Bab 14- NOTA 14

23.6K 140 2
                                    


             Pukul 1.30 pm, Ustazah Kausar sudah pun siap-siap mengemas di bilik guru. Segala urusan kerja sekolah pelajar juga sudah siap ditanda, maka bolehlah dia melakukan tugasan selepas ini dengan tenang. Sewaktu hendak keluar dari bilik guru, dia terserempak dengan sahabatnya Cikgu Ros yang juga baru selesai menanda kertas jawapan.

"Amboi, kelam kabut ni. Kau nak pergi mana Kausar? Tak sabar nak balik rumah ke hehehe?" Tanya Cikgu Ros melihat sahabatnya itu seperti bekejar masa, dengan turut membawa beg baju.

"Aku amik cuti rehat khas (crk) 2 hari la Ros. Aku dah bagitau sekolah tadi. Aku nak pergi Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam, tolong akak aku, sebab warden madrasah tu amik cuti emergency", balasa ustazah Kausar

"Pulak...hmm..ye lah. Kirim salam kat Kak Aisyah. Lama aku tak jumpa akak kau" pesan Cikgu Ros.

"Insha Allah. Aku gerak dulu la ye. Dah lambat ni"tambah ustazah kausar.

"OK. Hati-hati tau. Ko balik ni laki kau hantar ke?", sahut Cikgu Ros.

"Err...ha..haah..laki aku hantar. Ok bye" Kedua sahabat itu berlaga pipi, dan Ustazah Kausar pun berlalu pergi.

              Ustazah Kausar menuju ke tempat meletak kenderaan yang dikhaskan untuk guru sekolah. Selepas melalui beberapa buah kereta, dia terus menuju ke sebuah SUV hitam yang telah pun dihidupkan enjinnya. Terdapat seorang lelaki duduk di tempat memandu, dari reaksinya seolah-olah dia memang sengaja menunggu Ustazah Kausar. Sebelum masuk ke tempat duduk penumpang di hadapan, Ustazah Kausar sempat menoleh ke kiri dan ke kanan, memastikan tiada sesiapa yang nampak dia menaiki kereta tersebut.

"Hi Bala, sorry lambat....baru habis kelas"

"Hello Ustazah..takpa..takpa..saya baru sampai juga"

Bala hanya tersenyum melihat Ustazah Kausar masuk dan melabuhkan punggung lebarnya di kerusi penumpang itu. Bau wangi perfume yang dipakai Ustazah Kausar manusuk hidung dan syahwat Bala.

"Eh? Kata suami jemput dan hantar? Tu kereta siapa pulak tu? Laki Kausar beli kereta baru ke?"

Cikgu Ros kehairanan melihat dari tingkat 2 bangunan sekolah, yang secara kebetulan dapat melihat kawasan tempat parking kereta tersebut. Hajat asalnya mahu menjerit nama sahabatnya, mengucapkan selamat jalan, tetapi niat itu dihentikan apabila melihat Ustazah Kausar memasuki SUV tersebut. Sempat dilihat pemandunya adalah seorang berbangsa India tatkala Ustazah Kausar membuka pintu kereta.

Kira-kira 35 minit perjalanan, Ustazah Kausar teringat sesuatu dan mengambil telefon. Nombor suaminya segera didail.

"Hello, Assalammualaikum abang..ye..haah..By dalam perjalanan...Tak, Ros tak jadi hantarkan pulak. So By amik grab je...Takpe, By dah dalam perjalanan dah pun ni..ye..ye..InshaAllah"

Ketika sedang berbual dengan suaminya, tiba-tiba sebelah tangan Bala berada di atas pahanya. Ustazah Kausar cuba menepis dan mengalihkan tangan itu, tapi Bala lebih kuat darinya. Untuk ditepis dengan lebih kuat lagi, Ustazah Kausar bimbang kerana Bala hanya memandu dengan sebelah tangan saja. Manalah tahu steringnya akan terbabas pula nanti.

"Anak-anak macam mana? Boleh ke abang handle sorang-sorang ni?....Ha..ye lah, nanti By pesan kat mak..."

Sambil menjawab telefon suaminya, tangan Bala dipegangnya supaya hanya berada setakat di atas pahanya saja, tidak bergerak kebahagian-bahagian lain. Walaupun tangan Bala tidak bergerak dan hanya terpekap di pahanya saja, tapi jari-jari Bala bergerak juga. Kulit paha Ustazah Kausar digaru-garunya perlahan-lahan membuatkan Ustazah Kausar terasa geli. Walaupun pahanya ditutupi kain baju kurung tapi kegeliannya terasa juga.

Dan tanpa Ustazah Kausar sedari kegelian itu telah membuatkan bulu romanya mula berdiri dan naluri nafsunya mula datang. Ustazah Kausar yang sudah beberapa minggu tidak menikmati hubungan sex itu agak cepat terangsang. Tangannya yang mengawal tangan Bala tadi sudah mula semakin longgar menyebabkan tangan dan jari-jari Bala semakin bebas bergerak. Sebaliknya tangan Ustazah Kausar terpaksa di tekapkan ke mulut sendiri bagi menghalang desahan kesedapan yang terkeluar dari mulutnya itu didengari oleh suaminya yang dalam talian. Ustazah Kausar bertambah geli bila tangan Bala menyentuh pada celah kangkangnya. Apa lagi Bala sedang mengusap-usap perlahan celah kangkangnya itu.

"Empphh..aa..abang, nanti dah sampai nanti By Whatsapp abang ye....InshaAllah nanti By sampaikan salam abang..shh..ok abang..Assalammualaikum" panggilan segera ditamatkan.

Ustazah Kausar dengan sendirinya mula semakin tersandar pada kerusi dan membiarkan saja tangan Bala untuk terus mengusap-usap di celah tersebut. Bukan setakat itu saja, malah Ustazah Kausar juga sudah membiarkan saja walaupun dirasanya tangan Bala mula menyingkap kainnya ke atas. Dan selepas itu Ustazah Kausar terasa tangan Bala menyelinap masuk ke bawah kainnya pula.

Ustazah Kausar bertambah khayal bila bersentuh dengan tidak berlapik lagi. Apa lagi jari-jari Bala mula menyelinap masuk ke bawah seluar dalamnya pula. Dan tanpa disedarinya juga yang dia sendiri sudah membuka kangkangnya.

Ustazah Kausar terkejut bila kereta Bala terhenti. Rupa-rupanya mereka sudah sampai perkarangan hotel di mana Ustazah Kausar akan menghabiskan masa selama dua hari di sini menemani pelanggan VVIP.

Bersambung..........

BUKU NOTA USTAZAHWhere stories live. Discover now