanya mengangguk. Ini adalah permulaan mereka dalam kerjaya sambilan sebagai pelacur. Mereka berazam mahu memberi first impression yang mendalam dan melakukan yang terbaik.
BERSAMBUNG..............
YOU ARE READING
BUKU NOTA USTAZAH
FanfictionGadis muslimah sepertiku sewajarnya berhak menikmati kepuasan bersetubuh tanpa batasan apapun. Kami juga layak untuk menikmati kepuasan seks. Gadis muslimah seperti kami juga idamkan batang lelaki dalam kehidupan seharian kami. Bohonglah jika dalam...