•𝕀𝕟𝕥𝕣𝕠𝕕𝕦𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟[ℙ𝕒𝕣𝕥 𝕋𝕨𝕠]⚚✨...

770 95 137
                                    

...👿♡𝓓𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝓛𝒐𝒗𝒆♡👿...

.
.
.
.
.
.

EXO...

"කොල්ලෝ දොලොස් දෙනෙක්ගෙන් පටන් අරන් මුළු ලෝකයේම ආදරය දිනා ගන්නා කොරියන් Boy Band එකක් තමා EXO කියන්නේ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

"කොල්ලෝ දොලොස් දෙනෙක්ගෙන් පටන් අරන් මුළු ලෝකයේම ආදරය දිනා ගන්නා කොරියන් Boy Band එකක් තමා EXO කියන්නේ... මුලදී කොල්ලෝ දොලොස් දෙනෙක් හිටියත් පසුව කොල්ලෝ නවදෙනෙක් මේ EXO කියන නම ඉදිරියට ගෙන යනවා...EXO ආරම්භ වන්නේ පහළ තැනක ඉදන්...EXO විශාල සමාගමක් වන SME එකෙන් පැමිණි පමණින් එයාලා ආරම්භයේ ඉදන් ඉහළින් සිටිය අය නෙමේ...එයාලාගේ මහන්සිය උත්සාහය නිසා තමා අද එයාලා මේ වගේ ඉදළ තැනක ඉන්නේ....."

"මුළු ලෝකයක ආදරය සමග ඔවුන් දැන් සිටින තැනට එන්න එයාලා ගොඩක් මහන්සී වෙලා වැඩ කරපු අය...බඩට කෑමක් නොකා රෑ දවල් එයාලා practice කරපු නිසායි අද එයාලා මෙතන ඉන්නේ...එයාලාට ලැබිලා තියෙන ආදරය,ප්‍රසිද්ධිය ඒ හැමදේම ලබාගන්න එයාලා ගොඩක් මහන්සී වෙලා වැඩ කරා...අන්න ඒ මහන්සියේ ප්‍රතිඵලයක් විදිහට එයාලා දැන් සම්මාන 200කට විතර උරුමකම් කියනවා...EXO Planet එකෙන් ආපූ මේ කොල්ලෝ දොලොස් දෙනා පස්සේ කොල්ලෝ නවදෙනක් වුනත් මෙයාලා මුළු ලෝකයේම ආදරය EXO කියන නම හරහා දිනාගන්නවා..."

"කොල්ලෝ දොලොස් දෙනා කොච්චර දුරස්වුනත් එයාලාගේ ඒ සහෝදරයෝ බැදීම තවම එහෙමයි...EXO Planet එක ආරක්ෂා කරන,EXOලාගේ ආරක්ෂකයෝ වෙන EXOL ලා හැමදාම EXO එක්ක හිටියා...EXO වැටුනු තැන්වල එයාලාට නැගිටින්න උදව් කරේ අන්න ඒ ආරක්ෂකයෝ ටික...EXOලාට නැගිටින්න EXOL ලා එයාලාගේ අත් දුන්නා...EXO එදා ඉදලා අද වෙනකන් ඒ අත් ටික හරිම පරිස්සමෙන් අල්ලගෙන එයාලාගේ ආරක්ෂකයෝ ටිකත් එක්ක ඉස්සරහට ආවා..."

«___😈♡𝓓𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝓛𝒐𝒗𝒆|•𝑲𝑱𝑰•|♡😈___»[✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz