"Betul sayang tak nak ikut ni?" tanya Ustaz Jaafar kepada isterinya sambil dia membetulkan kopiah putih yg dipakai. Dia menoleh ke arah isterinya yang sudah memakai telekung putih, sudah siap untuk menunaikan solat maghrib.
" Bukan Nur tak nak ikut, tapi abang kan kena bagi ceramah lepas isyak nanti. Sah-sah abang akan balik lewat. Nur pulak banyak keje la bang nakkena siapkan. Kena settle sebelum ni jugak." Jelas Ustazah Nur bersungguh-sungguh kepada suaminya itu.
Ustaz Jaafar memandang isterinya yang begitu ayu sekali dalam telekung putih itu, benar-benar seorang isteri muslimah yg solehah. Dia yakin dan percaya yang isterinya itu mahu mengikutnya solat berjemaah di masjid dan menemaninya menyampaikan ceramah seperti biasa, namun dia memahami tugas dan amanah yang terpaksa dijalankan isterinya.
"Kalau macam tu takpe la. Sayang solat la dulu, lepas tu siapkan keje sayang tu. Abang gerak dulu, dah nak masuk maghrib ni. Takut lewat pulak abang sampai masjid." Kata Ustaz Jaafar, menghulurkan tangan kepada isterinya, disambut dan dicium tangan suaminya itu oleh Ustazah Nur Ustazah Nur menghantar suaminya itu hingga ke pintu hadapan, menunggu sehingga kereta Perodua Myvi yang dinaiki oleh suaminya bergerak meninggalkan perkarangan kediaman mereka. Setelah dia pasti sudah benar-benar beredar, Ustazah Nur terus menutup pintu dan mengunci dengan rapat. Kemudian dia melangkah laju menuju ke bilik tidur mereka di tingkat dua.Selepas menghampar sejadah, dia tidak terus menunaikan solat, sebaliknya mencari handphone nya dahulu. Jarinya memetik laju, menekan contact list, kemudian menekan kenalan yang bertulis nama Ustazah Sakinah.
Panggilan di buat. Tidak sampai berapa detik, terdengar suara Ustazah Sakinah menjawab panggilan.
"Assalammualaikum Ustazah Nur"
"Waalaikummussalam warahmatullah ummi. Ummi, hubby Nur dah pergi masjid. So boleh la kalau ummi nak suruh customer tu VC sekarang"
"Oh ye ke? Ok ummi bagi skype id Ustazah pada dia sekarang. Maaf la ye ustazah sebab tiba-tiba request VC session ni. Customer ni outstation, so dia mintak kalau Pondok Muslimah boleh buat session VC Sex ni. Ni first time kita ambil sesi VC ni. Kira ustazah jadik kita punya pilot case la ye?"
"Takpe ummi. I ok je. Lagipun payment dia pun lebih kurang je macam main"
"Alhamdulillah, terima kasih ustazah."
Ustazah Nur pun menunaikan kewajipan solat Maghrib terlebih dahulu. Hanya solat fardhunya kali ini kurang khusyuk kerana fikirannya ke arah lain. Selang beberapa ketika selepas selesai memberi salam, bunyi mesej dari handphone berbunyi. Jari Ustazah Nur dengan pantas mangambil handphone di sebelah sejadah dan menekan skrin handphonenya. Aplikasi Skype di buka. Beberapa notifikasi mula masuk ke skypenya. Mesej-mesej tersebut dihantar oleh seorang individu dengan ID SalleDin78. Pastinya itu dari pelanggan Pondok Muslimah yang disebut ummi Sakinah sebentar tadi, Dato' Sallehuddin.
Dato' Sallehuddin, ahli lembaga pengarah salah satu GLC di Malaysia. Beliau bukanlah orang yang berkelayakkan atau pandai, tetapi berjaya mendapat jawatan tersebut atas kepentingan lantikkan politik. Dia kini membuat panggilan dari Australia kerana perlu menghadiri mesyuarat hubungan usahasama GLC tersebut dengan rakan niaga di negara itu. Disebabkan statusnya bukan sahaja mewakili syarikat, tetapi juga mewakili kerajaan Malaysia, dia tidak berani hendak mencari pelacur di Australia kerana bimbang jika terkantoi. Walaupun ada terdetik di fikirannya mahu mencari jika ada pelajar-pelajar Melayu di sana yang mahu membuat part time melayannya di atas katil.
Akhirnya dia membuat keputusan menghubungi Pondok Muslimah, berharap jika Pondok Muslimah boleh membuat servis phone sex atau video chat, sekurang-kurangnya ada lah dia teman dan modal untuk melancap. Rezeki ternyata menyebelahi beliau apabila Ustazah Sakinah berkenan untuk turut mencuba menawarkan servis ini. Pada pandangan Ustazah Sakinah, Pondok Muslimah perlu up to date seiring dengan kemajuan teknologi semasa. Perkhidmatan atas talian semakin mendapat tempat terutamanya di kalangan generasi muda. Jadi ini merupakan peluang terbaik untuk Pondok Muslimah mencuba sekiranya servis VC juga boleh menjadi salah satu cabang perkhidmatan yang boleh mereka tawarkan dalam portfolio mereka, walaupun kadar bayarannya tidak boleh dibandingkan dengan servis utama mereka. Jika ianya berjalan lancar, ini dapt memberi peluang kepada ramai ustazah yang mempunyai kesukaran keluar rumah melacur untuk bekerja dari rumah masing-masing ketika suami mereka keluar mencari nafkah.
YOU ARE READING
BUKU NOTA USTAZAH
أدب الهواةGadis muslimah sepertiku sewajarnya berhak menikmati kepuasan bersetubuh tanpa batasan apapun. Kami juga layak untuk menikmati kepuasan seks. Gadis muslimah seperti kami juga idamkan batang lelaki dalam kehidupan seharian kami. Bohonglah jika dalam...