Tamat sudah majlis perasmian pembukaan Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam. Pembukaan madrasah tahfiz ini yang mengambil masa kira-kira 4 bulan dari mula idea awal penubuhannya telah dirasmikan oleh Ustaz Dr. Takanan, menteri dalam kerajaan yang juga merupakan seorang pendakwah.
Pengetua Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam, Ustazah Hajah Aisyah, berkata nama pusat pengajian itu membawa maksud penghafal al-Quran wanita yang sempurna, selari dengan visi mereka membentuk huffaz profesional.
"Madrasah Hafizah ini diasaskan oleh pendakwah bebas, Ustazah Sakinah yang mengambil inisiatif membuka sebuah madrasah khusus untuk pelajar perempuan. Malah Ustazah Sakinah juga merupakan penaung dan penyumbang dana utama kepada penubuhan dan operasi madrasah ini" ujar Ustazah Hajah Aisyah lagi menjawab temubual wartawan.
Apabila ditanya kepada Ustazah Sakinah sendiri mengapa beliau menubuhkan sekolah tahfiz, Ustazah Sakinah menjawab, "Memandangkan majoriti madrasah tahfiz yang ada sekarang ni dibuka untuk pelajar lelaki dengan sesetengahnya berkonsep campuran, saya terpanggil untuk membuka madrasah tahfiz khusus untuk pelajar perempuan. Alhamdulillah sambutan yang diterima juga amat menggalakkan. Untuk tahun pertama kita telah mencapai sasarkan 20 pelajar berusia antara 12 tahun hingga 18 tahun"
Mengulas mengenai corak pengajian, Ustazah Aisyah menambah, setiap pelajar baharu diwajibkan menjalani fasa prahafazan al-Quran dinamakan Kelas Nazirah bagi memastikan mereka mahir ilmu tajwid dan pada masa sama, memperbetulkan sebutan huruf. Pelajar kemudiannya dilatih untuk
melancarkan bacaan al-Quran sehingga mampu menyelesaikan sekurang-kurangnya 10 juzuk dalam sehari. Jika mereka melepasi ujian itu, barulah fasa hafazan al-Quran bermula. Beroperasi di dua unit rumah teres di bahagian tepi yang dijadikan asrama dan pusat pengajian, selain pelajar, pengetua, guru, warden dan kakitangan pentadbiran yang bertugas semuanya terdiri daripada golongan wanita.
Puan Haslinda berpuas hati dan tersenyum bangga kerana akhirnya idea yang dicadangkan ke Ustazah Sakinah untuk menubuhkan tahfiz muslimah dapat direalisasikan. Idea ini datangnya daripada Puan Haslinda sendiri, diilhamkan sewaktu sahabat sekolah lamanya Ustazah Salwa mula join Pondok Muslimah. Lalu diangkat ke Ustazah Sakainah untuk dibincangkan. Tujuan sebenarnya adalah untuk melahirkan generasi pelapis Pondok Muslimah. Idea ini terus dipersetujui oleh Ustazah Sakinah, dan bertitik tolak daripada itulah mereka mula merancang untuk membangun dan membuka sekolah tahfiz ini.
Rasionalnya adalah untuk melatih generasi pelacur muslimah baru untuk Pondok Muslimah. Memandangkan strategi mereka sebelum ini yang merekrut para ustazah yang sukarela mahu melacur agak barisiko, melatih sendiri para pelacur muslimah dapat menjamin bukan sahaja kualit, bahkan kuantiti terhadap permintaan khidmat Pondok Muslimah yang semakin mendapat permintaan. Bagimanapun mereka tetap akan terus merekrut para ustazah terutamanya yang telah berkahwin sesuai dengan visi utama Pondok Muslimah mahu membantu pendapatan isi rumah golongan itu.
Dalam masa 4 bulan sahaja, Madrasah Hafizah Raudhatul Tamam telah secara rasmi di buka, dan secara tidak rasmi menjadi subsidiary kepada Pondok Muslimah.
****
Di dalam bilik pengetua madrasah hafizah itu...
Dato Menteri, Ustaz Dr. Takanan masih lagi belum pulang selepas majlis perasmian tadi. Dia kini sedang duduk di sofa di dalam pejabat madrasah itu berdua-duaan bersama pengasas sekolah tersebut, Ustazah Sakinah.
"Terima kasih YB sebab sudi datang merasmikan madrasah ni, dan terima kasih jugak atas dana yang YB sumbangkan" ujar Ustazah Sakinah yang kini duduk rapat di sisi Ustaz Dr. Takanan dengan sangat lemah lembut dan manja.
"O..tak mengapa, bukan satu hal besar" ujar si tua itu sambil tangan kanan
lelaki itu mulai menyusup masuk kebalik tudung lebar yang dikenakannya dan mulai meramas ramas buah dada Ustazah selebriti itu dari luar jubah yang membalut tubuh.
YOU ARE READING
BUKU NOTA USTAZAH
FanfictionGadis muslimah sepertiku sewajarnya berhak menikmati kepuasan bersetubuh tanpa batasan apapun. Kami juga layak untuk menikmati kepuasan seks. Gadis muslimah seperti kami juga idamkan batang lelaki dalam kehidupan seharian kami. Bohonglah jika dalam...