3 jaar later
POV Harper
Drie jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik hier zou zitten. Vanavond is het grootste evenement in de muziek wereld.
De Grammy's
Harry en Niall zijn allebei genomineerd en ik kan niet trotser zijn.
Niall en Harry zijn beide in een andere ruimte zich aan het klaar maken terwijl mijn haar en make-up worden gedaan door twee meiden van het team.
Dit is iets waar ik nooit gewent aan zal raken. De afgelopen twee jaar ben ik een aantal keer mee geweest naar Harry's evenementen maar het voelt nog steeds onwerkelijk dat dit nu mijn leven is.
De afgelopen twee jaar, waren de beste twee jaren uit mijn leven. Nadat Harry en ik onze relatie deelden met het publiek hebben we super veel goeie reacties gehad van zijn fans. Niall en Harry hebben beide hun tweede solo album uitgebracht die allebei super succesvol zijn.
Nadat ik mijn opleiding heb afgerond zijn Jill en ik onze eigen kleine evenementen bedrijf gestart. Jill organiseert de bruiloften, verjaardagsfeestjes enzovoorts en ik leg alles vast met mijn camera. We begonnen met zijn tweeën maar hebben inmiddels een heel team om ons heen gebouwd.
Mijn gezondheid is weer zoals voor het ongeluk en ik heb aan mijn trauma gewerkt waardoor ik nu weer achter het stuur durf te stappen.
Als mijn haar en make-up klaar zijn wordt ik in mijn jurk geholpen. Harry's stylist heeft de jurk ontworpen en laten matchen met de outfit van Harry. Voor vanavond had ik de jurk nog niet gezien, maar ik werd meteen verliefd op het ontwerp.
De doorschijnende torso van de jurk sluit aan op mijn lichaam en de kleine glinsterende steentjes maken een mooi patroon. De laag uitgesneden rug geeft een elegante uitstraling. De Tulle rok valt tot aan de grond en een de rechter kant zit een diepe split waardoor mijn rechterbeen te zien is.
Ik heb Harry nog niet gezien sinds we hier zijn aangekomen en heb zijn outfit voor vanavond dus ook nog niet gezien, maar nu ik deze jurk heb gezien weet ik zeker dat hij er ook fantastisch uit gaat zien.
Als het bijna tijd is word mijn haar en make-up voor een laatste keer bijgewerkt. Ik hoor geklop op de deur.
"Harper, het is tijd!" Hoor ik Jeff aan de andere kant van de deur roepen.
Ik check mezelf nog een laatste keer voordat ik mijn kleedkamer uit loop.
Harry en Niall staan op me te wachten en als ik naar buiten loop zie ik beide gezichtsuitdrukkingen veranderen.
"Kijk mijn kleine zusje nou! We weten in ieder geval wel wie de betere genen heeft gekregen van ons twee." Niall komt op me aflopen en geeft me een stevige knuffel.
"Jij ziet er anders ook niet verkeerd uit." Zeg ik lachend terug als ik Niall los laat. Niall draagt een licht grijs pak wat qua kleur goed aansluit op mijn jurk. Blijkbaar hebben de stylisten van Niall en Harry samengewerkt.
JE LEEST
Sunflower [H.S]
FanfictionAls Harper in een ernstig auto-ongeluk terecht komt en niet meer in staat is om in haar eigen appartement te wonen, trekt ze in bij haar broer en zijn huisgenoten: Niall Horan en de rest van de jongens van One Direction. (de jongens zijn al uit elka...