BAB 15- Nota 15

24.4K 144 3
                                    

Di dalam bilik hotel, Ustazah Kausar berdiri berhadapan dengan pelangganya....

"Dah lama saya teringin nak rasa ustazah..Tak sangka hari ini rezeki!!" Ucapnya sambil berdiri rapat dengan wanita yang berdiri kaku didepannya itu. Suasana di bilik hotel itu menjadi senyap sunyi.

"Err...Datukk..." Ustazah Kausar masih tak percaya. Walaupun dia bersetuju menjadi pelacur, tetapi dia kini risau kerana pelanggannya ini merupakan Pengerusi PIBG sekolah tempatnya mengajar. Ini boleh menghancurkan kariernya sebagai guru dan imejnya sebagai ustazah. Dia mesti berbincang dengan Ustazah Sakinah dan Puan Haslinda lepas ni. Risikonya terlalu tinggi.

Tanpa menghiraukan reaksi Ustazah Kausar yang jelas tak rela itu, Datuk Jamal terus memeluk tubuh ustazah bertubuh gebu didepannya itu erat. Tangannya terus meraba-raba sekitar punggung wanita yang telah lama didambakan itu.

" Dat...Datuk...Jamalll.." Erang Ustazah Kausar perlahan.

Datuk Jamal semakin rakus. Dicium-cium tengkuk Ustazah Kausar yang masih berbalut tudung itu. Sebelah tanganya telah pun masuk dibalik baju wanita itu sambil sebelah tangannya lagi berusaha untuk menyingkap kain Ustazah Kausar.

"Jawab soalan aku... Ustazah ni dah lama jadi pelacur kan??" Soal Datuk Jamal.

"Jawabla... Dah lama ke ustazah jadi pelacur??" gertak Datuk Jamal tiba-tiba.

"Tak..ni..ni...saya..pertama kali" Ustazah Kausar bersuara teragak-agak. Dia terperanjat dijerkah begitu. Sepanjang dia mengajar di sekolah dia pernah berurusan beberapa kali dengan Datuk Jamal. Datuk Jamal yang dikenalinya adalah lelaki kaya berusia lewat 50-an yang lemah lembut bila bertutur dan amat mengambil berat hal ehwal sekolah dan pelajar selaku pengerusi Persatuan Ibu Bapa di sekolah Menengah Bakti itu. Tak pernah sekali pun lelaki itu meninggikan suara sebegitu.

"Kali pertama apa??!" Herdik Datuk Jamal lagi.

"Kali pertama...saya melacurr...." Ucap Ustazah Kausar.

"Saya tak tahu macam mana ustazah boleh terjebak jadi ayam ni..kalau ustazah nak tahu, saya memang regular customer Pondok Muslimah..."terang Datuk Jamal sebelum terdiam seketika.

"Ok...jangan risau-risau lagi., saya tau suami Ustazah Kausar tengah out station dan tujuan sebenar ustazah amik cuti ni..hehe..."

"Baiklah, saya faham Datuk Jamal." Ustazah Kausar pasrah.

"Dah..selak kain kamu ke atas sekarang." Pinta Datuk Jamal kemudiannya, sambil menolak Ustazah Kausar menonggeng ke tepi meja dan meramas-ramas bontot isteri orang itu.

Semakin punggungnya diraba-raba begitu, semakin syok dan nikmat lagi. Telinga dan tengkoknya terus dicium oleh Datuk Jamal. Tangan Datuk Jamal pula merayap-rayap pada dadanya dengan sesekali buah dadanya diramas-ramas olehnya. Ustazah Kausar yang semakin nikmat ini telah membiarkan saja Datuk Jamal membuka baju kurungnya.

Dan sekejap saja tubuhnya sebelah atas telah terdedah kesemuanya. Entah bila Datuk Jamal membuka bajunya, Ustazah Kausar tidak perasan. Tahu-tahu dada mereka sama-sama terdedah. Ustazah Kausar tidak menyangka yang Datuk Jamal akan terus mencium dan mengucupnya semakin ke bawah lagi dalam keadaan dia menonggeng memegang meja.

Dari tengkuk lidah Jamal terus mencium dan menjilat-jilat pada belakang badan. Kemudian turun lagi hingga ke punggung dan akhirnya Datuk Jamal mengucup dan mencium pada seluar dalamnya. Ustazah Kausar seakan-akan ingin bertempek kenikmatan bila seluar dalamnya dikucup dan dicium begitu.

Dan dalam keadaan dia tengah khayal begitulah, dia merasa Datuk Jamal telah menanggalkan kain baju kurungnya. Kemudian Datuk Jamal telah menanggalkan pula seluar dalamnya. Ustazah Kausar yang dalam keadaan nikmat begitu sudah tidak kesah lagi walaupun dirinya telah bogel kesemuanya. Suara Ustazah Kausar semakin kuat merengek bila Datuk Jamal mula mencium dan menjilat pada lubang bontotnya.

BUKU NOTA USTAZAHWhere stories live. Discover now