Dr. Vijay mengambil kanta skop dan menyumbatkan ke dalam lubang kemaluan Ustazah Hidayatul. Dapat dilihat dengan jelas bahagian dalam dan isi kemaluan muslimah itu. Skop kemudiannya dikeluarkan dan diganti kembali dengan jarinya menusuk masuk ke faraj Ustazah Hidayatul. Dimulakan dengan sebatang jari tengah, kemudian ditambah dengan jari telunjuk, kini dua batang jari doktor Vijay sedang keluar masuk berulang kali di puki Ustazah Hidayatul hingga mula berlecak.
"Hmm..ketat pussy ustazah. Ustazah jarang main dengan suami ke waktu pregnant ni?"
"Ye Dokor, kami jarang bersama sebab suami risau. Ini kan anak sulung kami."
"Oh? Jadinya Ustazah pun tak amik slot dengan client la sepanjang mengandung ni? Sebenarnya tidak mengapa ustazah. Selagi suami ustazah menggunakan kondom dan kehamilan ustazah sihat dan normal, ustazah boleh melakukan seks sehingga sampai masa air ketuban pecah." Ujar Doktor Vijay dengan jarinya masih lagi mengorek-ngorek puki ustazah itu.
"Kondom adalah perlu untuk melindungi bayi dalam kandungan, bimbang kalau-kalau suami ustazah telah dijangkiti virus Zika. Virus Zika biasanya ditemui dalam air mani, jadi suami yang menghidap Zika boleh menjangkitkan isterinya" tambah Dr. Vijay lagi. "Oh by the way, saya tiada virus Zika..hehe"
Selain Zika, ibu hamil mungkin akan dinasihat mengelakkan seks jika suami mereka menghidap herpes genital. Ini kerana jika mereka menghidap herpes genital untuk kali pertama semasa mengandung, ada kemungkinan ia boleh dijangkitkan kepada bayi dalam kandungan.
Dengan kehamilan normal, seks tidak ada kaitan dengan keguguran awal. Malah, jika wanita yang mengandung berasa seksi dan cukup sihat, maka lebih baik jika mereka menikmati hubungan seks sepanjang kehamilan. Melakukan seks semasa hamil juga baik bagi hubungan isteri dan suami pada masa kini dan selepas kehadiran bayi.
Kajian telah membuktikan yang melakukan seks semasa hamil tidak dikaitkan dengan kelahiran pramatang jika kehamilan itu sihat dan normal. Malah, satu kajian menunjukkan wanita hamil yang melakukan seks secara teratur selama kehamilan kurang cenderung mengalami kelahiran pramatang.
Ustazah Hidayatul meracau-racau sambil kepalanya tertoleh ke kiri dan kanan menahan sedap. Tiba-tiba gerakan tangan Dr. Vijay terhenti dan ketika Ustazah Hidayatul membuka matanya, Dr. Vijay telah berdiri di sebelahnya dengan zakarnya di depan mulut Ustazah Hidayatul.
"Hisap Ustazah..ini bagus untuk pernafasan ibu yang mengandung" ujar Dr. Vijay.
Mulut Ustazah Hidayatul langsung saja menerima kedatangan zakar tak bersunat yang besar dan panjang itu di dalam mulutnya. Dengan hayunan yang perlahan dan tidak tergesa-gesa, Dr. Vijay memainkan pelirnya di dalam mulut ustazah tersebut. Kepala bulat yang besar itu di kulum dan dihisap bernafsu.Dr Vijay memerhatikan sahaja batang koneknya kini sudah separuh hilang di dalam mulut Ustazah Hidayatul. Raut muka ustazah yang cantik itu sedang mengulum-ngulum batang konek nya dengan matanya yang tertutup. Hidung Ustazah Hidayatul kelihatan kembang-kempis bersama deruan nafas yang semakin laju. Kepala Ustazah Hidayatul yang sedang galak menghisap-hisap batang konek nya itu dipegang dan ditarik rapat kepadanya, membuatkan batang konek nya terbenam jauh ke tekak ustazah itu.
Setelah 10 minit berlalu, Dr. Vijay kemudian bergerak mengubah posisinya menuju kelangkang Ustazah Hidayatul. Ustazah Hidayatul yang sedang berahi dengan air mazi meleleh dicelah kelopak kewanitaannya hanya pasrah. Sedang fikirannya kosong menantikan apakah yang akan dilakukan oleh doktor Vijay, tiba-tiba dia terasa ada sesuatu yang keras dan hangat sedang mengasak celah kelangkangnya.
"Untuk info ustazah, seks oral yang normal tidak membahayakan bayi. Bagimanapun ustazah kena elakkan mana-mana lelaki yang jilat faraj ustazah waktu mengandung ni dari menghembus udara ke dalam faraj. Menghembus udara boleh menyebabkan salur darah tersumbat oleh buih udara. Kita panggil dia sebagai embolisme udara, boleh membahayakan nyawa ibu mengandung dan bayi dalam kandungan. Elakkan juga dari memasukkan lidah ke dalam faraj."
YOU ARE READING
BUKU NOTA USTAZAH
FanfictionGadis muslimah sepertiku sewajarnya berhak menikmati kepuasan bersetubuh tanpa batasan apapun. Kami juga layak untuk menikmati kepuasan seks. Gadis muslimah seperti kami juga idamkan batang lelaki dalam kehidupan seharian kami. Bohonglah jika dalam...