14

250 10 4
                                    

POV Harry

"We zijn thuis!"

Ik schrik op en laat Harper los. Ik schuif iets verder op zodat ik niet meer zo dicht tegen haar aan sta. Ik zie dar Harper bloost maar ze herpakt zich zelf snel en staat op van de bank. Ik volg haar handelingen en loop mar haar mee naar de deur.

"Hey lads." Ik begroet Liam en Louis door ze een knuffel te geven. Harper doet het zelfde.

"Ik ben zo blij dat jullie terug zijn. Ik heb jullie echt gemist!" Zegt Harper terwijl ze naast me komt staan.

"Tuurlijk zijn we er. In geen mogelijkheid dat we de 21e verjaardag van onze eigen sunflower zouden missen!" Zegt Liam.

Het is voor een paar seconden stil en er hangt een ongemakkelijke sfeer tussen mij en Harper. Als Liam en Louis nou gewoon even vijf minuten later waren...

"Hadden jullie al wat bedacht voor het eten?" Louis loopt naar de keuken en trekt de kastjes open om te kijken wat er te eten is.

"We dachten dat het een goed idee was op pizza te bestellen als Niall terug is van zijn interview." Net als ik dat zeg gaat de voordeur opnieuw open en loopt Niall naar binnen.

"Jullie zijn vroeg! Ik had jullie tot nog zeker na het eten niet verwacht."

"We konden een vlucht eerder pakken. We wilden goed uitgerust zijn voor Harpers grote dag." Liam klopt een paar keer op de rug van Niall waarna ze elkaar los laten.

"Waarom maken jullie hier zo'n big deal van? Het is niet alsof ik maar een keer in mijn leven jarig ben."

"Maar Harper!" Begint Niall op een overdreven toon en loopt naar zijn kleine zusje toe. "Je wordt 21. Dat is echt wel een big deal."

Niall tilt Harper over zijn schouder en begint door de kamer te rennen.

"Niall zet me neer!"

Niall negeert Harper en ik, Liam en Louis kijken lachend naar het spektakel.

"Niall!"

"Je moet eerst zeggen 'Niall je bent de aller beste broer en jij bent het betere kind.'"

"No way! Zet me neer!"

"Nee! Ik wil eerst de magische woorden horen."

Hoe kan Niall niet een wandeling maken van 15 minuten maar wel als een gek rondrennen met iemand over zijn schouder?

"Auw! Niall zet me neer je doet me pijn!" Harper is gestopt met lachen en ik zie haar gezicht vertrekken van de pijn. Niall stopt meteen met rennen en zet haar voorzichtig op de bank.

"Sorry Harper dat was niet de bedoeling." Niall hurkt voor haar neer en kijkt haar bezorgd aan.

"Geen sorry zeggen. Je kan er niks aan doen dat mijn lichaam dit nog niet aan kan." Harper glimlacht en Niall geeft haar een snelle kus op haar kruin.

"Gaan we dan nu pizza eten?" Vraagt Louis die zijn telefoon al in zijn handen heeft om de bestelling door te geven.

Na een tijdje gewacht te hebben op de pizza's hebben we met zijn allen gegeten terwijl Liam en Louis alles vertelden over hun tour en hoe geweldig het was.

Nu zitten we met zijn allen op de bank te discussiëren over welke film we gaan kijken.

"Laten we de notebook kijken!" Roep ik enthousiast.

"Mijn god Harry niet alweer. Die hebben we vorige week ook al twee keer gezien." Liam gooit een kussen naar mijn hoofd.

"Nou kom dan zelf met een idee!"

Sunflower [H.S]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu