13

238 10 3
                                    

POV Harper

"Klaar! Je mag kijken." Ik open mijn ogen en kijk naar mijn handen. Harry heeft mijn nagels in een doker paarse kleur gelakt. Ik bewonder mijn nagels voor een paar seconden. Dan hoor ik Harry naast mij ongeduldig zuchten.

 Dan hoor ik Harry naast mij ongeduldig zuchten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk op en zie een trots gezicht van Harry. Ik kan het niet laten om te lachen. "En, wat vind je er van?" Een glimlach verschijnt op zijn gezicht.

"Ze zijn perfect Harry! Precies de goeie kleur."

Harry gooit zijn handen in de lucht als overwinning waarna we allebei in de lach schieten.

Harry wilde een nieuwe kleur voor mijn nagels kopen voor bij mijn jurk morgen avond. Ik mocht alleen niet weten welke kleur het zou worden. Omdat ik anders toch nee zou zeggen volgens Harry. Maar de kleur is echt precies goed.

Vanmiddag zijn Harry en ik de stad in geweest om een nieuwe outfit voor mijn verjaardag te kopen. Morgen word ik 21. Na een hele dag van outfits passen en ze afkeuren kwam Harry aanlopen met een oranje jurk gemaakt van satijn.

Harry heeft hem uiteindelijk betaald. Ik zei dat ik hem zelf wel kon betalen. Maar hij stond er op dat hij er voor zou betalen.

"Zie het als een vroeg verjaadagskadotje."

Ik heb hem uiteindelijk laten betalen omdat ik weet dat ik daar anders nog de hele dag zou staan.

Vanavond komen Liam en Louis terug van hun tour. Ze hebben in twee maanden overal en nergens hun shows gespeeld. Ik ben samen met Harry en Niall ook een keer gaan kijken. Ze deden het echt super goed.

Het album van Niall is vorige week uit gekomen en wordt super goed beluisterd. Ik heb 'Dear Patience' aan Niall gegeven voor op zijn album. Ik had er zelf toch nooit iets mee gedaan en op deze manier kan het nummer toch de aandacht krijgen die het verdient.

Met Harry zijn album gaat het ook super goed. Zijn inspiratie is terug en hij heeft inmiddels al een aantal nummers opgenomen in de studio.

Ik heb er nog niks van gehoord maar hij heeft me beloofd dat hij een aantal van zijn nummers gaat spelen op het festival waar hij en Niall binnenkort staan.

Met mij gaat het elke dag een stuk beter. De pijn is nog niet weg en het kan nog heel lang duren voordat dat wel zo is. Maar ik heb steeds vaker goeie dagenen ik ga halve weken naar school.

Mijn nachtmerries zijn er nog steeds maar lang niet meer elke dag.

Het gaat eindelijk goed met me.

Sunflower [H.S]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu