Suasana di kelas-kelas di Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam pada pagi itu seperti biasa riuh rendah. Kebiasaannya memang begitulah suasananya. Pada saat ini, para hafizah sedang mendengar ustazah mereka membincangkan subjek Fiqh al-Munakahat. Ia boleh sahaja menjadi subjek yang membosankan di tangan ustaz atau ustazah yang terlalu serius.
Namun hal ini berbeza kerana yang mengajar pada hari ini ialah Ustazah Aisyah, pengetua madrasah sendiri. Ustazah Aisyah dikenali di sekolah bukan sahaja kerana mempunyai rupa paras dan bentuk badan yang sangat menarik, tetapi juga kerana sikap sporting dan ceria serta mudah didekati para pelajar, menjadikan Ustazah Aisyah seorang guru yang sangat popular dan disenangi semua pelajar-pelajar hafizah.
"Ustazah, apa hukum kalau telan air mani?", tanya seorang pelajar perempuan.
Riuh rendah kelas apabila soalan panas ditanya. Sudah menjadi lumrah biasa soalan-soalan nakal seperti itu ditanya oleh pelajar-pelajar perempuan Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam. Sememangnya para guru menggalakkan semua pelajar-pelajar di situ agar lebih berani bertanya dan berfikiran terbuka terhadap perkara-perkara yang biasanya dianggap tabu pada masyarakat.
Jika ustaz atau ustazah lain, mahupun guru di sekolah lain, jika ditanya soalan seperti itu pastinya rotan atau sekurang-kurangnya amaran yang menjadi jawapan. Namun di situlah terletakkan kelebihan ustazah Aisyah dan Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam yang sentiasa bersangka baik dan menganggap ini merupakan peringkat pembelajaran bagi para pelajarnya. Mereka bertanya pastinya kerana mahukan jawapan dan menjadi tanggungjawabnya sebagai warga pendidik untuk menghilangkan dahaga ilmu pelajarnya.
"Ada dua pendapat dan sudut pandang berkaitan hal ini. Pendapat yang sahih dan masyhur adalah tidak halal, kerana sperma dianggap menjijikkan.Di mana Allah Swt. berfirman, 'Dan Allah mengharamkan pada mereka semua hal-hal yang menjijikkan. Pendapat kedua pula mengatakan boleh. Ini adalah menurut pendapat Syaikh Abu Zaid al-Maruzi sebagaimana telah disebutkan oleh Imam Nawawi dalam kitab al-Majmu iaitu menelan sperma diperbolehkan karena sperma dihukumkan suci dan tidak mengandung mudarat bagi tubuh ketika ditelan." Ustazah Aisyah menerangkan.
"Dari dua pendapat di atas, yang paling sahih dan banyak diikuti oleh para ulama adalah keharaman menelan sperma. Air mani lelaki dan wanita dianggap najis menurut mazhabHanafi dan Maliki. Mazhab Syafie dan Hanbali pula mengganggapnya suci. Namun semua ulama bersetuju air mazi adalah najis. Hasilnya, majoriti pandangan ulama yang menyatakan menelan dan hisap kemaluan termasuk cecair mazi ini adalah haram atau makruh berat." Ustazah Nur menjawab, dengan senyuman manis yang sentiasa tidak lekang dari wajahnya.
"Dari segi kajian saintifik barat pula, seks oral boleh menurunkan tekanan darah dan air mani mengandungi melatonin iaitu sejenis bahan kimia semula jadi yang mendorong seseorang untuk tidur dan relax. Jadi sama ada kita telan, atau menerimanya melalui hubungan kelamin, ia akan memasuki saluran darah dan membantu tidur lebih baik daripada kebanyakan ubat tidur lain. Air mani juga mengandungi multivitamin yang melambatkan proses penuaan." Tambahnya lagi.
"Ooooo....patutla ustazah awet muda"spontan pelajarnya menambah.
"Hahhahhahahhahahaha" seluruh kelas bergema dengan gelak dan hilai tawa para pelajar hafizah itu.
"Marah je diaorang ni Ustazah, saja tanya soalan bukan-bukan",ujar seorang lagu pelajar.
"Ok-ok. Dah semua bawak bertenang. Jaga adab dan Bahasa tu ye anak-anak" ustazah Hajah Aisyah masih cool dan tersenyum.
"Baiklah semua... Itu sahaja untuk hari ni. Ingat pesan ustazah ye...Balik bilik masing-masing dan siap sedia untuk solat Zuhur berjemaah, lepas tu kita akan sambung dengan Kelas Nazirah pukul 3 petang nanti" Ustazah Aisyah memberi peringatan kepada pelajar-pelajarnya. "Kita tangguh kelas hari ni dengan Surah Al-As"
"Bangun semua... syukran jazilan ya ustazah!", ketua hafizah memberi ucapan terima kasih sebelum murid yang lain ikut.
"Baik.. sama-sama", balas Ustazah Aisyah sebelum meninggalkan kelas tersebut.
********************
Tiba di rumah Ustazah Hajah Aisyah terus menuju ke dapur. Kedudukan rumah dan madrasah yang hanya 15 minit pemanduan memudahkannya berulang alik ke situ. Hanya warden sahaja yang tinggal bersama-sama pelajar di sana. Perutnya lapar kerana tidak sempat bersarapan pagi tadi. Ustazah Aisyah meletakkan handbag nya di kerusi sebelum dia menuju kearah meja makan di dapur. Suaminya telah pun menyiapkan hidangan makanan nasi goreng pagi tadi sebelum pergi ke bengkel. Anak-anak pula masih di sekolah.
Dia sedang menceduk nasi goreng apabila dia terasa bontotnya disentuh. Nyaris saja pinggan ditangannya itu terjatuh akibat terkejut. Secara refleks kepala nya menoleh kebelakang, melihat tuan punya tangan yg sedang menyentuh bontotnya itu. Dan yg dilihatnya adalah seorang lelaki muda, jiran di sebelah rumahnya. Sepatutnya kata-kata bantahan, ataupun amarah yg keluar dari mulut Ustazah Aisyah, isteri orang itu, namun sebaliknya terukir senyuman manis dibibir wanita itu.
" Gatal eh..bila masuk rumah ni? Tak perasan pun?" kata Ustazah Aisyah, dengan nada lembut, manja sekali. Senyuman masih terukir dibibirnya, dan pipinya mulai menjadi merah. Bukan kerana marah mahupun malu, tetapi terangsang & bernafsu. Ustazah Aisyah kembali memusingkan kepalanya kedepan, tetapi bontotnya pula ditolak kebelakang,menonggeng, memberi lebih ruang kepada pemuda itu untuk menikmati bontotnya itu. Kedua-dua tangan Ustazah Aisyah menongkat dimeja hidangan, supaya dapat melentikkan lagi tubuhnya. Walaupun badannya dibaluti dengan jubah labuh, aksi yg dilakukan oleh Ustazah Aisyah sekarang, menyebabkan bentuk bontotnya jelas kelihatan, begitu tonggek.
Zamir tersenyum melihat posisi badan Ustazah Aisyah yg begitu mengoda, dengan badan yg dilentik,dan bontotnya tertonggeng, dihidangkan didepan matanya sekarang. Tanganya yg pada awal tadi hanya mengusap lembut, kini bertukar menjadi rabaan dan ramasan kasar. Begitu pejal sekali bontot betina idamannya itu.
Tangan Zamir terus meramas kasar kedua-dua belah bontot Ustazah Aisyah. Jari-jarinya mulai menuju kearah celahan bontot betina itu. Dia dapat merasakan, betina itu hanya memakai seluar dalam nipis, walaupun terselindung disebalik jubah labuh. Zamir menolak jarinya lebih dalam, mengerakkan jari itu turun naik, dicelahan bontot betina itu. Memberi kenikmatan kepada ustazah itu, dan pada masa yang sama memberikan kepuasan kepada dirinya sendiri.
" Emmm...mmm.."desah Ustazah Aisyah, perlahan-lahan.
Usapan jari jantan itu dicelahan bontotnya, ternyata memberikan sensasi baru kepada dirinya. Jauh lebih hebat dari ketika bersama dengan suami. Pukinya terasa basah,tanda yg dia sudah begitu bernafsu.
Maka berlakulah perkara yang dilaknat dan dikeji Allah..............
Bersambung............
YOU ARE READING
BUKU NOTA USTAZAH
FanfictionGadis muslimah sepertiku sewajarnya berhak menikmati kepuasan bersetubuh tanpa batasan apapun. Kami juga layak untuk menikmati kepuasan seks. Gadis muslimah seperti kami juga idamkan batang lelaki dalam kehidupan seharian kami. Bohonglah jika dalam...